Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van La Redoute scoort goed op vlotte betalingen en snelle leveringen, met positieve reacties over prachtige kasten en goede terugbetalingen. Helaas zijn er ook enkele nadelen, zoals beschadigde producten, ontbrekende onderdelen en trage leveringen met gebrek aan informatie, waardoor sommige klanten een lange wachttijd ervaren (60%). Ook zijn er problemen met voorraad en slechte verpakkingen (40%). De communicatie en klantenservice worden als slecht ervaren, waardoor sommige klanten teleurgesteld zijn in de algehele leveringservaring (70%). Het opsturen van vervangende onderdelen gebeurt niet altijd en betrouwbare leveringstermijnen ontbreken, wat voor frustratie zorgt (50%). Als gevolg hiervan zijn er diverse klachten over beschadigde producten en hoge prijzen (30%).