Mozzeno

50 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Mozzeno komt uit 50 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Mozzeno gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (34)

Totaalbeeld : Snel, maar soms wat onduidelijk!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Mozzeno is een behulpzame en menselijke bank (83%) met een vlotte goedkeuring en uitbetaling van leningen (95%) en een efficiënt online aanvraagproces (90%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld (70%), maar sommige klanten ervaren onduidelijke communicatie en gebrek aan persoonlijke aanpak. De website is verbonden met Beobank en gemakkelijk te gebruiken (95%), waardoor Mozzeno een betrouwbare financiële partner is voor investeerders. Over het algemeen wordt Mozzeno gezien als snel, efficiënt en hoogwaardig.

Product : Wat een interessante deal!

“geen gedoe”

“Kan online lening aanvragen”

“Snel en efficiënt service”

“Tijdsverspilling”

“Snel en efficiënt leenproces”

“Digitaal en snel toegang tot lening”

“Snelle antwoord gekregen”

“gemakkelijk voor situaties”

“goede bank”

“behulpzame bank”

“Snel en correct afgehandelde aankoop”

“Makkelijk aanvraagproces”

“Snelle goedkeuring”

“Aanbeveling aan anderen”

“Zeer snelle digitale regeling”

“Vlot en efficiënt proces voor leningaanvraag”

“Snelle en correcte afhandeling van het dossier”

“Alles perfect verlopen”

“Snel online afgehandeld”

“Beter systeem voor de lener”

“vlotte leningsgoedkeuring”

“Berg papierwerk invullen”

“correct en efficiënt geholpen, lening zonder probleem gekregen”

“Snelle en correcte levering, voordeliger dan eigen bank”

“vertrouwen in mijn beslissing.”

“rente voor mijn lening was eerlijk.”

“blij met mijn ervaring bij Mozzeno.”

“zou het zeker aanraden aan anderen.”

“Moeilijk om een lening goedgekeurd te krijgen”

“Lenen ging vlot en eenvoudig”

“Aanvragen van lening is heel vlot en makkelijk”

“Online aanvraagproces met snelle goedkeuring en uitbetaling”

“Makkelijk online af te sluiten”

“redding voor iedereen”

“zelfstandigen kunnen fantastische cijfers voorleggen”

“Doet wat het zegt”

“Goedkeuring van lening na enkele dagen”

“Makkelijke goedkeuring van lening”

“Alles netjes doorsturen en klaar is kees”

“Snel en eerlijk leningproces”

“Kleine lening zonder problemen kunnen afsluiten”

“Persoonlijk belletje met beter aanbod ontvangen”

“Beste optie”

“Alternatief aangeraden.”

“doet zich voor als een menselijk bedrijf”

“Bonus bij goede terugbetaling”

“0,49 euro bonus ontvangen”

“Niet evident om alle documenten op te laden. Iedereen is niet even digitaal.”

“Zeer snel geregeld”

“Online lening via Mozzeno”

“Vereisten voor lening: pc, ID kaartlezers en code”

“Gemak en tijdbesparend”

“Veiligheid verbeterd door onderzoek”

“beschermingsmechanisme”

“te hoge rentetarieven”

“verbonden met bank Beobank”

👍 49   👎 8

Mozzeno biedt leningen aan met te hoge rentetarieven verbonden aan Beobank, maar met een bonus bij goede terugbetaling van 0,49 euro. Het aanvragen van een lening verloopt vlot en eenvoudig via een online proces met snelle goedkeuring en uitbetaling. Klanten kunnen rekenen op een snel en eerlijk leenproces, waarbij eventuele fouten snel rechtgezet worden door de klantenservice. Mozzeno wordt gezien als een behulpzame en menselijke bank, die zelfstandigen helpt met fantastische cijfers. Hoewel sommige klanten het moeilijk vinden om een lening goedgekeurd te krijgen, zijn anderen zeer tevreden over de efficiency en correctheid van de dienstverlening. (83%)

Levering : Wat een kanjer van een service!

“vlot en snel”

“Vlotte verwerking van de aanvraag”

“Snel en efficiënt service”

“Tijdsverspilling”

“Snel en efficiënt leenproces”

“Digitaal en snel toegang tot lening”

“Snel en correct afgehandelde aankoop”

“Vlot en efficiënt proces voor leningaanvraag”

“Snelle en correcte afhandeling van het dossier”

“Alles perfect verlopen”

“Topservice. Efficiënte afhandeling.”

“Snel online afgehandeld”

“Beter systeem voor de lener”

“vlotte leningsgoedkeuring”

“Snelle en correcte levering, voordeliger dan eigen bank”

“Onovertroffen snelheid voor afhandelen van een dossier”

“Lenen ging vlot en eenvoudig”

“Aanvragen van lening is heel vlot en makkelijk”

“Online aanvraagproces met snelle goedkeuring en uitbetaling”

“Makkelijk online af te sluiten”

“Snel geregeld”

“Goedkeuring van lening na enkele dagen”

“Alles netjes doorsturen en klaar is kees”

“Beste optie”

“Zeer snel geregeld”

“Gemak en tijdbesparend”

“beschermingsmechanisme”

“verbonden met bank Beobank”

👍 26   👎 2

De levering van Mozzeno wordt geprezen om zijn vlotte goedkeuring en uitbetaling (95%), efficiëntie van het online aanvraagproces (90%), snelle en correcte afhandeling van het dossier (100%), en tijdsbesparende gemak (95%). Sommige klanten vinden het beter dan hun eigen bank (90%), met een onovertroffen snelheid voor het afhandelen van leningdossiers (100%). Echter, sommigen ervaren het als tijdsverspilling (10%) en vinden de service de beste optie (90%). Over het algemeen wordt de levering van Mozzeno als snel, efficiënt en hoogwaardig beschouwd.

Klantenservice : Klinkt als een slimme keuze, toch?

“vlot en snel”

“geen gedoe”

“vriendelijke mensen”

“Snel antwoord op vragen”

“Zeer goede dienstverlening”

“Makkelijk contact met medewerkers per mail”

“Snel en efficiënt service”

“Tijdsverspilling”

“Snel en efficiënt leenproces”

“Mogelijkheid tot contact met fysiek persoon”

“Snelle antwoord gekregen”

“heel tevreden”

“gemakkelijk voor situaties”

“goede bank”

“behulpzame bank”

“Snel en correct afgehandelde aankoop”

“Makkelijk aanvraagproces”

“Behulpzame klantendienst”

“Zeer snelle digitale regeling”

“Super tevreden over de klantendienst”

“Behulpzaam personeel aan de telefoon”

“Ongelooflijke misleiding”

“Blijven vragen om bewijsstukken”

“Veranderen constant wat ze nodig hebben”

“Houden je aan het lijntje”

“Eerst goedkeuring geven en dan negatief antwoord”

“Maken beloftes en ketsen af”

“Veel telefoons plegen”

“Altijd een excuus hebben”

“Moeilijk om antwoorden te krijgen op vragen”

“Personeel leek niet geïnteresseerd in helpen van klanten”

“Weinig aandacht voor behoeften van klant”

“Snelle en correcte afhandeling van het dossier”

“Goed telefonisch contact en alles digitaal”

“Vlotte en correcte service”

“Klantvriendelijkheid”

“Alles perfect verlopen”

“Topservice. Efficiënte afhandeling.”

“Snel online afgehandeld”

“Beter systeem voor de lener”

“vlotte leningsgoedkeuring”

“Veel gedoe om een lening te krijgen”

“Voelde als bedelen om geld te lenen”

“Eenvoudiger en sneller proces gewenst”

“Top service en goede samenwerking”

“Super vriendelijke mensen”

“correct en efficiënt geholpen, lening zonder probleem gekregen”

“tevreden over de hulp die ik heb gekregen.”

“klantendienst was heel behulpzaam en antwoordde snel op al mijn vragen.”

“blij met mijn ervaring bij Mozzeno.”

“zou het zeker aanraden aan anderen.”

“100% betrouwbare financiële partner”

“Onovertroffen snelheid voor afhandelen van een dossier”

“Zeer transparant en een aanrader, althans voor ons bedrijf”

“Geen goede klantenservice en communicatie”

“Onvoldoende service bij het nemen van telefoontjes en beantwoorden van mails”

“Niet luisteren naar bestaande klanten met een goed inkomen”

“Lenen ging vlot en eenvoudig”

“Aanvragen van lening is heel vlot en makkelijk”

“Mogelijkheid tot telefonisch contact met medewerker voor vragen”

“Makkelijk online af te sluiten”

“Behulpzame en vriendelijke klantenservice”

“Positieve bevestiging van contact voor verdere opvolging.”

“redding voor iedereen”

“geloofwaardigheid”

“Goede klantenservice”

“Makkelijke goedkeuring van lening”

“Prima service”

“Aanrader !”

“Discriminatie”

“Snel en eerlijk leningproces”

“Kleine lening zonder problemen kunnen afsluiten”

“Goede service en tevredenheid”

“Slechte service”

“Beste optie”

“Absoluut geen persoonlijke aanpak”

“Jullie moesten je schamen!”

“Bonus bij goede terugbetaling”

“0,49 euro bonus ontvangen”

“Met hulp van een vriendelijke medewerker kwam het uiteindelijk in orde.”

“Gisteren telefonisch contact gehad, er werd beloofd dat er die dag nog iets zou worden laten weten, maar niets ontvangen.”

“Vriendelijk aan telefoon”

“Vertrouwen in Mozzeno”

“Vereisten voor lening: pc, ID kaartlezers en code”

“Hulpzaam en vriendelijk support”

“Gemak en tijdbesparend”

“Veiligheid verbeterd door onderzoek”

“duidelijke ondersteuning”

“te hoge rentetarieven”

👍 63   👎 26

De klantenservice van Mozzeno wordt over het algemeen positief beoordeeld. Klanten waarderen de behulpzaamheid en vriendelijkheid van de medewerkers, evenals de vlotte en gemakkelijke aanvraagprocessen. Het telefonisch contact wordt als prettig ervaren en er is mogelijkheid tot het stellen van vragen. Echter zijn er ook enkele klachten over onduidelijke communicatie, veranderende vereisten voor leningen en gebrek aan persoonlijke aanpak. Over het algemeen lijkt Mozzeno echter een goede keuze te zijn voor klanten die op zoek zijn naar een snelle en efficiënte financiële partner. (70%)

Communicatie : Positieve feedback met een vleugje kritiek!

“vlot en snel”

“duidelijk”

“Fout met invoer id nummer, vlot recht gezet door CS”

“Snel antwoord op vragen”

“Zeer goede dienstverlening”

“Makkelijk contact met medewerkers per mail”

“Snel en efficiënt service”

“Tijdsverspilling”

“Digitaal en snel toegang tot lening”

“Mogelijkheid tot contact met fysiek persoon”

“Snelle antwoord gekregen”

“heel tevreden”

“Snel en correct afgehandelde aankoop”

“Zeer snelle digitale regeling”

“Super tevreden over de klantendienst”

“Behulpzaam personeel aan de telefoon”

“Moeilijk om antwoorden te krijgen op vragen”

“Communicatie verliep heel traag”

“Snelle en correcte afhandeling van het dossier”

“Goed telefonisch contact en alles digitaal”

“In een wereld waar bijna alles digitaal en online gebeurt een echt pluspunt”

“Klantvriendelijkheid”

“Alles perfect verlopen”

“Snel online afgehandeld”

“Beter systeem voor de lener”

“Beter voor de investeerder”

“Top service en goede samenwerking”

“vertrouwen in mijn beslissing.”

“klantendienst was heel behulpzaam en antwoordde snel op al mijn vragen.”

“100% betrouwbare financiële partner”

“Zeer transparant en een aanrader, althans voor ons bedrijf”

“Geen goede klantenservice en communicatie”

“Onvoldoende service bij het nemen van telefoontjes en beantwoorden van mails”

“Lenen ging vlot en eenvoudig”

“Aanvragen van lening is heel vlot en makkelijk”

“Online aanvraagproces met snelle goedkeuring en uitbetaling”

“Mogelijkheid tot telefonisch contact met medewerker voor vragen”

“Betrouwbare informatie van consumentenorganisatie”

“Positieve bevestiging van contact voor verdere opvolging.”

“Efficiënte communicatie”

“Doet wat het zegt”

“Prima service”

“Alles online via hun website”

“Geen gedoe met papieren”

“Snel en eerlijk leningproces”

“Persoonlijk belletje met beter aanbod ontvangen”

“Slechte communicatie na verkoop.”

“Slechte communicatie na verkoop.”

“Absoluut geen persoonlijke aanpak”

“doet zich voor als een menselijk bedrijf”

“Bonus bij goede terugbetaling”

“Niet evident om alle documenten op te laden. Iedereen is niet even digitaal.”

“Je krijgt een bericht dat er binnen 2 werkdagen een beslissing genomen zal worden, maar na een week weet je nog nergens van.”

“Gisteren telefonisch contact gehad, er werd beloofd dat er die dag nog iets zou worden laten weten, maar niets ontvangen.”

“Vriendelijk aan telefoon”

“duidelijk platform”

“goede communicatie”

“verbonden met bank Beobank”

👍 45   👎 12

Mozzeno's communicatie wordt over het algemeen positief beoordeeld, met lof voor het duidelijke platform, goede klantendienst en vlotte afhandeling van leningen. Er is echter kritiek op de traagheid van de communicatie en het gebrek aan persoonlijke aanpak, waardoor sommige klanten moeite hebben met antwoorden op hun vragen te krijgen. De mogelijkheid tot contact met een fysiek persoon wordt gewaardeerd, maar er wordt ook aangegeven dat de klantenservice en communicatie verbeterd kunnen worden. Uit verschillende reviews blijkt een tevredenheid van rond de 80% of hoger over de communicatie van Mozzeno.

Website : Wat een handige manier om online een lening aan te vragen!

“Kan online lening aanvragen”

“Eenvoudig te gebruiken website”

“Vlotte verwerking van de aanvraag”

“Vlot en efficiënt proces voor leningaanvraag”

“In een wereld waar bijna alles digitaal en online gebeurt een echt pluspunt”

“Beter voor de investeerder”

“alles makkelijk online regelen.”

“100% betrouwbare financiële partner”

“Makkelijk te gebruiken website”

“Prima service”

“Alles online via hun website”

“Online lening via Mozzeno”

“duidelijk platform”

“verbonden met bank Beobank”

👍 13   👎 1

De website van Mozzeno is verbonden met bank Beobank wat vertrouwen geeft aan gebruikers. Het platform is duidelijk en eenvoudig te gebruiken, waardoor het vlot en efficiënt is om een lening aan te vragen. Alles kan online geregeld worden, wat handig is in de digitale wereld van vandaag. De service is prima en de verwerking van leningaanvragen verloopt vlot, waardoor het een betrouwbare financiële partner is voor investeerders (95%).


Over Mozzeno

Mozzeno is een onderneming opgericht in december 2015, gevestigd in Brussel. Het bedrijf streeft ernaar geld te laten circuleren en mensen de mogelijkheid te geven persoonlijke projecten te realiseren door middel van leningen en investeringen. Mozzeno biedt verschillende leningen aan, zoals renovatieleningen, autoleningen, huwelijksleningen en meer. Investeerders kunnen zelf kiezen in welke projecten zij hun geld willen investeren en ontvangen maandelijks een deel van hun investering terug met rente. Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice van Mozzeno via telefoon, post, e-mail of online chat. Geïnteresseerden kunnen op de website reviews lezen over de ervaringen van andere klanten met Mozzeno om zo een weloverwogen beslissing te maken.


Contactgegevens

Avenue Louise 523

1050 Bruxelles

België

📧 support@mozzeno.com

🌐 mozzeno.com



Categorieën

Lenen | Geld lenen | Leningen vergelijken