La Redoute

26 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor La Redoute komt uit 26 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor La Redoute gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (13)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De return policy van La Redoute heeft enkele voor- en nadelen. Positief is dat sommige klanten snel hun geld terugkrijgen (20%), wat handig is bij problemen met aankopen. Aan de andere kant zijn er ook klachten over moeite met terugbetaling (40%) en het ontvangen van een ander product dan wat op de foto's stond (20%). Klanten ervaren ook negatief dat er geen redelijke korting wordt aangeboden voor kapotte items (20%). Over het algemeen lijkt de return policy van La Redoute gemengde reacties te hebben bij klanten.

“Moeite gehad om geld terug te krijgen bij vorige problemen”

“Terugnemen kapotte item ipv korting aanbieden”

“Snel teruggekregen geld”

“Zeer tevreden over de dienst naverkoop en return policy”

“slechte service van La Redoute. Geen redelijke korting voor kapotte ligzetel.”

“Ik krijg een andere handtas dan die op de foto's staat”

“Problemen met terugbetaling”

👍 2   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

camille - 3 april 2024

  • Andere handtas ontvangen dan verwacht
  • Onmogelijk om de tas te ruilen
  • Klantendienst reageerde pas na 3 uur en nam klacht niet serieus
  • Geen antwoord meer ontvangen na initiële reactie van klantendienst
  • Eerdere problemen met La Redoute gehad
  • Moeite gehad om geld terug te krijgen bij vorige problemen

Lacroix - 15 januari 2024

  • Product kapot
  • Geen vervanging mogelijk
  • Herstel niet mogelijk
  • Geen korting voor de deels bruikbare zetel
  • Voorstel klant niet aanvaard
  • Terugnemen kapotte item ipv korting aanbieden

Diallo - 22 december 2023

  • Vlot verlopen betaling
  • Snel teruggekregen geld
  • Geen levering
  • Verwarrend proces

Annelie Pollefliet - 25 mei 2023

  • Zeer tevreden over de dienst naverkoop en return policy

S G - 13 juli 2022Trustpilot 🔗

  • slechte service van La Redoute. Geen redelijke korting voor kapotte ligzetel.

Martine - 7 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Ik krijg een andere handtas dan die op de foto's staat
  • Slechte klantenservice
  • Lang wachten op reactie
  • Problemen met terugbetaling