Marriott Bonvoy

9 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Marriott Bonvoy komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Marriott Bonvoy gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Marriott Bonvoy heeft een lage betrouwbaarheid, met een hoog percentage hotel faillissementen onder klanten (66%). Daarnaast wordt er bij het inchecken een borg betaald, wat voor sommigen als onhandig wordt ervaren (50%). Het risico om geld te verliezen bij een faillissement van het hotel is ook een punt van zorg voor klanten (33%). Het is belangrijk om deze zorgen aan te pakken voor een betere algehele bezorgservice.

“Hotel failliet verklaard en geld verloren”

“borg betalen bij inchecken”

“Hotel failliet verklaard”

👍 0   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

jovada - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hotel failliet verklaard en geld verloren

Arne De Wilde - 9 maanden geleden

  • mooi hotel
  • minder fijne ervaring met geld dat werd ingehouden
  • borg betalen bij inchecken
  • teleurstellend

E. Dierckx - 10 maanden geleden

  • Hotel failliet verklaard
  • Teleurstellende eerste ervaring
  • Gebrek aan professionaliteit
  • Gebrek aan zorg