Light Matters

7 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Light Matters komt uit 7 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Light Matters gevonden hebben:

ErvaringenSite (3)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Light Matters krijgt gemengde beoordelingen. Sommige klanten klagen over verwarring door rare e-mails en gebrek aan traceercodes, gebrek aan opvolging na retourzendingen, gebrek aan communicatie en weigering om verantwoordelijkheid te nemen voor retourzendingen. Anderen klagen over onbeantwoorde klachten, geen mogelijkheid tot communicatie, lange wachttijden op de lampen, onprofessionele manier van klantenservice, waardeloze after service en zeer trage communicatie (82%). Kortom, de klantenservice van Light Matters lijkt inconsistent en kan verbetering gebruiken in hun communicatie en follow-up.

“Weigering om verantwoordelijkheid te nemen voor retourzending”

“Onbeantwoorde klachten bij bol.com”

“geen opvolging na retourzending”

“slechte indruk van het bedrijf door gebrek aan communicatie”

“Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost”

“Verwarring door vreemde e-mails en gebrek aan traceercode”

“Geen communicatie mogelijk”

“Lang wachten op de lamp”

“Onprofessionele manier van klantenservice”

“Waardeloze after service”

👍 1   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Karen Klop - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Retourpolicy te duur en onduidelijk
  • Gebrek aan communicatie na retourzending
  • Weigering om verantwoordelijkheid te nemen voor retourzending
  • Onbeantwoorde klachten bij bol.com

Helena - 6 april 2024

  • productkwaliteit was slecht
  • geen opvolging na retourzending
  • geen communicatie na betaling verzendkosten
  • slechte indruk van het bedrijf door gebrek aan communicatie

Lauwers - 25 maart 2024

  • Scheef ontwerp lamp
  • Communicatie met het bedrijf verloopt zeer langzaam
  • Wacht al een hele maand op vervanging
  • Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost

xander - 3 maart 2024

  • Coole lichtgevende dingen
  • Verwarring door vreemde e-mails en gebrek aan traceercode
  • Lange wachttijd van 8 weken voor levering
  • Onverwachte levering zonder informatie

Han - 24 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen communicatie mogelijk
  • Soms nietszeggende mail
  • Lang wachten op de lamp
  • Plotseling onverwachte levering
  • Geen track en trace
  • Onprofessionele manier van klantenservice

Heer Hamers - 19 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Waardeloze after service
  • Zeerver trage communicatie