
Fun
Alle reviewsFun
Alle reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Smoby speelhuis
Smoby speelhuis met picknicktafel en zomer keuken
Goedkoper dan ergens anders en gratis verzonden op de dag dat was aangegeven
Snelle levering
Zag na het bestellen pas de negatieve reviews maar kan zelf niets negatiefs verzinnen.
Zeer goede ervaringOpzetzwembad
Snelle levering, gisteren besteld, vandaag in huis!
Door de reviews waren mijn verwachtingen wat getemperd, maar dat is ruimschoots goedgemaakt door de snelle levering van de juiste artikelen. Wat mij betreft duidelijk 5 sterren.Tuinsetje
Snelle levering. Niet beschadigt makkelijk bouwpakket, goedkoop
Jammer dat je alleen weet welke dag hij komt en je geen tijd hebt.Personeel
Onbeschoft personeelslid (blonde met bril) in de Fun Geraardsbergen
Verbale agressiviteit en stigmatisering tov mijn 14 jarige dochter die ze als “HIJ” aanspreekt in het bijzijn van klasgenoten en dit omdat ze een plastieken latje aanraakte van een werkbankje in expomodel.
Door dat er veel schoolgaande kinderen aanwezig waren dacht ze waarschijnlijk dat ze daar zonder begeleiding was. Maar ik stond iets verder op en hoorde haar onbeschofte opmerking!????Verkleedkleding
Absoluut geen pluspunten.
Hetgeen ik besteld hebt wordt gewoon niet geleverd! Zonder enig contact!Zwembad
+ helemaal niets!
- reageren niet op telefonisch contact
- reageren niet op mails
Zwembad gekocht maar de verkeerde geleverd. Product niet aangenomen en direct met de transporteur teruggestuurd. Was wel in hun systeem gemeld maar niets mee gedaan. Zwembad van ruim €500.
Schandalig dat een bedrijf als dit kan en mag bestaan! Is er niet een instantie die hier eens naar kan kijken?? In Nederland heb je een instantie die dit we kan maar alleen in NL.Speelgoed
Bestelling gedaan voor petekind haar kerst (coronatijd).
Na het ingeven van facturatie - en leveradres, blijkt dat ze de bestelling gewoon opsturen naar facturatieadres.
Je moet trouwens goed opletten want als je leveradres veranderd verander automatisch facturatie adres. uiteindelijk toch klaar gekregen om 2 verschillende adressen in te geven, leveren ze nog aan het foute.
Service desk contacteren lijkt mij uiterst moeilijk daar ze niet reageren op mail. En tel. krijg je iemand op de voice-mail die volgens mij niets met Fun te maken heeft.
We zijn geleerd. Nooit nog Fun!slabben en speelgoed
Een doos houten speelgoed en 6 pakken slabben (van 6 stuks elk) besteld. Bij levering ontbrak er een pak slabben en van één pak ontbraken er 2 stuks. Meteen mail naar de klantendienst gestuurd, na een week nog een keer en nu, 14 dagen na onvolledige levering nog steeds geen reactie gekregen. Telefoon wordt niet opgenomen! Dit gaat hier nu niet om grote bedragen maar een klant behandel je zo niet! Nooit meer een aankoop bij fun voor mij, niet online en uit principe ook niet in een winkel!
Terrasverwarmer
Een terrasverwarmer besteld en deze ontvangen maar toen ik het pakket ontving zag ik meteen al genoeg, de doos was zeker al verschillende malen opnieuw dichtgeplakt en hing vol resten van half verwjiderde etiketten.
Toen ik de doos openmaakte zag ik meteen dat het toestel vol gebruikerssporen zat het viel ook gewoon in 2 stukken uit elkaar!
Hoe ze dit nog durfden te versturen begrijp ik niet.
Als je dan contact wil opnemen met de klantendienst mag je gerust een halve dag uittrekken anders kom je er niet in, via mail is het al even erg.
Dan twee maal verkeerde code gekregen om het product terug te sturen, pfff.
Het duurde 3 weken om mijn geld terug te krijgen.
Als ik al de reviews hier lees had ik beter moeten weten.
Nu weet ik het wel, Fun? Nee bedankt!avengers titan hero power FX Black Panther
plus: online bestellen ging vlot
minpunten: alles wat met de afhandeling van de aankoop te maken heeft.Nieuwe rand trampoline en dekzeil
Twee dingen besteld, slechts eentje geleverd gekregen. Klantendienst antwoord gewoonweg niet. Via ombudsdienst geprobeerd daar heeft ook niet mogen baten. Nu vijf maand later geef ik het op en vraag ik me af hoelang Fun nog zal mogen doorgaan met deze praktijken. Want afgaande op andere comments ben ik lang niet de enige met een negatieve ervaring. Deze webshop moet uit de lucht!
Zwembad verwarmer
Wat een oplichters! Heb 20 mei gekochte artikel retour gestuurd en wacht nog steeds op mijn geld terug! 1 keer een mail terug gehad op vele mails en telefoontjes dat het geld terug betaald zou gaan worden. Dat is nu ook al weer 3 weken geleden, helemaal niets gezien..... nooit iets kopen!
Stelten
De stelten werden te laat geleverd en braken meteen bij het eerste gebruik (door een kind) af. Zeer gevaarlijk. Ondanks meerdere pogingen geen enkele reactie van dit bedrijf. Zeer zeer zeer slecht!!!!
Oplichting.... niet nakomen van verplichting tot leveren
super slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al 5x gemaild en wacht bijna drie weken op een pakket, als je t pakket traceert staat er na weken lang dat het nog ergens in België is en nu staat er dat het retour afzender is gegaan omdat het niet geleverd kon worden.
Nou ik ben vanwege de corona elke dag thuis en heb geen enkel briefje van dpd in de bus of mail gehad.
Misschien handig als jullie voortaan een volledige postcode noteren, staat gewoon in mijn account en op de factuur!
Ik heb jullie al 5x gemaild en nul reactie, telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar (5 verschillende dagen gebeld)!!!
Ik ga er vanuit dat u mijn geld terugstort anders ga ik meer maatregelen nemen.
Nou ik zie dat ik niet de enige die pakket nog niet heeft ontvangen en nul reactie van jullie krijg. Als jullie hier niet op reageren en ik mijn pakket of geld niet terug krijg zal ik helaas meldingen gaan maken en instanties gaan inschakelen. Hieronder heb ik de apenstaartjes verwijderd anders kon ik geen review verzenden.
Datum: 20 jun. 2020 01:12
Onderwerp: Fwd: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: info fun.be
Goedenavond,
Ik heb een aantal mails gestuurd de afgelopen dagen naar jullie en meerdere malen gebeld maar wordt niet opgenomen!
Ik wil mijn pakket aub en anders mijn geld terug. Hoor graag iets van u.
Gr Gina
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: noopybeesje
Datum: 18 jun. 2020 10:55
Onderwerp: Fwd: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: klantendienst fun.be
Cc:
Goedemorgen,
Ik heb onderstaande mails naar u verstuurd op 11 en 15 juni, helaas geen antwoord van u mogen ontvangen.
Ik heb inmiddels al 5x gebeld op verschillende doordeweekse dagen, maar na 5 minuten in de wacht te staan word er uit eindelijk opgehangen.
Van de week stond dat het pakketje nog in een sorteercentrum in België lag en nu staat er dat het vandaag weer bij jullie wordt afgeleverd.
Maar er is niemand geweest om mijn pakket af te leveren de afgelopen 14 dagen. Ook geen briefje niks. En ik ben elke dag thuis!
Ik zie bij de track and tracé dat u mijn postcode niet volledig hebt ingevuld, misschien dat het daarom niet aan is gekomen? Mijn postcode staat wel volledig in mijn account bij jullie en ook.op.de factuur, dus het ligt niet aan mij
Kunnen jullie aub zsm reageren want ik zou graag mijn pakket ontvangen en anders mijn geld terug willen!
Gr Gina
-------- Doorgestuurd bericht ----------
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Van: noopybeesje
Datum: 15 jun. 2020 13:27
Onderwerp: Re: Je bestelling 4500013103
Aan: Het Fun team <klantendienst fun.be>
Cc:
Goedemiddag,
Heeft u mijn e-mail van 4 dagen geleden ontvangen? Graag ontvang ik zsm reactie van u.
Gr Gina
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Op 11 jun. 2020 23:13 schreef noopybeesje
Goedenavond,
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
In onderstaande mail stond dat het al verzonden was en ongeveer 2 dagen zou duren.
Is het pakket nog onderweg?
Ik hoor graag iets van u.
Gr Gina
Anderen bekeken ook



Flapoorstickers
Wanneer je oren hebt die een eindje naar buiten staan, flaporen hebt dus, wil je daar graag wat aan doen. Wellicht denk je dat een pijnlijke operat...

To Be Dressed
Waar het kleding betreft, zijn veel mensen niet tevreden met een gewoon T-shirt of een gewoon leuk paar schoenen. Echte merken is wat zij zoeken. M...
In juli een Quax Schommelstoel besteld met de bedoeling om deze te gebruiken voor de nachtvoedingen van de baby. Ondertussen is de baby al 2 maanden en slaapt ze bijna door... nog steeds niets ontvangen. Nochtans stond op de website (en nog steeds trouwens) dat deze in voorraad was. Speciaal bij Fun besteld omdat hij overal was uitverkocht dus ik hecht wel belang aan de levertermijn. Tot 3x werd de levertermijn veranderd. Aangezien ik speciaal voor deze aankoop vouchers had gekocht is het niet evident om mijn geld terug te krijgen. Ik ben immers niets met een waardebon van €500 die ik binnen het jaar moet opgebruiken. Klantendienst reageert amper.
Bestelling 4300846105