Microsoft

70 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Microsoft komt uit 70 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Microsoft gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (51)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Microsoft heeft zowel positieve als negatieve kanten. Enerzijds lijkt het dat sommige klanten moeite ondervinden met het retourneren en het verkrijgen van geld terug, aangezien meerdere reviews dit als een probleem benoemen (57%). Anderzijds zijn er ook positieve ervaringen waarbij terugbetalingen correct en snel werden verwerkt, zoals aangegeven door een klant die drie keer geld terug heeft ontvangen (29%). Deze gevarieerde feedback wijst op een wisselende kwaliteit van de Return Policy van Microsoft.

“Beslissing om niet meer van dit bedrijf te kopen”

“Moeilijkheden met verzending en retourneren”

“geen geld terug gekregen.”

“geen geld terug gekregen.”

“kreeg een e-mail dat de 7,00 terug is gestort”

“Drie keer een terugbetaling ontvangen”

“terug naar W7 zonder inlog gedoe”

“Problemen met abonnementsbetaling en terugbetaling”

👍 3   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Hubert - 18 januari 2024

  • Traag en verwarrende interface
  • Apart betalen voor bepaalde diensten
  • Beslissing om niet meer van dit bedrijf te kopen

Xander - 23 oktober 2023

  • Muis was kapot
  • Online registreren voor herstelling
  • Moeilijkheden met verzending en retourneren
  • Lange wachttijd bij klantenservice

Romana Ansems - 20 september 2023Trustpilot 🔗

  • geen geld terug gekregen.
  • geen geld terug gekregen.
  • als student gratis hebben
  • kreeg een e-mail dat de 7,00 terug is gestort

zundap - 16 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Drie keer een terugbetaling ontvangen

Tess - 20 februari 2023Trustpilot 🔗

  • inloggen met een microsoft account
  • inloggen met een pincode op eigen computer
  • terug naar W7 zonder inlog gedoe
  • vrijheid om computer gebruik te bepalen

Gerard Koeleman - 8 september 2022Trustpilot 🔗

  • Problemen met abonnementsbetaling en terugbetaling
  • Gebrek aan transparantie over abonnementsvoorwaarden
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Geen goede oplossing voor technische problemen