27/08 onze keuken zou geleverd en geplaatst worden (orderbevestiging getekend op 05/06). Dag is geeindigd met onbruikbare keuken .
- spoelbak = verkeerd model en verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten voor die dat we willen
- zijwanden barmeubel verkeerd kleur, 6 tot 8 weken wachten op juiste kleur
- achterwand barmeubel tekort
- werkblad thv barmeubel te diep
- voor aanvang installatie vragen we aan de plaatser of de aansluiting voor de AEG kookplaat voldoet . Hij zegt 'ja'. Hij zaagt gat voor kookplaat . Hij wil kookplaat aansluiten en dan stelt hij vast dat onze AEG kookplaat een trifase is . Noch bij verkoop noch bij opmeting is ons hier iets van uitleg over gegeven. Wij bellen naar onze contactpersoon bij krefel om te vragen of we kunnen verwisselen met een andere kookplaat. Er is maar 1kookplaat op de markt met de juiste minimum afmetingen (want gat is gezaagd) en aansluitbaar op monofase nl SIEMENS. Krefel verkoopt dit model ook . Wij zijn ook bereid om de meerwaarde van dit model te betalen. Maar het antwoord bleef 'neen'. Wij moeten de AEG maar zelf zien te verkopen en de SIEMENS zelf aankopen.
Eind van het verhaal :
-doordat barmeubel (dat vasthangt aan keuken) niet kan geplaatst worden, kan het wandpaneel niet geplaatst worden, kunnen de hangkasten met dampkap niet geplaatst worden
- geen spoelbak
- geen kookplaat
En dit nog voor een 6 à 8 weken.
Ik was in Brugge om een Nespresso apparaat aan te kopen, Bij de aankoop had u een actie van een korting van 80 euro. Bij het vragen voor de info en de aankoop kreeg ik als antwoord dit is pas morgen was wand Nespresso kon niet komen en we hadden al uitgesteld waarop ik de dame mede deelde , als u iets plaats van korting u dit moet geven waar op ik zeer onvriendelijk antwoord kreeg ge moet maar de kleine letter lezen die zeer klein vermeld staat aan de achterzijde, ik vroeg de verantwoordelijke er bij dat ik dit niet pikte en Krefel zou inlichten over de wand praktijken waarop ik antwoord kreeg manneke ge moe dat doen en doe ze nog de groeten er bij Ik ben in schok naar buiten gegaan waarop ik belde naar Nespresso zelf en ik antwoord kreeg u mag terug naar binnen gaan en we zullen u dit geven Nooit van mijn leven ga ik nog in b park krefel binnen te brugge zeer onvriendelijk Ps ik ben in de wagen naar VandeNborre te Knokke geweest zeer vriendelijk en de dame van Nespresso heeft me geholpen en ik heb mijn korting gekregen Ik hoop dat ze bij het hoofdkantoor van Krefel dit een keer lezen en het personeel een goede opvoeding geven ONBESCHOFT TE ZIJN EN U STAAN UIT LACHEN ONGEHOORD