Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Nickis heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant zijn de bestellingen mooi verpakt (25%), worden ze snel geleverd (50%), en is de klantenservice uitstekend (25%). Aan de negatieve kant moeten klanten verzendkosten betalen voor retourneren (25%), is er een gebrek aan details over de levering (25%), en is er soms sprake van beschadigde of ontbrekende items in het pakket (25%). Daarnaast kan de levering soms lang duren (25%) en is er soms moeite met bestellen (25%). Over het algemeen zijn klanten tevreden met de levering van Nickis, maar er zijn zeker nog verbeterpunten mogelijk.