ErvaringenSite

    Ervaringen Krefel

    Ken jij Krefel.be? Weet jij wat anderen erover zeggen? We delen graag alles met je op onze site. We verzamelen dagelijks vele reviews over vele bedrijven. Ook over bedrijven in België, zoals Krefel.be. Het is goed om eerst te lezen wat anderen over een onderneming zeggen om vervolgens een goede keuze te kunnen maken en een wel afgewogen keuze. Laat jij ook jouw mening over Krefel.be hier achter, wanneer je bekend bent met ze? Of over een van de andere Belgische bedrijven op onze site? We zijn je erg dankbaar.

    Over Krefel.be

    Krefel.be is een bedrijf wat er al meer dan 50 jaar is. Het is een bedrijf welke zich op de toekomst richt. Het is opgericht door Auguste Marcel Poulet. Hij heeft twee zonen en een kleinzoon welke ook in het bedrijf zitten. Al sinds 1958 weten ze met diepgaand respect voor de klanten en een uitstekende prijs en kwaliteit verhouding succes te boeken. De start was een waar avontuur. Nu is het bedrijf er echter nog steeds en er werken meer dan 1100 mensen. Het startte met postorderverkopen en nieuwe producten voor de Belgische markt, waaronder de zwart/wit-televisie, transistorradio's, bandopnemers maar ook automatische wasmachines, koelkasten, kookfornuizen, stofzuigers, koffiezetters en nog veel meer innoverende producten die het dagelijkse leven van de huismoeders drastisch veranderden.

    Het bedrijf kent nu volop extra’s en mogelijkheden, waaronder:

    - De budget card van het bedrijf
    - Levering binnen 48 uur, vaak gratis
    - Langere garanties
    - Advies en afhandelen gsm activaties
    - Huwelijk lijsten
    - Laagste prijs garanties
    - Goede naverkoopdienst

    De producten van Krefel.be

    De producten van dit bedrijf zijn in een aantal groepen onder te verdelen. Het gaat om de volgende hoofdgroepen:
    - Groot Elektro
    - Klein Elektro
    - Inbouwtoestellen
    - Tv & Audio
    - Multimedia
    - Telefonie
    - Accessoires
    - Koken & Tafelen

    Klachten, tips en complimenten over Krefel.be

    Op de site is er een apart onderdeel voor de klachtenafwikkeling. De klachten kun je op verschillende manieren indienen, waarna ze bij Krefel.be natuurlijk naar een goede oplossing gaan zoeken. Het is ook mogelijk om tips en complimenten te geven via dezelfde kanalen.

    Heb jij ervaring met Krefel.be?

    Je krijgt vast en zeker geen spijt van de mogelijkheden om een beoordeling te geven over een bedrijf op onze site. Er zijn volop mogelijkheden om een review te geven. Onze site is een van de platformen waar ook jij terecht kunt om anderen te helpen met jouw mening over dit bedrijf of een van de andere Belgische bedrijven op onze site.

    Ken jij Krefel.be? Weet jij wat anderen erover zeggen? We delen graag alles met je op onze site. Klik nu en zie wat anderen vinden van Krefel.be!

    Krefel
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (26)

    4,2
    23% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4,8
    Service
    rating
    3,6
    Prijs
    rating
    5
    Leveren
    rating
    3,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    magnetron (koop is NIET doorgegaan !)

    Onlangs was ik van plan een magnetron te kopen bij krefel, echter stond de max.temperatuur voor de oven functie niet vermeld, en het is essentieel dat die toch wel geweten is. Daarom stuurde ik een mailtje naar hun klantendienst om het te vragen. Nu bijna twee weken verder heb ik nog steeds niet eens een reactie gekregen. Zelfs niet na herhaalde mails EN een klacht via test-aankoop. Wel heb ik een hele verzameling 'automatische' antwoordmails van hen, met steeds dezelfde hypocriete larie erin. Dit bedrijf is niet meer wat het ooit was, en ik vertik het om ooit nog zelfs te overwegen om daar iets te kopen. Wat een schande, er is zelfs geen sprake van service, ook niet van respect voor de klant, want dan zouden dingen zoals dit niet gebeuren. Ze geven je echt het gevoel dat je geen respect of zelfs een reactie van hen waard bent. Wel, dan steken ze hun producten maar waar de zon niet schijnt. Heel simpel. Ik zeg dan gewoon waar het op staat. Dag en bedankt.

    Door: A.P.21-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Gemengd fornuis BEKO

    Verschillende mails op 22/06/2019 (klacht linkerzijde fornuis grote gele vlam & 27/06/2019 technieker komt langs op 29/ 06/2019 ( fabrieksfout volgens deze technieker & 02/07/2019 (mail)
    03/07:2019 telefonisch de manager is op de hoogte volgens telefoniste maar de naam van de manager weet ze niet (wat mij al verontrust).
    Langs geweest Blauwe Toren Krefel - manager wist van niets. Had nog geen mails ontvangen.
    Mail op dinsdag 09:07/2019
    Vandaag 16/07/2019 - ophaling fornuis geannuleerd / opnieuw afspraak door Krefel voor vrijdag 19/07/2019 (het was niet mogelijk om het fornuis vandaag op te halen want zijn vrachtwagen was al vol en ons fornuis kin niet meer mee!
    Echt een horror film is hier niets bij in deze tijd van techniek en klantvriendelijkheid ! Echt ongelooflijk en hopeloos. Onze vakantie waar we zo naar uitkeken is hopeloos verloren wanneer we ons geld terug zullen krijgen is nu hopeloos.


    16/07/2019

    Door: Nadine16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Stofzuiger

    Koop NOOIT iets bij Krefel echte afzetters. Stofzuiger binnen gedaan in garantie zeer weinig zuigkracht stofzuiger zat helemaal niet vol. Krefel rekent mij 70 euro aan aangezien zij beweren dat hij niet goed onderhouden is en dat de zak vol zat wat niet het geval was ! Hij was amper 6 maanden oud als ik die 70 euro niet betaal krijg ik mijn stofzuiger niet terug! Het was een heel ander verhaal geweest als ze eens zouden bellen en eerst het probleem uitleggen maar zo is het heel gemakkelijk om geld uit de zakken van de mensen te pikken !!!!

    Door: Christof08-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    levering vandaag , niets gezien

    alleen maar min punten , bestelling geplaatst op 2 april met levering vandaag , Om half drie nog niemand gezien , ik telefoneer en krijg te horen dat er een vertraging opgelopen is , Kan altijd gebeuren maar nog geen mailtje krijg je daarover . Zit ik hier thuis heel de tijd te wachten en morgen zou dan de levering plaats vinden . Sorry , kan de levering niet doorgaan op afgesproken datum stuur dan tenminste een mail om de klant te verwittigen nu heb ik heel mijne dag versleten thuis en morgen nog eens , want levering vind plaats tss 8.00 en 17.00 . SORRY DIT KAN NIET , geen goede service

    Door: Van den bergh04-04-2019
    Marianne04-04-2019

    Juist mijn revieuw geplaatst , terwijl ik aan het typen ben komt er een mail binnen met levering gepland voor morgen , Raar toch he

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Slechte service

    Al 2 keer binnen geweest bij krefel in bparc daar zien ze me nooit meer terug zo onvriendelijk amai ik ben binnen geweest voor irobot eerst waren ze echt te lui om te komen helpen en was wel niet druk er stond dan ene in solden en dan zei hij deze is gereserveerd op een hele onvriendelijke manier het hangde nochtans nergens uit dat hij gereserveerd was heb dan maar een gekocht in carrefour

    Door: Catrysse eddy11-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Mijn gsm is defect en het is ellende

    Ik heb een gsm gekocht in januari 2018, in september is die defect geworden. Ik heb het toestel binnengebracht in een Krefel winkel. De winkel bediende zei dat ik mijn toestel 10 werkdagen zou moeten missen. Ik vroeg voor een vervangtoestel, hij kon me dat niet direct aanbieden maar na twee dagen ging ik gebeld worden voor een vervangtoestel dat beschikbaar zou zijn. Nu na 10 werkdagen heb ik geen vervangtoestel gekregen en ook mijn gsm is niet terug. Het antwoord dat ik kreeg is: het kan 14 werkdagen duren blijkbaar en vervangtoestellen dat ze hebben zijn geen smartphones en ik zou meer geduld moeten hebben. Ik trek mijn conclusies nu na zo'n matig tot slecht service.

    Door: ali el zaidy02-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    6 tot 8 weken GEEN keuken

    27/08 onze keuken zou geleverd en geplaatst worden (orderbevestiging getekend op 05/06). Dag is geeindigd met onbruikbare keuken .
    - spoelbak = verkeerd model en verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten voor die dat we willen
    - zijwanden barmeubel verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten op juiste kleur
    - achterwand barmeubel tekort
    - werkblad thv barmeubel te diep
    - voor aanvang installatie vragen we aan de plaatser of de aansluiting voor de AEG kookplaat voldoet . Hij zegt 'ja'. Hij zaagt gat voor kookplaat . Hij wil kookplaat aansluiten en dan stelt hij vast dat onze AEG kookplaat een trifase is . Noch bij verkoop noch bij opmeting is ons hier iets van uitleg over gegeven. Wij bellen naar onze contactpersoon bij krefel om te vragen of we kunnen verwisselen met een andere kookplaat. Er is maar 1kookplaat op de markt met de juiste minimum afmetingen (want gat is gezaagd) en aansluitbaar op monofase nl SIEMENS. Krefel verkoopt dit model ook . Wij zijn ook bereid om de meerwaarde van dit model te betalen. Maar het antwoord bleef 'neen'. Wij moeten de AEG maar zelf zien te verkopen en de SIEMENS zelf aankopen.
    Eind van het verhaal :
    -doordat barmeubel (dat vasthangt aan keuken) niet kan geplaatst worden, kan het wandpaneel niet geplaatst worden, kunnen de hangkasten met dampkap niet geplaatst worden
    - geen spoelbak
    - geen kookplaat
    En dit nog voor een 6 à 8 weken.

    Door: Anouk28-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Adresfout bij levering

    Ik bestelde een woensdagavond een hoofdtelefoon ter waarde van 250 euro en een klein sd kaartje. De bestelling ging eerst donderdag toekomen maar werd uiteindelijk vrijdag. Geen probleem voor mij, als ik hem maar zaterdag had, want dan was het de verjaardag van mijn zoon en deze hoofdtelefoon was zijn cadeau.

    Wat gebeurde er, vrijdag de bestelling komt toe maar ik vind alleen in de doos het kleine sd kaartje... geen koptelefoon te bespeuren. Er zit een leveringsbon bij en daarop staat alleen het sd'tje en niet de hoofdtelefoon waar ik 250 euro heb voor neergeteld.

    Ik neem een kijkje op hun site en check mijn bestellingen, waar wel degelijk staat 'Afgeleverd'. Terwijl ik mijn hoofdtelefoon niet gehad heb?

    Al een mail gestuurd maar deze werd genegeerd. Ik wens een compensatie en vindt dit schandalig dat ik mijn zoon zijn verjaardagscadeau niet heb kunnen geven! Ik hoop dat dit pakje nog toekomt?

    Door: Siebren 18-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2,5
    rating

    Slechte klantenservice

    Onbeleefdheid telefonische contact aangaande hulp aankoop tablet, geen tijd het was nu solden en te weinig personeel in de winkel, hadden zogezegd geen wifi in hun winkel ( filiaal merksem ) personeel onervaren

    Door: Venken25-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Mij zien ze hier nooit meer!

    Heb laptop gekocht bij krefel in Aalst. Deze was helaas niet meer in stock. Dus hadden ze de laptop laten overbrengen van een andere winkel. Ze gingen me bellen zeiden ze als hij er was. Na 2 weken bel ik zelf naar krefel om te vragen hoe het zit. Kreeg ik antwoord dat hij daar al enkele dagen lag. Waarop ik vroeg waarom ze me dan niet gebeld hadden, zei hij dat ze daarvoor niet belden. Als je iets besteld hebt moet je er maar zelf achter vragen zei hij. Daarvoor bellen we niet. Ze hadden wel mn telefoonnummer gevraagd. Ik vraag me nu wel af waarom. Als ze toch niet zelf naar hun klanten bellen... hier zien ze me nooit meer terug!

    Door: Callebaut Kenny09-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    service inbegrepen??

    Service inbegrepen?? Nieuw toestel gekocht, werkte niet doordat iets in de ventilator terecht gekomen was. Waarschijnlijk mijn fout, maar 86 euro aanrekenen voor 10 minuten werk is er toch wel over. Dit lijkt meer op winst maken dan op service bieden!! Let op met sevicedienst Electrolux!!

    Door: Tom14-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    top service

    Perfecte levering van wasmachine.
    Volgens de planning te volgen op de site, ging ht toestel geleverd worden tussen 12.00 en 13.00 uur.
    Om 11.55 uur werd er reeds aangebeld. Ik werd aangesproken door een zeer vriendelijke persoon.
    Perfecte plaatsing en aansluiting van het toestel.
    Voor ons een ZEER POSITIEVE ervaring met krefel.
    Onze keuze volgende keer staat vast.

    Door: Francois WOUTERS19-02-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    nooit meer

    op 2/12/17 product besteld via de site. levering max 3 weken. na 5 weken navraag gedaan en product niet binnen zal spoedig gebeuren. na 7 weken nog eens contact proberen nemen maar niets meer. Ze zijn enorm stil maar mijn geld hebben ze wel al die tijd al gehad. 1 keer, nooit meer.

    Door: stefaan 16-01-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    wenst u geen service ,koop bij Krefel

    Als kerstcadeau herlaadkaarten gekocht voor 82 jarige vader . Bij het uitpakken bleek het van de verkeerde operator te zijn !!!
    Bij terugkeer naar Krefel werden we wandelen gestuurd, deze zouden reeds bij aankoop geactiveerd worden en daarom geen ruiling mogelijk !
    Mijn enige fout is het NIET nakijken van de operator, Krefel daarentegen begaat naar mijn mening de hoofdfout ! Na telefonisch contact met klantendienst gaat men het bekijken met de vertegenwoordiger van BASE . !? Krefel schuift de verantwoordelijkheid voor hun fout door naar de operator . Ik houd jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen .

    Door: verstraeten27-12-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    al problemen met wasmachine na eerste gebruik

    Ik Heb een miele wasmachine gekocht bij Krefel. Na eerste gebruik lag er al een grote plas water onder.
    Telefonisch proberen te bellen, maar pas na 30 minuten iemand aan de lijn bij klantendienst.
    Ze bloven af te komen op zaterdag maar kunnen uur niet geven. Probleem is dat ik weer 30 minuten zal moeten wachten om te weten wanneer de onderhoudstechnieker zal langskomen

    Door: Guy Anne14-12-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Zeer oneerlijk

    Zoals op andere sites ook al te zien is misleiden ze klanten en gebruiken ze smoezen om onder garantie uit te komen.
    Over het algemeen zeer onvriendelijk. Zeker niet aan te raden!

    Door: Anoj 17-10-2017
    ron28-10-2017

    Ik was in Brugge om een Nespresso apparaat aan te kopen, Bij de aankoop had u een actie van een korting van 80 euro. Bij het vragen voor de info en de aankoop kreeg ik als antwoord dit is pas morgen was wand Nespresso kon niet komen en we hadden al uitgesteld waarop ik de dame mede deelde , als u iets plaats van korting u dit moet geven waar op ik zeer onvriendelijk antwoord kreeg ge moet maar de kleine letter lezen die zeer klein vermeld staat aan de achterzijde, ik vroeg de verantwoordelijke er bij dat ik dit niet pikte en Krefel zou inlichten over de wand praktijken waarop ik antwoord kreeg manneke ge moe dat doen en doe ze nog de groeten er bij Ik ben in schok naar buiten gegaan waarop ik belde naar Nespresso zelf en ik antwoord kreeg u mag terug naar binnen gaan en we zullen u dit geven Nooit van mijn leven ga ik nog in b park krefel binnen te brugge zeer onvriendelijk Ps ik ben in de wagen naar VandeNborre te Knokke geweest zeer vriendelijk en de dame van Nespresso heeft me geholpen en ik heb mijn korting gekregen Ik hoop dat ze bij het hoofdkantoor van Krefel dit een keer lezen en het personeel een goede opvoeding geven ONBESCHOFT TE ZIJN EN U STAAN UIT LACHEN ONGEHOORD

    frising19-02-2019

    wasmachine nog niet aangesloten al problemen,geluk dat ik er bij stond,wasmachine was aan alle kanten ingedeukt,interim-personeel niks gezien en vast personeel zat achter het stuur van de wagen,4uren gewacht geen bericht of telefoontje,

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Reparatie Laptop duurt meer dan 14 weken

    Drie maanden geleden heb ik een ASUS laptop binnengebracht ter reparatie. Deze was drie maand buiten garantie toen het scherm langs 1 kant begon los te komen. Deze laptop was twee jaar eerder online aangekocht bij Krefel.
    Ik heb deze laptop op 29 juni binnengebracht en uw medewerker zei me dat de reparatietermijn 3 tot 4 weken zou zijn. Ik betaalde ook een voorschot van €16,50. De laptop werd naar ASUS opgestuurd en na vier weken heb ik wekelijks met Krefel gebeld om te informeren. Telkens vond men mijn gegevens maar zeer moeizaam en telkens werd ik afgescheept met de boodschap dat ze een mailtje naar de manager stuurden en dat de laptop de volgende week er zou zijn. Pas na 9 weken kon ik de laptop terug ophalen na het betalen van de rekening die €283,64 bedroeg.

    Helaas bij thuiskomst bleek de Windows niet langer geactiveerd. Na telefonisch contact heb ik opnieuw de laptop moeten binnenbrengen. De IT dienst zou er naar kijken en mogelijk zou deze opnieuw naar ASUS dienen gestuurd te worden. Nu 4 weken en meerdere telefoontjes later blijkt deze laptop nog steeds op de IT dienst van Krefel te liggen en blijkt het probleem nog niet eens bekeken te zijn.

    Ik vind uw dienst na verkoop absoluut een schande! Zulke praktijken heb ik bij geen van uw concurrenten meegemaakt en indien mijn probleem niet ernstig wordt genomen dan zal ik het niet nalaten om mijn gehele vriendenkring te waarschuwen voor uw gebrekkige service. 

    Graag had ik bovendien mijn laptop binnen een redelijke termijn hersteld terug in mijn bezit gehad. Indien mijn klacht niet naar mijn tevredenheid kan opgelost worden dan zal ik mijn ongenoegen doorsturen naar consumentenorganisaties en een klacht formulieren bij de bevoegde instanties.

    Door: Polina Van Ussel05-10-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Slechtste service in jaren! Nooit meer Krefel!

    Wasmachine besteld en keurig op de hoogte gebracht van de levering die tss 13u30 en 15u30 zou plaatsvinden. Om 15u50 gebeld omdat er nog steeds geen levering had plaatsgevonden. De chauffeur beweert dat mijn straat afgezet is. Niet waar, de auto's rijden er doorheen terwijl ik met Krefel aan de lijn hang. Er wordt een nieuwe levering voorzien, maar ik heb de hele aankoop meteen geannuleerd. Ik ben voor niets thuis gebleven van het werk.

    Door: Silvio Carlucci08-09-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Aankoop Espresso Delonghi

    Goede middag,

    ik heb een Koffie Espresso van Delonghi gekocht in Brugge, Die meneer was super vriendelijk en heeft mij alle uitleg gegeven over het toestel waar de filter zat en waar ik nog een stukje moet insteken om te reinigen.
    Wat we ook niet wisten is dat er nog een service aan huis is ook als ze je niet telefonisch kunnen helpen dus dat is meegenomen.
    We hadden geluk het was de laatste in voorraad !!!! We zijn er super tevreden over, het was niet goedkoop maar het is zeker zijn geld waard !!! Een aanrader om te kopen wie van een goed kopje koffie kan genieten.

    Door: Ghijs Lisette31-07-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    bestelling

    zeer slechte dienstverlening
    Naar winkel gestuurd waar artikel in voorraad zou zijn. Was niet zo. Toestel was er maar was gereserveerd.
    Lange wachttijd om toestel naar winkel te brengen.
    Levering op adres zou binnen 24 uur zijn, enkele dagen later nog geen bestelbevestiging.
    Zeer slechte telefonische dienstverlening
    Af te raden.

    Door: Paul Klewais26-07-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Krefel

    Uw beoordeling