Dag Allemaal Reviews

: 8
0% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

L
Luc Tack
Abonnement M0039294686 Beste, Op 23/01/2024 ontvan ik een bericht waar men mij er attent op maakt dat mijn betaling via kredietkaart niet is gelukt. Ik regel de bataling meteen via de link...Lees verder
K
Kim
Is eerder een fictieblad dan een dagblad met echte verhalen zoals ze zelf adverteren. Minimaal zelf wat opzoeken online leert dat er vaak onwaarheden en flagrante leugens in gepubliceerd worden. De...Lees verder
A
Annelore
Magazines worden bij een abonnement systematisch niet geleverd (dit lees je wel vaker, is wellicht een vreemde besparingsslag die ze voeren? Anno 2023 zou je denken dat een boekje opsturen geen kwa...Lees verder
V
vdb
Het magazine wordt dikwijls niet geleverd, als men belt naar de klantendienst zeggen ze dat ze op het einde van het abonnement de magazines toevoegen die je niet ontvangen hebt maar dit is één grot...Lees verder
S
Standaert Bart
Wil mijn abonnement opzeggen omdat ik naar het buitenland verhuis. Niet mogelijk blijkbaar omdat mijn abonnement loopt tot einde van dit jaar. Het magazine kan wel doorgestuurd worden naar Spanje...Lees verder

Alle reviews (8)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dag Allemaal

    Abonnement M0039294686

    Beste,

    Op 23/01/2024 ontvan ik een bericht waar men mij er attent op maakt dat mijn betaling via kredietkaart niet is gelukt.

    Ik regel de bataling meteen via de link die u mij op dit schrijven toestuurt.

    Onmiddellijk vraag ik via uw website aan de klantendienst of het mogelijk is mijn betalingswijze te wijzigen via domicieleiering.

    Op 25/01/2024 contacteerd Mevrouw Thirza Jansen me op een heel profesionel wijze via mail met de boodschap dat dit geen enkel probleem is en ze vraagt me enkele gevens ter verificatie door te sturen wat ik meteen ook doe.

    Op 30/02/2024 mailt de Heer Jan Hanssens me dat het huidige abonnement zal stop gezet worden en dat ik maar telefonisch contact moet nemen om me te engageren voor een volledig nieuw abonnement.

    Onmidelijk ontvang ik een mail van Mevrouw Ines Titeca met “Bevestiging: stopzetting van het abonnemet. In deze mail staat te lezen:”We vinden het jammer dat je het abonnement op Dag Allemaal hebt beeindigd. Hierbij bevestigen we dat je vanaf 31/12/9999 geen magazine meet zal ontvangen.”

    Ik mail onmidelijk naar de klantendienst omdat ik hier helemaal niet om gevraagd heb en gaarg een rechtzetting wou.

    Helaas sinds dan doodse stilte , pure kafka.

    Dit abonnement betaal ik voor mijn moeder die 89 is en deze kranige dame begrijpt helemaal niet waarom zij haar tijdschrift niet meer ontavngt sinds dien.

    Mijn vraag:
    1) Waarom ontvangt zij geen tijdschrift meer aangezien de betaling is voidaan en men mij bevestigd dat ze vanaf 31/12/9999 geen magazine meet zal ontvangen?
    2) Hoelang denkt DPG Media nog nodig te hebben om gewoon mijn betalings wijze te wijzigen zoals gevraagd en me geen nieuw abonnement aan te smeren.
    3) Welke compensatie denkt DPG Media toe te kenne voor deze absurde toestand?
    Met vriendelijke groeten,

    Tack Luc


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dag Allemaal

    Is eerder een fictieblad dan een dagblad met echte verhalen zoals ze zelf adverteren. Minimaal zelf wat opzoeken online leert dat er vaak onwaarheden en flagrante leugens in gepubliceerd worden. De naam journalistiek onwaardig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Magazines worden bij een abonnement systematisch niet geleverd (dit lees je wel vaker, is wellicht een vreemde besparingsslag die ze voeren? Anno 2023 zou je denken dat een boekje opsturen geen kwantumfysica is) en als je vervolgens je abonnement wil stopzetten, dan krijg je een onbeleefde trien aan de lijn (na 30 minuten in de wacht, top) die beweert dat ze haar buitengooien als ze je abonnement annuleert. Wat je ook doet: neem. hier. NOOIT. een. abonnement. Je beklaagt het je 100%. Liefst geef je er geen eurocent aan uit, maar als je het per sé wil lezen, koop 'm dan per stuk. Woorden schieten tekort om te beschrijven wat voor ballenservice zij leveren. Echt om te huilen. Ik heb alvast een klacht ingediend via de ombudsdienst voor consumenten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dag Allemaal

    Het magazine wordt dikwijls niet geleverd, als men belt naar de klantendienst zeggen ze dat ze op het einde van het abonnement de magazines toevoegen die je niet ontvangen hebt maar dit is één grote leugen!

    Als het zover is krijg je helemaal geen gratis magazine, dus als je magazine niet geleverd wordt ben je dus je geld kwijt!

    Tot zover de goede service van DPG media...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    dag allemaal

    Wil mijn abonnement opzeggen omdat ik naar het buitenland verhuis. Niet mogelijk blijkbaar omdat mijn abonnement loopt tot einde van dit jaar. Het magazine kan wel doorgestuurd worden naar Spanje maar de kans dat het daar aankomt is klein. Lezersservice is enkel telefonisch bereikbaar. Een mail bezorgen kan tijdelijk niet meer ( al enkele maanden !)


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement DAG ALLEMAAL

    Ik wou een abonnement van DAG ALLEMAAL cadeau doen aan iemand. Even bellen met het nummer vermeld op de website en 30 min. aan de lijn gehangen.

    33 % korting staat er vermeld op de website dus ik vermeld dit even aan de persoon aan de lijn want zelf beginnen ze daar niet over.

    Om de korting te krijgen moet ik een domiciliering afsluiten ?
    Dat ben ik dus niet van plan want ik wens alles direct te betalen voor een volledig jaar omdat het een cadeau is.

    Ach ok, geen probleem zegt men, kost dan wel 25 euro meer, dus geen korting.
    Alleen bij de domiciliering krijg je de korting. Ik snap de logica niet.

    Over service gesproken


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement 2 j

    Eerst mail krijgen om te betalen volgens hen een achterstand dus direct betaald blijkt nu een fout bij hen daar ze oude mails opnieuw zouden verzonden hebben en blijkbaar ben ik nu nog m’n geld kwijt ook volgens hun telefoniste, heb direct m’n Abbott opgezegd

    Beste, heb nog een gratis ticket voor Bellewaerde, wilde reserveren voor 22/9, maar blijkbaar kan je alleen nog met dat ticket terecht tot 10/10 alleen in het weekend volgens internet. Nochtans staat er duidelijk te lezen op de papieren versie, geldig tot 10/10 en in september op weekdagen, wat is het probleem?

    heb deze week geen dag allemaal gekregen 22-09-2012


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    27.10.2020

    Abonnement via site gekocht, voor de betaling meteen doorverwezen nr banking app. Na 3 keer aan de telefoon te hangen met een duurtijd ten 27 en 38 min.!!!!! blijkt dat er iets fout is gegaan en dat ze de betaling hadden vergeten te linken aan het abonnement en dat kon wel eens gebeuren !!!!


Anderen bekeken ook