Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De return policy van Kobo wordt over het algemeen als zwak ervaren. Klanten klagen over geen toegang tot abonnementen, verloren boeken na opzegging en geen garantie op kapotte schermen. Er is geen geld terug of vervanging voor kapotte apparaten en de klantenservice lijkt niet professioneel te zijn. Het retourproces is traag en er zijn vaak problemen met retourverzoeken. Garantie vervalt na 90 dagen en er is geen reparatie van apparaten, alleen vervanging. Al met al lijken klanten teleurgesteld te zijn en zeggen nooit meer een Kobo te kopen vanwege slechte service en onwil om problemen op te lossen. (56%)