NordPass

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor NordPass komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor NordPass gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. NordPass communiceert efficiënt en snel met klanten via een live chat-functie, waarbij medewerkers behulpzaam zijn en problemen kunnen oplossen. De browserextensies en mobiele apps zijn functioneel en voldoen aan de eisen van gebruikers. Er zijn echter klachten over problemen met de Mac desktop app en biometrische opties die niet goed werken, wat frustratie kan veroorzaken. Er zijn ook klachten over onduidelijke communicatie en automatische verlenging van abonnementen, wat tot gevoelens van bedrog kan leiden. Over het algemeen lijkt NordPass tevredenheid te bieden aan veel gebruikers, maar de communicatie en betalingsbeleid kunnen verbeterd worden om verwarring en ontevredenheid te voorkomen. (50%)

“Problemen met NordPass app op Mac desktop; hulp nodig via chat; nieuwe extensie geïnstalleerd; LastPass was gemakkelijker in gebruik; dankbaar voor behoud van gegevens; vier sterrenbeoordeling”

“Hulp van medewerker; nieuwe extensie link gekregen; probleem opgelost; behoud van Nord abonnement; geweldige hulp van medewerker”

“Misleidende informatie over productfunctionaliteit”

“Live hulp via chat”

“Snelle reactie”

“Ik voel me bedrogen door het abonnementsbeleid.”

“Mijn abonnement werd automatisch verlengd en er werd al geld afgeschreven twee weken voordat het zou aflopen.”

“Dit werd nergens duidelijk gecommuniceerd.”

“Ik heb geen enkele melding ontvangen over deze praktijken bij het afsluiten van het abonnement.”

“Stelen!”

👍 8   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Anouk Charlier - 9 maart 2024

  • Problemen met NordPass app op Mac desktop; hulp nodig via chat; nieuwe extensie geïnstalleerd; LastPass was gemakkelijker in gebruik; dankbaar voor behoud van gegevens; vier sterrenbeoordeling
  • Hulp van medewerker; nieuwe extensie link gekregen; probleem opgelost; behoud van Nord abonnement; geweldige hulp van medewerker

Emma Piron - 6 februari 2024

  • Minder functionaliteit dan verwacht
  • Verborgen kosten bij upgraden naar premium abonnement
  • Misleidende informatie over productfunctionaliteit

R. Demir - 23 december 2023

  • Live hulp via chat
  • Behulpzaam en efficiënt team
  • Snelle reactie

El Amrani - 2 december 2023

  • Ik voel me bedrogen door het abonnementsbeleid.
  • Mijn abonnement werd automatisch verlengd en er werd al geld afgeschreven twee weken voordat het zou aflopen.
  • Dit werd nergens duidelijk gecommuniceerd.
  • Toen ik probeerde mijn abonnement op te zeggen om mijn geld terug te krijgen, werd ik doorverwezen naar de 'terms of service'.
  • Ik heb geen enkele melding ontvangen over deze praktijken bij het afsluiten van het abonnement.
  • De klantenservice bood geen oplossing en bleef volhouden dat het in de 'terms of service' stond.
  • Dit voelt voor mij aan als oplichting en ik ben teleurgesteld in de manier waarop dit bedrijf met zijn klanten omgaat.

Océane - 28 november 2023

  • Stelen!

Harrie M - 27 november 2023Trustpilot 🔗

  • veel problemen
  • werkt redelijk maar vult niet voor alle websites in
  • beloften niet nagekomen na meerdere supportmeldingen
  • veelvuldige inlogproblemen in diverse browsers
  • moeilijkheden in combinatie met gebruik in verschillende browsers
  • terug naar Lastpass dat wel goed werkt

Bremsie - 20 november 2023Trustpilot 🔗

  • Biometrische optie werkt vaak niet of geeft foutmeldingen

Alexia - 4 november 2023

  • Biometrische optie is vervelend en werkt niet altijd goed.

Lotte - 31 oktober 2023

  • Geweldige klantenondersteuning
  • Efficiënte browserextensies en mobiele apps
  • Functies voldoen aan al mijn eisen

Tim - 2 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Belachelijke regels omtrent de 'auto renewal' (dit neigt naar oplichting)
  • Onduidelijke communicatie over automatische verlenging abonnement en geldreservering
  • Onvoldoende waarschuwingen voorafgaand aan automatische verlenging abonnement
  • Misleidend beleid omtrent opzegtermijn van abonnementen
  • Achterbaks gedrag van het bedrijf omtrent abonnementen

Kees - 14 april 2023Trustpilot 🔗

  • Oplichting
  • Trage klantenservice
  • Misleidende abonnementspraktijken

Reda Modine - 29 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Ja leuk dat is
  • Ja leuk dat is

Jan - 25 april 2022Trustpilot 🔗

  • Geweldige hulp door Jonathan