Marriott Bonvoy

9 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Marriott Bonvoy komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Marriott Bonvoy gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De terugbetalingsprocedure van Marriott Bonvoy wordt als langzaam en teleurstellend ervaren door klanten, met slechts een %30 tevredenheid over de snelheid en efficiëntie van het terugkrijgen van de borg. Aan de positieve kant wordt het beleid wel gewaardeerd voor het uiteindelijk terugbetalen van het geld, met een %70 tevredenheid over het feit dat de borg uiteindelijk wel werd geretourneerd.

“Het terugkrijgen van de borg duurde echt te lang en was een domper.”

“teleurstellend”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

G. Lambrechts - 25 maart 2024

  • De kamer was gezellig met alles wat je nodig hebt.
  • Het ontbijt was OK, niets bijzonders.
  • Het personeel was vriendelijk en goed in hun job.
  • De ligging was super voor uitstapjes.
  • Het terugkrijgen van de borg duurde echt te lang en was een domper.

Arne De Wilde - 1 januari 2024

  • mooi hotel
  • minder fijne ervaring met geld dat werd ingehouden
  • borg betalen bij inchecken
  • teleurstellend