Microsoft

70 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Microsoft komt uit 70 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Microsoft gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (51)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Microsoft heeft een trage en verwarrende interface (20%), vereist verplichte online registratie (15%), biedt slecht te vinden contactinformatie (10%) en heeft nutteloze online zelfhulp (25%). Aan de positieve kant, het bedrijf biedt een probleem met zakelijke e-mail ondersteuning (15%) en heeft een licentiecode functie in de store app (5%). Over het algemeen wordt de frequentie van updates met ongewenste veranderingen (10%) en de overvloed aan reclame (5%) als negatief ervaren.

“Langzaam en verwarrend”

“Besluit genomen om nooit meer een computer met Microsoft aan te schaffen”

“Geen contact mogelijk met dit bedrijf”

“Traag en verwarrende interface”

“Zelfhulp online is waardeloos”

“Nutteloze telefoonnummer en online zelfhulp”

“Vol met spam”

“Filters en beveiliging zijn rampzalig”

“Elke dag vol met spam, meldingen werken niet”

“Privacy en AVG worden niet nageleefd”

👍 0   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

BJ - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verplicht om nieuwe mailbox te gebruiken
  • Langzaam en verwarrend
  • Apart betalen voor Word
  • Besluit genomen om nooit meer een computer met Microsoft aan te schaffen
  • Gezeur om geld

Cynthia Breugem - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen contact mogelijk met dit bedrijf

Hubert - 9 maanden geleden

  • Traag en verwarrende interface
  • Apart betalen voor bepaalde diensten
  • Beslissing om niet meer van dit bedrijf te kopen

Robin van Kempen - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zelfhulp online is waardeloos
  • Onmogelijk om contact op te nemen via telefoon
  • Nutteloze telefoonnummer en online zelfhulp
  • Irritante SPAM e-mails met single use code
  • Mails over hackpogingen op niet bestaand account na verwijdering
  • Geen reactie op feedback om Microsoft te verbeteren

Wanhopige - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vol met spam
  • Filters en beveiliging zijn rampzalig
  • Elke dag vol met spam, meldingen werken niet
  • Privacy en AVG worden niet nageleefd

Ritus - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Licentiecode activeren mag niet
  • Wat een groot ontiegelijk *** bedrijf
  • Ik heb een licentiecode die ik intoets in die *** store app
  • Na 2 klikken loopt die *** app vast
  • Na meerdere *** keren herhalen lukt het ge*** nog niet

Sjaak - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Updates en andere achtergrondprocessen krijgen voorrang boven gebruikersprocessen zoals browsen, mail checken of iets anders nuttigs doen met je computer.
  • User Surveillance door Microsoft via Windows staat standaard volledig aan. Het is opt-out in plaats van opt-in zoals het zou moeten zijn.
  • Updates plaatsen regelmatig fake applicaties in mijn start menu, die leiden naar trials of aanschaf van poep-toepassingen zoals AutoCAD Viewer en andere reclamerommel.
  • Mijn hardware is prima en vertoont geen gebreken. Toch kan ik er steeds minder goed mee werken omdat er zoveel processen tegelijkertijd hun ding willen doen, en de laptop daar steeds langer mee bezig is. What the fck Microsoft, give me back my workflow.
  • Ik heb een computer om taken mee te doen, maar in het geval van Microsoft is het andersom. Microsoft heeft mij om te volgen en mij van mijn werk af te houden met vertraging, misleiding en afleiding.
  • Ik schrok van de voorwaarden en infantiel gelul over xyz-ervaring van de verschillende applicaties op de Microsoft 365 webpagina.

VANDAN - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Veel te veel reclame
  • Inhoud is niet te lezen
  • Veel oneerlijke reclame over zonnepanelen

Xander - 11 maanden geleden

  • Muis was kapot
  • Online registreren voor herstelling
  • Moeilijkheden met verzending en retourneren
  • Lange wachttijd bij klantenservice

Michael van Meurs - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Probleem met zakelijke e-mail

hey kauylee - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet goed
  • Nieuw account aanmaken met pincode gevraagd voor nieuw account
  • Moeilijk om optie te vinden in instellingen
  • Grof taalgebruik en beledigingen

jup - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Doffe ellende met incompetente rommelaars
  • Groot maar presteren in niks
  • Niet meer kunnen gebruiken Lightshot
  • Gedwongen Windows knipprogramma te gebruiken
  • Knipprogramma van Windows is absolute onkunde
  • Hoop dat ooit China Microsoft naar de kroon stijgt

Fon - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • defect product
  • hoge retourkosten
  • verplichte online registratie
  • lang wachttijd telefoon

Kees van Voorst - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • ongekend slecht bedrijf

Walter Jo - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Problemen met aanschaffen van gamepass
  • Moeilijk bereikbare klantenservice
  • Vriendelijke en behulpzame klantenservice medewerker
  • Slecht te vinden contactinformatie

Wouter van der Weerd - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Moeten betalen voor Word
  • Frequente updates met ongewenste veranderingen
  • Yahoo wordt steeds opgedrongen

Sjoerd Kwak - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze service