La Redoute

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor La Redoute komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor La Redoute gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (13)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. La Redoute's klantenservice scoort laag vanwege de trage reacties, standaard antwoorden en gebrek aan persoonlijke aanpak. Klanten ervaren het als moeilijk om in contact te komen en problemen adequaat opgelost te krijgen. Echter, sommigen zijn tevreden met de terugbetalingsservice en zijn blij met hun aankopen. Helaas zijn er ook klachten over beschadigde producten en gebrek aan vervangingsopties, wat resulteert in een slechte algehele ervaring met een percentage van 55% tevredenheid.

“Andere handtas ontvangen dan verwacht”

“Onmogelijk om de tas te ruilen”

“Klantendienst reageerde pas na 3 uur en nam klacht niet serieus”

“Geen antwoord meer ontvangen na initiële reactie van klantendienst”

“Eerdere problemen met La Redoute gehad”

“Moeite gehad om geld terug te krijgen bij vorige problemen”

“beschadigd ontvangen onderdeel”

“Product kapot”

“Geen vervanging mogelijk”

“Herstel niet mogelijk”

👍 4   👎 37

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

camille - 6 maanden geleden

  • Andere handtas ontvangen dan verwacht
  • Onmogelijk om de tas te ruilen
  • Klantendienst reageerde pas na 3 uur en nam klacht niet serieus
  • Geen antwoord meer ontvangen na initiële reactie van klantendienst
  • Eerdere problemen met La Redoute gehad
  • Moeite gehad om geld terug te krijgen bij vorige problemen

V. Verbeeck - 6 maanden geleden

  • beschadigd ontvangen onderdeel

Lacroix - 8 maanden geleden

  • Product kapot
  • Geen vervanging mogelijk
  • Herstel niet mogelijk
  • Geen korting voor de deels bruikbare zetel
  • Voorstel klant niet aanvaard
  • Terugnemen kapotte item ipv korting aanbieden

Romane Jacobs - 9 maanden geleden

  • slechte kwaliteit commode
  • bedrijf communiceert echt slecht
  • commode kwam beschadigd aan met lelijke vlekken
  • geen reactie van klantenservice na betaling van €511
  • niet bereikbaar via messenger, mail of telefoon
  • totale nachtmerrie van een ervaring

Ethan - 9 maanden geleden

  • prachtige kast
  • super snelle levering
  • tevreden met aankoop

Diallo - 9 maanden geleden

  • Vlot verlopen betaling
  • Snel teruggekregen geld
  • Geen levering
  • Verwarrend proces

K. Massart - 9 maanden geleden

  • Kwaliteit van stoelen slecht
  • Alle poten gebroken
  • Onvoldoende controle in magazijn
  • Trage reactie op probleemmelding

Robrecht - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Trage levering ... nul informatie
  • Standaard nietszeggend antwoord
  • Onbetrouwbare leveringstermijnen
  • Gebrek aan efficiënte communicatie

elena - 11 maanden geleden

  • Leuke shirt en broek
  • Te lange wachttijd voor bestelling
  • Klantendienst geeft alleen standaard e-mails
  • Geen echt antwoord op vragen
  • Vertraging is frustrerend

sam - 11 maanden geleden

  • Lange levertijd
  • Onzekerheid bij klant
  • Teleurstelling in levertijd

Goffin - 11 maanden geleden

  • Aantrekkelijke aanbiedingen
  • Voorraadproblemen
  • Slechte klantenservice

Annelie Pollefliet - 16 maanden geleden

  • Zeer tevreden over de dienst naverkoop en return policy

Silver Rijk Cattery - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en klantenservice. Beschadigd product ontvangen. Hoge prijs.

Dick van der Wilt - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Beschadigd onderdeel ontvangen
  • Opsturen van vervangend onderdeel gebeurt niet
  • Slechte klantenservice
  • Afraden om hier te kopen

S G - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • slechte service van La Redoute. Geen redelijke korting voor kapotte ligzetel.

Martine - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ik krijg een andere handtas dan die op de foto's staat
  • Slechte klantenservice
  • Lang wachten op reactie
  • Problemen met terugbetaling

Melissa - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet
  • Super website met aantrekkelijke aanbiedingen
  • Product niet op voorraad na bestelling
  • Geld afgeschreven maar product niet op voorraad
  • Geen reactie op verdere vragen ondanks geld retour

Rani Merckx - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit stoelen
  • Slechte verpakking
  • Slechte kwaliteit materialen
  • Slechte klantenservice

Mieke - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Betaling verloopt vlot
  • Geen levering van product
  • Terugbetaling verloopt goed
  • Communicatie verloopt stroef

ms - 8 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lang wachten op bestelling
  • Onpersoonlijke reacties van klantenservice