Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Lexa was een mix van positieve en negatieve ervaringen. Bestellen en betalen verliep vlot en eenvoudig, maar de daadwerkelijke levering van lidmaatschap was vertraagd en er waren onverwachte kosten door automatische verlenging. Sommige gebruikers vonden het moeilijk om contact te leggen zonder te betalen en hadden slechte ervaringen met het vinden van dates. Echter, anderen merkten op dat de serviceafhandeling en snelheid verbeterd waren, en dat er de mogelijkheid was om iemand te vinden die goed bij je past. Er waren echter ook klachten over misleidende praktijken en spam likes van ongewenste profielen. (48%)