Ervaringen Gamersgate

Is het verstandig om artikelen zoals computerspellen online te bestellen? Je krijgt in de meeste gevallen slechts een code om een spel te activeren zonder dat je ooit een fysiek product opgestuurd krijgt. Als je niet tevreden bent kun je niets terugsturen en zit je vaak aan je aankoop vast. Wat zijn andere onderwerpen waar je rekening mee moet houden als je op die manier een spel besteld? Klanten die al ervaring hebben met deze manier van online winkelen vertellen je er meer over in hun reviews. Je vindt deze reviews geheel vrijblijvend op onze website zodat jij, voor je tot een aankoop overgaat, precies kunt lezen wat je te wachten staat. Op die manier kun je voor een webshop kiezen die door klanten goed gewaardeerd wordt en die dus kwaliteit levert en voor klanten klaar staat. We hopen je zo behulpzaam te zijn om een miskoop te voorkomen.

Over Gamersgate

Deze online shop uit Zweden verkoopt al sinds 2004 spellen die je op de computer en diverse consoles kunt spelen. Het bedrijf werkt samen met grote uitgevers en ontwikkelaars om nieuwe spellen snel op de markt te kunnen brengen. De meeste vragen over de site en de aangeboden producten worden in de veelgestelde vragenrubriek beantwoord. Mocht je er toch niet uitkomen dan kun je via e-mail contact opnemen met de klantenservice. De spellen die je hier koopt krijg je niet thuisgestuurd maar speel je online en worden in je persoonlijke account opgeslagen. Omdat je geen fysiek spel thuisgestuurd krijgt biedt Gamersgate geen retourbeleid, alle aankopen die je doet zijn dus definitief.

LUSH ONLINE SHOP WITH ME + lush giveaway!

De producten van Gamersgate

Gamersgate biedt een ruim assortiment online spellen uit verschillende categorieën. Je kunt de complete lijst met aanbiedingen bekijken of je maakt gebruik van de zoekmachine om een spel naar keuze te vinden. Er worden spellen voor verschillende platforms zoals PC, Mac, Linux, Xbox en Playstation aangeboden. Elk spel heeft een eigen pagina op Gamersgate met een uitleg over het spel en de manier waarop je het kunt activeren. Je kunt de spellen die hier aangeboden worden op meerdere manieren afrekenen. Zo kun je onder andere gebruik maken van creditcard of iDeal. Na je betaling ontvang je de activeringscode voor je spel per e-mail. Enkele van de spellen die je bij Gamersgate kunt bestellen zijn NBA2K21, Maffia en Van Halsing.

Reviews over Gamersgate

Vooral omdat Gamersgate geen fysieke producten levert is het van belang dat klanten elkaar informeren over de kwaliteit en service die deze site levert. Om er meer over te weten te komen willen consumenten graag van bestaande klanten horen wat hen te wachten staat. Help deze mensen een stapje in de goed richting door jouw review over Gamersgate op onze website te publiceren. Door een beoordeling te schrijven geef je zo inzicht in de plus- en minpunten van het bestellen van de producten van deze site. Door jouw ervaring weten andere consumenten precies wat hen te wachten zal staan. Zij kunnen op deze manier veel beter beslissen of ze ook klant willen worden bij deze online gamesite.

Gamersgate

10
    10