News Parfums

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.2 voor News Parfums komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor News Parfums gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van News Parfums lijkt onduidelijk en streng met geen vermelding van retourzendingen en weigering om een beschadigd parfum te vervangen, wat resulteerde in ontevreden klanten (75%). Sommige klanten voelden zich gedwongen om een product te houden dat niet aan hun verwachtingen voldeed en hadden moeite om hun mening over producten te geven (25%). Aan de positieve kant, was er een tevreden klant die geen klachten had en het proces aanbeval om te herhalen (0%).

“Terugbetaling van bestelling, beschadigd pakket”

“parfum is aangekomen met een defect (er ontbrak minstens tien ml)”

“New Parfums wilde het niet voor me vervangen”

“ik heb niet langer deze aangebroken flacon, ik heb geen nieuwe flacon en niemand wil me terugbetalen”

“Zal herhalen!”

“geen retourbeleid vermeld”

“Ik kon mijn mening over de producten niet geven”

“Verplicht om een niet-conform product te behouden”

“Niets op aan te merken.”

👍 3   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Blanc - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Parfums snel ontvangen en goed verpakt met gratis monsters
  • Terugbetaling van bestelling, beschadigd pakket
  • Duurder dan een andere site
  • Kwaliteit van de verzending en snelheid van verzending

marie-thérèse savignac - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • parfum is aangekomen met een defect (er ontbrak minstens tien ml)
  • New Parfums wilde het niet voor me vervangen
  • dossier in behandeling en 'out of stock' in Parijs van dit parfum
  • ik heb niet langer deze aangebroken flacon, ik heb geen nieuwe flacon en niemand wil me terugbetalen
  • ik moest bij Nocibé opnieuw een parfum kopen voor het verjaardagscadeau van mijn kleindochter

ANDRE - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geur in overeenstemming met mijn bestelling
  • snel geleverd
  • Zal herhalen!

James - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • professioneel en reactief
  • beste prijzen
  • geen retourbeleid vermeld

Lalvée Salomé - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De service is uitstekend
  • De prijzen zijn hoog
  • Ik kon mijn mening over de producten niet geven
  • Het antwoord van de klantenservice was kort en onaangenaam

lefebvre - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Een ander product ontvangen dan besteld
  • Onvoldoende compensatie voor bedrijfsfout
  • Commerciële misleiding
  • Verplicht om een niet-conform product te behouden

Anne - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering en goed verpakte producten.
  • Niets op aan te merken.