Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van NordPass krijgt gemengde beoordelingen. Hoewel sommige klanten te maken hebben met inlogproblemen en problemen met het automatisch invullen van wachtwoorden, prijzen anderen de behulpzaamheid, efficiëntie en kennis van de vertegenwoordigers. De reactietijd wordt als snel ervaren en de live chat is handig. Er zijn echter klachten over trage reactietijden en onduidelijke communicatie over abonnementen, waardoor sommige klanten zich bedrogen voelen. Over het algemeen lijkt NordPass een gemengde ervaring te bieden, waarbij sommige klanten tevreden zijn met de service, terwijl anderen teleurgesteld zijn in de manier waarop het bedrijf met hun problemen omgaat. (60%)