11% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

A
alice
Wat een vreselijke ervaring was dat winkelen zeg. Het personeel behandelde ons alsof we criminelen waren, ze volgden ons overal in de winkel alsof we iets zouden stelen. Dat is gewoon respectloos e...Lees verder
P
Parmentier
Pff, wat een slechte service bij Sears! Die manager en supervisor, echt zo arrogant, echt niet normaal hoor. Ze deden alsof ze een gunst verleenden door je aankoop te geven, terwijl ze er minstens ...Lees verder
L
Lemmens
Ik heb voor het eerst in jaren een wasmachine gekocht bij deze winkel en eerlijk gezegd had ik er meteen spijt van. De klantendienst was echt niet behulpzaam en onbeschoft, alsof ze gewoon geen zin...Lees verder
S
Sara Yilmaz
Ik heb de hersteldienst één keer laten langskomen voor mijn magnetron en tweemaal in ongeveer 9 jaar voor mijn koelkast. Ze waren op tijd, hebben het probleem opgelost zoals beloofd en waren erg pr...Lees verder
A
ayoub
Het was echt een tegenvaller om producten online bij Sears te kopen. Het product dat ik had besteld kwam beschadigd aan en het gedoe met feedback en reparaties was echt frustrerend en nam veel tijd...Lees verder

Reviews (18)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Elektronica

    Wat een vreselijke ervaring was dat winkelen zeg. Het personeel behandelde ons alsof we criminelen waren, ze volgden ons overal in de winkel alsof we iets zouden stelen. Dat is gewoon respectloos en beledigend. Het heeft de hele winkelervaring verpest en ik zal niet snel terugkomen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    nieuwe trui en broek

    Pff, wat een slechte service bij Sears! Die manager en supervisor, echt zo arrogant, echt niet normaal hoor. Ze deden alsof ze een gunst verleenden door je aankoop te geven, terwijl ze er minstens 15 dagen over deden om het te leveren. Zelfs die kleinere winkels in de buurt weten hoe ze klanten tevreden moeten houden. Geen greintje empathie, ze moeten echt beter opletten. Het is gewoon jammer om zo'n houding te zien, zelfs die modeontwerpster was hooghartig en onbeleefd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een wasmachine

    Ik heb voor het eerst in jaren een wasmachine gekocht bij deze winkel en eerlijk gezegd had ik er meteen spijt van. De klantendienst was echt niet behulpzaam en onbeschoft, alsof ze gewoon geen zin hadden om mij te helpen. Bovendien vond ik de prijs echt belachelijk hoog voor wat ik kreeg. En alsof dat nog niet genoeg was, duurde de levering veel langer dan beloofd. Ik denk dat dit echt de laatste keer was dat ik iets bij hen gekocht heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Herstel diensten

    Ik heb de hersteldienst één keer laten langskomen voor mijn magnetron en tweemaal in ongeveer 9 jaar voor mijn koelkast. Ze waren op tijd, hebben het probleem opgelost zoals beloofd en waren erg professioneel en beleefd. Ze zijn zelfs boven en buiten gegaan door iets te repareren dat ik niet had gevraagd. Echt top service!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een beschadigd product

    Het was echt een tegenvaller om producten online bij Sears te kopen. Het product dat ik had besteld kwam beschadigd aan en het gedoe met feedback en reparaties was echt frustrerend en nam veel tijd in beslag. In de winkel vertelden ze me dat ik online moest klagen, omdat het een online aankoop was en de leveranciers extern waren, waar Sears geen verantwoordelijkheid voor nam. Het lijkt erop dat online winkelen bij Sears meer problemen met zich meebrengt dan voordelen. Het is overduidelijk dat er verbeteringen nodig zijn in het online aankoopproces om klanten beter van dienst te zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasemichine gekocht

    Ik heb dus een wasemichine online gekocht en serieus veel geld betaald, maar damn, het is nu al 8 dagen te laat en ik kan echt niemand bereiken om te vragen waar dat ding blijft. Ik ben echt pissed en zit hier wanhopig te wachten op die levering, want met 3 kleine bengels in huis heb ik dat ding echt nodig. Geen idee wat er aan de hand is maar ik zou Sears echt niet aanraden aan mijn ergste vijand!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onderdeel besteld

    Spijtig genoeg had ik pech en was het item niet beschikbaar waardoor mijn bestelling geannuleerd werd. Na veel gebel met de klantendienst werd me beloofd dat de terugbetaling apart zou verwerkt worden. Maar dan krijg ik mijn geld 'terug en het bedrag was haast $20,00 minder dan wat ik betaald had. Het was echt een gedoe met dat geautomatiseerd systeem en de communicatie met de vertegenwoordigers verliep allesbehalve vlot.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn droger reparatie

    Wat een vreselijke ervaring met de reparatieservice van deze winkel! Ik heb een behoorlijk bedrag betaald voor de reparatie van mijn droger, en nu is het apparaat alweer kapot na slechts 3 weken. En alsof dat nog niet erg genoeg is, willen ze me nog eens $99 in rekening brengen voor een nieuwe inspectie. Echt afschuwelijke service, gewoon schandalig!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    online aankoop

    Ik wil wat feedback geven over mijn recente online aankoop bij de winkel. Jammer genoeg ben ik niet echt tevreden over de app en het creditcardsysteem van de winkel. Het lijkt erop alsof ze ontworpen zijn om geld af te troggelen, met foutieve betalingsapps en extra kosten voor tegoeden die eigenlijk in mijn voordeel zouden moeten zijn. Ik zou aanraden om uw rekeningen goed in de gaten te houden om er zeker van te zijn dat alles correct wordt toegepast, want ik merkte dat er verkeerde kosten werden toegevoegd. Al bij al een frustrerende ervaring en ik denk niet dat ik in de toekomst op dezelfde manier zal winkelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Compra de electrodomésticos

    In december heb ik een huishoudelijk apparaat gekocht in de winkel en ik had een verschrikkelijke ervaring. Ik kon mijn kaart niet bijwerken in de winkel en ze vertelden me dat ik een andere dag moest terugkomen. Ik werd gedwongen om online te kopen en daarna had ik problemen met mijn creditcard. De leveringsdatum werd vertraagd en er waren communicatieproblemen met de klantenservice. Algemeen was het een frustrerende en teleurstellende ervaring.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    sportschoenen in het wit

    Onlangs heb ik een paar witte sportschoenen gekocht bij deze winkel en eerlijk gezegd ben ik echt teleurgesteld in de kwaliteit. De schoenen leken gewoon exact hetzelfde als een paar dat ik eerder bij een andere winkel had gekocht, echt van slechte kwaliteit en misschien zelfs namaak. Ik had hogere verwachtingen van deze winkel en voel me echt teleurgesteld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast en beschermingsplan

    Dit slaat echt alles! In 2018 hebben we een koelkast gekocht met een beschermingsplan. De ijsmaker is al twee keer kapot gegaan en moest vervangen worden. Nu koelt de koelkast helemaal niet meer. We zijn minstens $2000 aan voedsel kwijtgeraakt uit de vriezer en de koelkast. We wachten al 3 weken op een technicus die nooit is komen opdagen, en dan krijgen we ook nog te horen dat ons beschermingsplan slechts $300 vergoedt voor voedsel. Ongelofelijk! Ik had alleen al $100 aan hete sauzen in die koelkast liggen. Sears, jullie kunnen echt niet goed om met jullie klanten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    keukentoestel

    Wat een teleurstellende ervaring zeg bij deze winkel! Het was echt bijna onmogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen via dat belcentrum. Online bestellingen worden zomaar geannuleerd zonder uitleg en die chatfunctie op de website werkt helemaal niet goed. Echt een grote teleurstelling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kleding en keukengerei

    Als ik eerlijk ben, zou ik niet eens één ster geven. Mijn ervaring met deze online winkel was echt verschrikkelijk. Ze beloven een bepaalde leveringsdatum, maar het product komt niet opdagen en er is niemand die helpt of het probleem oplost. Het is gewoon een pure nachtmerrie en een schande voor de klantenservice. Als je graag je tijd verspilt en gefrustreerd wil geraken, dan is dit de perfecte winkel voor jou.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    online bestelling

    Ik heb online iets besteld en de website was echt verschrikkelijk! Mijn bestelling is nooit aangekomen en ik heb na weken nog steeds geen terugbetaling gekregen. Het is zo irritant, telkens als ik de bestelstatus wil controleren, kan ik alleen maar annuleren en dan moet ik echt moeite doen om mijn geld terug te krijgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kapotte magnetron

    Ik had pech met mijn magnetron die kapotging en besloot om een master protection agreement af te sluiten bij het bedrijf. Maar wat een vergissing was dat zeg! Telkens werden de serviceafspraken geannuleerd en de juiste onderdelen kwamen nooit aan. Uiteindelijk moest ik zelfs betalen voor een vervangende magnetron en werd de levering keer op keer afgezegd. Na anderhalf uur aan de telefoon te hebben gehangen om het contract te annuleren, was ik nog steeds niet geholpen. Vreselijke klantenservice, ik koop nooit meer iets van hen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reiservaring Europa met "Reis met Sears"

    Onlangs heb ik Europa bezocht met "Reizen met Sears" vanuit San Juan, PR. Het was echt de slechtste ervaring ooit. Van de chaos op de luchthaven van San Juan tot de verschrikkelijke stoelen van Air Europa (charter) waar we niet konden upgraden. Toen we in Madrid aankwamen om onze vlucht terug naar Lissabon, Portugal te halen, waar de tour zou beginnen, moesten we gewoon van punt A naar punt B op de luchthaven lopen, het leek wel een marathon. Optionele tours tijdens ons verblijf hadden geen minimum of maximum aantal deelnemers. Toch zeiden de tourgidsen dat het minimum 25 was, zonder andere keuzes. Hotels werden geadverteerd als 4-sterren, maar in werkelijkheid waren ze niet meer dan 1/2 ster waard.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Belt replacement kit

    Ik heb onlangs een riemvervangingsset gekocht voor mijn cassettespeler/recorder van deze winkel. Op de website werd een "professionele" set geadverteerd met verschillende maten, met de belofte van een betrouwbare reparatie voor mijn apparaat. Echter, toen ik het pakket ontving, was ik geschokt om een zakje rubberen banden in plaats van het beloofde product aan te treffen. Ik heb onmiddellijk een retour aangevraagd en contact opgenomen met de klantenservice. Het heeft me een heel uur gekost om hen te bereiken, maar we er uiteindelijk in geslaagd om contact te leggen. Na 21 dagen ontving ik een gedeeltelijke terugbetaling van $11,31, wat verre van bevredigend was. Het spreekt voor zich dat ik zeer teleurgesteld was in het product en de algehele ervaring met deze winkel. Ik zal zeker geen toekomstige aankopen meer doen hier en hoop dat ze hun diensten verbeteren voordat ze failliet gaan.


Anderen bekeken ook