Le roi du matelas

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Le roi du matelas komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Le roi du matelas gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (8)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Le Roi du Matelas wordt gemengd beoordeeld op basis van de reviews. Het personeel wordt vaak geprezen om hun behulpzaamheid, vriendelijkheid en deskundig advies, wat resulteert in een geweldige winkelervaring voor veel klanten. Echter, er zijn ook vele klachten over slechte klantenservice, onvoldoende oplossingen en onbeleefd gedrag van medewerkers, wat resulteert in een lage tevredenheid bij sommige klanten. Er zijn ook klachten over tegenstrijdige informatie, weigeringen van garantie en slechte service, wat de algemene kwaliteit van de klantenservice naar beneden haalt. Het lijkt erop dat de klantenservice van Le Roi du Matelas inconsistent is en verbetering nodig heeft om aan de verwachtingen van alle klanten te voldoen. (50%)

“Service après-vente décevant”

“Remboursement de 80% pour un matelas défectueux”

“Qualité du matelas remise en cause, demande de remboursement”

“Geweldige ervaring”

“Deskundig personeel”

“Luisteren naar wensen”

“Goed advies”

“Tevreden met aankoop”

“Aanrader voor kwaliteitsvol slaapcomfort”

“Teleurgesteld door filosofie van de verkoper”

👍 18   👎 35

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lrt Senfou - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Service après-vente décevant
  • Remboursement de 80% pour un matelas défectueux
  • Changement de vendeur et augmentation de prix pour un produit similaire
  • Qualité du matelas remise en cause, demande de remboursement

hanne - 5 maanden geleden

  • Geweldige ervaring
  • Deskundig personeel
  • Juiste producten gekozen
  • Luisteren naar wensen
  • Goed advies
  • Topkwaliteit producten
  • Tevreden met aankoop
  • Vlotte levering
  • Gemakkelijke installatie
  • Aanrader voor kwaliteitsvol slaapcomfort

A. Ceulemans - 5 maanden geleden

  • Geen oude materialen teruggekocht ondanks €10 Eco bijdrage
  • Teleurgesteld door filosofie van de verkoper

Ayoub Verschueren - 6 maanden geleden

  • Zeer zacht en comfortabel matras
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Aanrader voor vrienden en familie

Véronique Caby - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mauvaise info site
  • Prévu livraison et installation non faits
  • Seule solution : remboursement 14€ pour l'installation insuffisant pour mon lit

Noé De Ridder - 6 maanden geleden

  • weigerden het matras op zolder te monteren
  • 14 euro terugbetalen voor montagekosten
  • geen oplossing aangeboden om te helpen
  • medewerker aan de telefoon was brutaal
  • winkel is incompetent, brutaal en onbeleefd
  • missen totaal empathie
  • aanbod van matras en bedbasis
  • matras en bedbasis in woonkamer in plaats van zolder
  • nooit meer naar deze winkel gaan

Jasper Van Damme - 7 maanden geleden

  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Topkwaliteit matras en hoofdkussen
  • Verbeterde slaap

Ghanam - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mauvaise qualité du produit
  • Service client déficient
  • Politique de retour restrictive
  • Problèmes de communication

lore - 8 maanden geleden

  • Zeer comfortabel matras
  • Behulpzaam personeel
  • Kwaliteitsvol matras

De Coster - 8 maanden geleden

  • Behulpzaam personeel
  • Kwaliteit van producten
  • Snelheid van levering

marie - 8 maanden geleden

  • Bestelling verliep vlot
  • Service was echt slecht
  • Personeel niet geïnteresseerd om klanten te helpen
  • Prijzen waren veel te duur
  • Pakket beschadigd en ontbrekende onderdelen

L. Vermeersch - 8 maanden geleden

  • Topkwaliteit van matras, kussen en bedbodem
  • Comfortabel en ondersteunend
  • Uitgebreid aanbod
  • Makkelijk iets vinden dat past bij behoeften
  • Deskundig advies van personeel
  • Winkelervaring aangenaam
  • Aanraden aan iedereen op zoek naar kwaliteitsvolle slaapspullen

L. Cornelis - 9 maanden geleden

  • Misleidende informatie op de website
  • Niet nagekomen van beloofde levering en installatie
  • Onvoldoende compensatie aangeboden

Alyssa Dupont - 10 maanden geleden

  • slechte garantievoorwaarden
  • slechte service
  • product voldeed niet aan verwachtingen
  • online winkels veel beter op gebied van kwaliteit, prijs en service

Roos - 10 maanden geleden

  • tegensprekende informatie over garantie
  • weigering om garantie te verlenen
  • zakken van de matras
  • teleurstellende klantenservice
  • expliciete informatie bij aankoop niet gerespecteerd

Alexia Martin - 10 maanden geleden

  • Ruim assortiment en behulpzaam personeel
  • Vlotte levering van aankopen
  • Uitstekende kwaliteit van producten
  • Geweldige slaapervaring

Thomas Piron - 11 maanden geleden

  • Matras begon snel te vervormen
  • Slechte klantenservice
  • Hoog prijskaartje
  • Onredelijke garantievoorwaarden

Angelique Fara - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Livraison faite mais pas de montage dans un grenier
  • Remboursement partiel pour le montage non effectué
  • SAV très mauvais, aucune solution trouvée pour aider
  • Insolence du 'standardiste'
  • Manque d'empathie et impolitesse

Claire D - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Service après-vente ne remplit pas ses obligations contractuelles
  • Aucun suivi après l'achat d'un matelas
  • Refus de remboursement pour un matelas garantit 15 ans s'étant affaissé après 5 ans
  • Refus de dossier pour un sommier non adapté
  • Conseil incorrect sur l'adaptation du sommier lors de l'achat en magasin
  • Pas d'évaluation possible sur le site
  • Recherche de magasin sérieux recommandée

benoit lefebvre - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • refus de reprise de vieille matière malgrê la facturation Eco participation
  • déçu de la politique du vendeur

EminentSpiral - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Abusieve algemene voorwaarden bij garantie
  • Winkelketen met lage kosten, slechte service en niet-bestaande kwaliteit
  • Nabijheid van de winkels