Nickis

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Nickis komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nickis gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Nickis heeft zowel positieve als negatieve punten. Het retourproces wordt als makkelijk ervaren door klanten, maar er zijn ook klachten over de retourtermijn die als te kort wordt beschouwd. Daarnaast zijn er klachten over het betalen van verzendkosten voor retourneren en het niet ontvangen van bevestiging van de retourzending, waardoor sommige klanten nog steeds geen terugbetaling hebben ontvangen na 5 weken. Er zijn ook klachten over het feit dat het onmogelijk is om een deel van de bestelling later te retourneren. (20%)

“retourtermijn te kort”

“Kleren gekocht, teruggestuurd, geen geld terug ontvangen”

“Makkelijk retourproces”

“Moest verzendkosten betalen voor retourneren”

“geen bevestiging ontvangen van retourzending”

“terugbetaling nog steeds niet ontvangen na 5 weken”

“Onmogelijk om deel van bestelling later te retourneren”

👍 1   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

M. Wauters - 7 maart 2024

  • retourtermijn te kort
  • gebrek aan klantgerichtheid
  • bedrijf toonde geen begrip voor situatie
  • klantgerichtheid ontbrak volledig

louise - 22 februari 2024

  • Kleren gekocht, teruggestuurd, geen geld terug ontvangen

Malak Barry - 21 januari 2024

  • Snelle bezorging en uitstekende klantenservice
  • Top klantenservice en snelle levering
  • Zeer behulpzame klantenservice
  • Makkelijk retourproces

Verhaegen - 20 januari 2024

  • Moest verzendkosten betalen voor retourneren
  • Slechte klantenservice ervaring
  • Geen reactie op klachten
  • Besloten om winkel niet langer te steunen
  • Service verre van bevredigend

A. Kaya - 1 december 2023

  • snelle levering
  • kledingstuk kwam niet overeen met beschrijving op website
  • geen bevestiging ontvangen van retourzending
  • onduidelijkheid over bestelling bij klantendienst
  • terugbetaling nog steeds niet ontvangen na 5 weken

victor - 3 november 2023

  • Lange leveringstijd
  • Onmogelijk om deel van bestelling later te retourneren
  • Gebrek aan flexibiliteit