Le Ballon

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Le Ballon komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Le Ballon gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Le Ballon heeft vele klachten ontvangen, waaronder geen terugbetaling na retourneren, lange wachttijd voor terugbetaling verzendkosten en gebrek aan compensatie voor defect product. Echter, sommige klanten hebben ook positief gereageerd op de retourbeleid met snelle terugbetaling (24%) en vriendelijke klantenservice (16%). Helaas blijven de klachten over verkeerde items ontvangen en slechte kwaliteit van het product (28%) nog steeds een probleem voor sommige klanten. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Le Ballon gemengde gevoelens op te roepen bij klanten, met ruimte voor verbetering.

“niet ontvangen refund”

“Slechte kwaliteit product”

“Niet geleverd”

“Slechte service, klantenservice reageert niet.”

“Nooit ontvangen bestelling, geen geld retour”

“Bestelling geannuleerd zonder terugbetaling”

“Incomplete bestelling”

“Lange wachttijd voor terugbetaling verzendkosten”

“Niet nakomen van beloftes”

“Geannuleerde bestelling zonder terugbetaling”

👍 0   👎 32

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Femke Denekamp - 28 maart 2024Trustpilot 🔗

  • bestelling niet compleet
  • geen reactie van klantenservice
  • niet ontvangen refund
  • onbereikbare klantenservice

Vermeulen - 21 maart 2024

  • Slechte kwaliteit product

JRL - 13 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Niet geleverd

klant - 4 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte service, klantenservice reageert niet.

Britt - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Nooit ontvangen bestelling, geen geld retour
  • Bestelling geannuleerd zonder terugbetaling
  • Geen reactie op e-mails of telefoontjes naar klantenservice

marie - 22 februari 2024

  • Incomplete bestelling
  • Geen reactie op pogingen tot contact
  • Lange wachttijd voor terugbetaling verzendkosten
  • Niet nakomen van beloftes

Claessens - 8 februari 2024

  • Vertraagde levering
  • Geannuleerde bestelling zonder terugbetaling
  • Gebrek aan communicatie

Hugo - 1 februari 2024

  • Aankoop niet geleverd

axelle - 19 januari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen na retourneren

Hajar Delvaux - 17 januari 2024

  • Bestelling niet ontvangen

Lena - 6 januari 2024

  • Mooie jeans gekocht
  • Lange wachttijd voor levering
  • Maat was te groot na eerste keer dragen

Océane Sahin - 15 december 2023

  • Gebrekkige kwaliteit van product
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Hoge prijs voor lage kwaliteit
  • Gebrek aan compensatie voor defect product

janne - 8 december 2023

  • Verkeerde items ontvangen
  • Terugbetaling langzaam
  • Onbeschofte klantenservice
  • Niet behulpzaam bij probleemoplossing

D. Robert - 13 november 2023

  • Bestelde jurkjes waren niet meer beschikbaar
  • Geen terugbetaling ontvangen na meerdere mails
  • Voelde me bedrogen na slechte service
  • Was vroeger een vaste klant

Jolien - 12 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Vreselijke service
  • Kwaliteit van het product
  • Geen restitutie ontvangen

Elvera - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice

CCP Then - 31 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Ondeugdelijk product
  • Retourkosten niet vergoed

Sophie Brandhof van den - 10 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Onbeschikbaarheid van product na retourzending
  • Klantenservice onvriendelijk en weinig behulpzaam

G - 19 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Mooie jeans gekocht
  • Duurde even voordat hij binnen was
  • Maat van jeans veranderd na dragen
  • Slecht advies ontvangen

Debby - 17 december 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte bezorging