
Geeektech.com
Alle reviewsGeeektech.com
Alle reviews (5)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Super Service!
Al vaker iets bij Geeektech besteld, soms kwam het op tijd en soms niet de volgende dag in huis. Ik denk dat dat vooral aan PostNL ligt. Die gaan niet zo netjes om met brievenbuspakketjes.. Heb steeds vaker dat er iets kwijt raakt... Soms zijn ze bij Geeektech niet goed telefonisch te bereiken, maar de klantenservice-medewerker die ik een maand geleden sprak gaaf aan dat er hard aan gewerkt wordt...
Vorige week een zwarte Universele Zip Sleeve tas besteld bij Geektech.
Zoals beloofd de volgende dag in huis. Deze keer verzonden met DHL. Perfecte service! De website heeft een supereenvoudig bestelsysteem, duidelijke communicatie per mail met statusupdates en dat voor die prijs.. Ga er zeker nog vaker iets bestellen!!Leuke spulletjes
Leuke spulletjes
Niet zo duur
Levering gaat ook goedOxboard van Geeektech.com
Super ding. Geen verzendkosten. De volgende dag al geleverd!!!
Geen degelijke produkten en zeer slechte service!
Op 26 februari heeft mijn zoon een rugzak met zonnepanelen besteld ivm zijn eindwerk op school. De week nadien bleek die niet te werken!
Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en daar raadden ze me aan om een nieuwe te bestellen en de oude terug te zenden, die zouden ze dan terug betalen (dit was volgens hen de snelste manier om geholpen te worden).Die terugzending kostte ons bovendien nog eens 16,40 euro!!
De nieuwe rugzak met zonnepanelen bleek ook niet naar behoren te werken maar dat heeft hij, met behulp van wisselstukken, besteld bij een andere firma(!) kunnen aanpassen!
Ondertussen hebben we nog steeds geen geld terug van die eerste rugzak! We zijn ondertussen 6 weken verder ...
En bij verschillende pogingen opnieuw telefonisch contact op te nemen, wordt de lijn steeds verbroken na 6 minuten!!Waardeloos
Anderhalve week geleden een batterij voor de LG G3 besteld, welke aldus de site op voorraad was. "Vandaag besteld, morgen in huis.", "Beschikbaarheid: Op voorraad".
Enkele uren later kreeg ik per mail een bericht dat het product toch niet top voorraad is, en dat het product "eind deze week, begin volgende week" verzonden wordt. Enkele dagen later nogmaals per mail contact gezocht, binnen twee minuten volgde een reactie "uw bestelling wordt zeker deze week nog verzonden".
Na geduldig wachten tot het einde van de week, nogmaals contact gezocht op de maandagochtend (start van de nieuwe week). Reactie bleef uit. Maandagnacht en dinsdagavond nogmaals contact gezocht per mail, ook ditmaal zonder succes.
Woensdagochtend was het zover, ik ontving een reactie. "We verwachten de accu eind deze week/ begin aankomende week op voorraad te krijgen en dan zullen we het meteen opsturen, onze excuses voor de vertraging." Eenzelfde bericht als dat ik ontving na het bestellen anderhalve week geleden. Schandalig is het overigens dat het product nog steeds "op voorraad" is, aldus hun eigen website en dat ik hierdoor waarschijnlijk niet het enige slachtoffer ben van deze wanpraktijken.
Ik zal een update geven zodra ik het product in ontvangst heb genomen.
Anderen bekeken ook

UnitedConsumers
Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...


KPN
Wat vindt u van KPN? Of nog belangrijker, als u erover denkt om over te stappen naar KPN, wat vinden anderen van dit telecom bedrijf? Want&nbs...

Tele2
Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op ErvaringenSite wat anderen van Tele2 vinden. Tele2 is een bedrijf die al vele jaren in ons land actief is. Ze zij...