Ervaringen Difmark

Online-marktplaatsen zijn er net zoals echte markten in vele soorten en maten. Bij sommige kun je kleding en mode kopen en verkopen terwijl je bij anderen terecht kunt voor boeken of elektronica. Er zijn ook marktplaatsen die klanten de mogelijkheid bieden om games aan elkaar te verkopen. Maar wat deze platforms ook verkopen, de belangrijkste vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar zijn ze? Daar kun je als nieuwe klant nog geen antwoord op geven en om je te helpen antwoord te krijgen op die vraag bieden wij je de reviews van andere klanten op onze website aan. Je vindt daar al hun commentaren en tips over hoe dit soort platforms werken en wat je er van mag verwachten. Het is de juiste plek om te beginnen voordat je een virtuele markt gaat gebruiken.

Over Difmark

Difmark is een digitale online-marktplaats waar gamers spellen en aanverwante producten kunnen kopen en verkopen. De site is enkele jaren geleden opgericht en is eigendom van Digital Products Trade Pte Ltd, een bedrijf dat gevestigd is in Singapore. Is Difmark een game keys store? Gebruikers die lid zijn van dit platform kunnen elkaar behalve spellen ook andere artikelen zoals game keys, gift cards en memberships verkopen. Hoe werkt Difmark precies? Zodra een gebruiker een product dat jij via de site verkoopt bestelt betaalt hij het aan Difmark. Nadat de koper het artikel ontvangen heeft stuurt Difmark het bedrag naar het account van de verkoper. Regelmatig terugkerende gebruikers kunnen rekenen op allerlei soorten bonussen.

PRODUCTS YOU NEED TO START AN ONLINE STORE!

De producten en diensten van Difmark

Via de site van Difmark kun je als gamer spellen die je niet meer speelt verkopen en andere spellen kopen. Door gebruikers de mogelijkheid te bieden direct met elkaar te communiceren wil het platform de transacties zo betrouwbaar mogelijk maken. Daarnaast is de klantenservice 24 uur per dag schriftelijk te bereiken via e-mail, contactformulier en Skype. Als extra service biedt Difmark een uitgebreide helpdesk waar je antwoord vindt op de meest gestelde vragen. Ook biedt Difmark software zoals antivirus om veilig van internet gebruik te kunnen maken. Je kunt de producten die je via Difmark wilt aanschaffen op vele veilige manieren betalen. ApplePay, Google Pay en creditcard zijn enkele mogelijkheden die er beschikbaar zijn.