Cofidis Reviews
Reviews (7)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Snelle reactie en project voltooid
Ik was echt blij met hoe snel ze reageerden op onze aanvraag, het duurde slechts een week om te horen of ons dossier goedgekeurd was. Andere banken hadden ons afgewezen om redenen die we niet begrepen, maar Cofidis keurde het goed omdat we allebei werken. Het geld werd snel gestort en we kregen de nodige documenten meteen per e-mail. Alles bij elkaar was het een super ervaring met een goed tarief voor ons project. Bedankt.
Snelle en discrete financiering
Het was super makkelijk om mijn aanvraag bij Cofidis in te dienen. Na goedkeuring stond het geld al binnen twee dagen op mijn rekening. En ik kon het bedrag makkelijk in maandelijkse termijnen terugbetalen. Het hele proces verliep snel en efficiënt, precies wat ik nodig had.
Lening aanvraag
Ik moet zeggen dat ze echt snel reageren en efficiënt zijn als je een lening aanvraagt. Het gaat allemaal heel vlot en dit is de eerste keer dat ik zelf een lening aanvraag. Ik ben echt blij verrast door hun aanbod. Ik raad hun diensten zeker aan.
snel, vlot, efficiënt
Geen gedoe bij het aanvragen van een lening, alles ging heel vlot en intuïtief. Ook de administratieve afhandeling verliep zonder problemen. Ik wou dat het overal zo efficiënt ging.
Bijvullen creditcard
Mijn ervaring met het bijvullen van mijn creditcard bij jullie was over het algemeen positief. De klantenservice was goed en ik werd vriendelijk en professioneel geholpen. Het aanvullen van mijn creditcard verliep echter erg traag en verwarrend. Ook al kon ik mijn storting zien in mijn uittreksels, duurde het lang voordat het geld daadwerkelijk op mijn saldo stond. Ik moest zelfs bellen om het geld handmatig toe te voegen. Daarnaast was het frustrerend om te ontdekken dat ik pas vanaf de 12de van elke maand kon bijstorten en dat dit automatisch pas op de 19e of 20e werd verwerkt. Op het moment van schrijven (20 februari) staat het geld nog steeds niet op mijn kaart, wat erg vervelend is omdat ik dan geen gebruik kan maken van het geld en nog steeds rente moet betalen over het zogenaamd openstaande bedrag, zelfs al heb ik al bijgestort. Het ontbreken van deze informatie op de website of in de FAQ sectie was ook teleurstellend en maakte het hele proces nog verwarrender.
Lening aanvraag
Ik ben heel tevreden over hoe vlot en duidelijk alles werd uitgelegd bij het aanvragen van de lening. Als we in de toekomst nog eens een lening nodig hebben, komen we zeker terug.
Persoonlijke lening
Aangezien mijn partner alles financieel regelt is het gewoon een ramp om informatie over mijn dossier vast te krijgen. Ook al zijn er afspraken gemaakt met de dossierbeheerder, men weigert mijn partner door te verbinden. Ze verschuilen zich achter de wet op de privacy, maar als er betaald moet worden is deze precies zo belangrijk niet meer, want dan word mijn partner ook gecontacteerd. Wij komen onze maandelijkse afspraken na, voor hun is dit precies heel moeilijk. Blijf er gewoon weg. De menselijkheid is er ver zoek.