Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Nokia's communicatie wordt geplaagd door een gebrek aan duidelijkheid en vooruitgang, met klachten over ingewikkelde reparatieprocessen, slechte klantenservice en onduidelijke handleidingen en chatondersteuning. De robuuste ontwerpen worden geprezen, maar er zijn veel klachten over trage verzending, slechte smartphoneprestaties en gebrekkige GPS-functionaliteit. Klanten voelen zich niet serieus genomen en klachten worden niet adequaat afgehandeld. Over het algemeen is er een gebrek aan waarheidsgetrouwe communicatie en klantenservice, waardoor veel kopers teleurgesteld zijn. (45%)