Marriott Bonvoy

9 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Marriott Bonvoy komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Marriott Bonvoy gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Marriott Bonvoy lijkt een gemengde ervaring te bieden, met enkele positieve en negatieve aspecten. Het personeel wordt over het algemeen als vriendelijk, behulpzaam en professioneel beschouwd, maar er zijn ook klachten over een gebrek aan zorg en professionaliteit. Het management wordt geprezen voor hun vriendelijkheid en betrokkenheid bij klanten, maar helaas zijn er ook teleurstellingen geweest, zoals een faillissement van een hotel en verlies van geld. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Marriott Bonvoy een score van ongeveer 70% te hebben op basis van deze beoordelingen.

“Het personeel was vriendelijk en goed in hun job.”

“geweldige ervaring”

“Hotel failliet verklaard en geld verloren”

“Vriendelijk en professioneel management”

“Zorgzaam en betrokken bij klanten”

“Efficiënte en behulpzame receptiemedewerker”

“teleurstellend”

“Perfect personeel”

“ruime en gezellige kamer”

“behulpzaam en vriendelijk personeel”

👍 10   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

G. Lambrechts - 25 maart 2024

  • De kamer was gezellig met alles wat je nodig hebt.
  • Het ontbijt was OK, niets bijzonders.
  • Het personeel was vriendelijk en goed in hun job.
  • De ligging was super voor uitstapjes.
  • Het terugkrijgen van de borg duurde echt te lang en was een domper.

Bauwens - 19 maart 2024

  • geweldige ervaring
  • hoge prijs
  • beste ontbijt
  • duur lunch

jovada - 17 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Hotel failliet verklaard en geld verloren

Mohamed - 17 januari 2024

  • Vriendelijk en professioneel management
  • Zorgzaam en betrokken bij klanten
  • Efficiënte en behulpzame receptiemedewerker

Arne De Wilde - 1 januari 2024

  • mooi hotel
  • minder fijne ervaring met geld dat werd ingehouden
  • borg betalen bij inchecken
  • teleurstellend

Christiaens - 29 december 2023

  • Perfect personeel
  • Heerlijk eten
  • Top sfeer

Kaya - 16 december 2023

  • ruime en gezellige kamer
  • behulpzaam en vriendelijk personeel
  • dierenliefhebbers
  • lekker ontbijt
  • mooie en groene ligging

jeanne - 30 november 2023

  • vriendelijk en behulpzaam personeel
  • propere kamers
  • leuke extraatje van lobbybar en buitenzwembad met bubbelbad
  • mooi uitzicht op heuvelachtige landschap
  • geen gratis ontbijt
  • ontbijt bestellen in eigen Bistro kan duur uitvallen
  • topkeuze ondanks geen gratis ontbijt
  • getoond begrip voor gezinnen met budget
  • zeker terugkeren bij volgende bezoek in de buurt

E. Dierckx - 18 november 2023

  • Hotel failliet verklaard
  • Teleurstellende eerste ervaring
  • Gebrek aan professionaliteit
  • Gebrek aan zorg