Ervaringen CardPile

Tijdens de lockdown periode komen de kaart- en bordspellen goed van pas. Samen als gezin spelen, maar ook de kinderen die onderling de competitie willen aangaan. Diverse bord- en kaartspellen worden online aangeboden. Super geschikt als indoor activiteit, maar ook outdoor zoals in de tuin. Bent u op zoek naar betrouwbare aanbieders in kwalitatief goede spellen online en waar veilig online betalen wordt gegarandeerd. Probeer, maar bij ErvaringenSite! De pagina waar consumenten hun koopervaring met aanbieders online in spellen hebben geplaatst. U krijgt dan een beeld van wat u mag verwachten bij het plaatsen van uw bestelling online. Graag vernemen wij ook van u hoe u uw aankoop hebt ervaren.

Over Cardpile
    Cardpile heeft zich gevestigd op 7 mei 2014 in Nootdorp en is actief in de branche detailhandel via internet in overige non-food. Cardpile bestaat daarmee al ruim 7 jaar. De rechtsvorm van deze onderneming is een Eenmanszaak. Cardpile is de aanbieder van diverse spellen voor alle leeftijdscategorieёn. Men vindt er zowel bord- als kaartspellen. Zij hebben als vestigingsadres het Hof van Rijnsburg 30 2631XA Nootdorp.

Producten en diensten van Cardpile
    Despellendie door Cardpile worden aangeboden zijn ingedeeld in de twee hoofdcategorieёn: bordspellen en de kaartspellen. Het assortiment bordspellen omvat de coöperatief, deductie, dixit, dobbelspellen, economisch, familiespellen, fantasiespellen, kinderspellen, small world, strategische spellen, Ticket to Ride en treinspellen. En bij het assortiment kaartspellen staat uitgestald de kaartspellen voor kinderen, kaartspellen voor de familie, fantasie kaartspellen, economisch kaartspellen, coöperatief kaartspellen, magic the gathering TCG, Marvel Dice Masters en de Roleplaying Spel.

Verzending, retourbeleid, garantie & betaling bij Cardpile
    Aankoop van de producten voor een bedrag boven 60 euro wordt gratis tot aan huis bezorgd. Vandaag besteld is morgen op het afleveradres bezorgd. Betalen kan met de bekende online-betaalmethoden.

Terug sturen mag, indien men niet tevreden is met de bestelling en de klant ontvangt hun aankoopbedrag terug. Het herroepingsrecht is van kracht bij Cardpile. De consument mag zich daarop beroepen en gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen de aankoop ontbinden. Klachten over de dienstverlening of het ontvangen product dienen binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd te worden ingediend via info@cardpile.nl. De klachtenprocedure start binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst. Indien de klacht niet binnen de vastgestelde drie maanden na het indienen in onderling overleg kan worden opgelost, dan mag deze klacht worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Het geschil wordt dan op grond van het Nederlands recht opgelost en afgehandeld.

Reviews, Complimenten, klachten en tips voor Cardpile
    In hoeverre hebt u al spellen van Cardpile in huis gehaald? Hoe was de klantenservice? Zijn de artikelen tijdig bezorgd, zoals afgesproken? Graag ontvangen wij van u uw oordeel. U kiest simpelweg voor de optie reviews op Ervaringensite.be en deelt daar uw ervaring met ons.

Nog niet bekend met het spellenassortiment van Cardpile en bent u op zoek naar spellen voor uw gezin? Bekijk dan de reviews en maak uw besluit. Vergeet daarbij niet uw ervaring na te vertellen hier in de reviews.

online shop with me (how to find CHEAP trendy clothes on ebay, depop, and poshmark)

CardPile

10