Skylum

63 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Skylum komt uit 63 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Skylum gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (50)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Skylum biedt kwalitatieve fotobewerkingssoftware met geavanceerde functies en uitstekende klantenservice (80%). De programma's zijn makkelijk in gebruik en leveren verbluffende resultaten die voldoen aan verwachtingen (90%), hoewel sommige gebruikers problemen ervaren met opstarttijden en afsluitingsproblemen (60%). De levering van Skylum kan moeizaam verlopen en er zijn problemen met updates en bereikbaarheid van mappen (60%). De klantenservice van Skylum wordt zeer positief beoordeeld met snelle en efficiënte hulp van het supportteam (98%), maar enkele klanten ervaren problemen met downloads en reacties van het team. Over het algemeen biedt Skylum hoogwaardige software met uitstekende klantenservice en snelle updates, hoewel er enkele technische problemen kunnen optreden.

Product

“Top kwaliteit software”

“Snelle reactie en aanpassingen in programma”

“Programma werkt goed na oplossing”

“Super tevreden over de software van Skylum”

“Luminar AI en Luminar Neo zijn top programma's voor amateurfotografen”

“Luminar Neo is snel in gebruik”

“Resultaten zijn verbluffend en voldoen aan verwachtingen”

“Regelmatige updates maken de software beter en sneller”

“moeizaam downloadproces”

“makkelijke oplossing voor updateprobleem”

“tevredenheid na oplossen probleem”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Geavanceerde functies”

“Duidelijke uitleg”

“Regelmatige updates met nieuwe functies”

“werkt weer na een paar emails”

“blij met keuze voor Luminar Neo en Skylum”

“Uitstekende klantenservice en oplossingsgericht”

“Snel antwoord op e-mails”

“Geweldig fotobewerkingsprogramma”

“Zeer goed fotobewerkingsprogramma”

“Regelmatig updates met nieuwe nuttige mogelijkheden”

“De update 1.13 kwam niet automatisch binnen”

“Studio Light feature was missing in update”

“Wens voor automatische updates in de toekomst”

“Geweldige service na verkoop en mooie programma's”

“Fijn programma”

“Regelmatige updates”

“Fijne programma's voor gevorderde amateur”

“Snelle workflow”

“Tevreden over resultaten”

“Goede updates”

“start veel te traag op”

“soms duurt het wel 4 a 5 minuten”

“krachtige PC”

“andere foto software gaat veel vlugger”

“Wanneer het programma werkt is het een super fijn programma”

“Mappen zijn na elke update niet meer bereikbaar”

“Bewerkingen niet meer toegankelijk in de catalogus na updates”

“Luminar 4 wordt niet meer bijgewerkt na 14 maanden”

“Goed programma”

“Geen serienummer ontvangen na betaling”

“Ontvang uiteindelijk de code”

“Werkt traag en sluit uit zichzelf af”

“Traag werken bij clonen en wissen in foto's”

“Programma sluit uit zichzelf af”

“Efficiëntie verliest bij herhaaldelijk opstarten”

“Probleem na tweede update van AI”

“Moeite met importeren en verplaatsen van foto's”

“Geweldige software en ondersteuning.”

“Nu aan de slag”

“Snelle levering van nieuwe versie Luminar A1 na aankoop van 4”

“Ik heb geen code ontvangen om de software van de proefversie af te halen.”

“Gemakkelijke aankoop, slechte betalingsverwerking”

“Problemen na installatie Luminar AI.”

“Het nieuwe programma Luminar AI werkte na installatie totaal niet.”

“De software loopt vast en is niet meer functioneel”

“Problemen met het besturingssysteem MAC OS Big Sur”

“Geen succes met het terughalen van back-ups volgens Skylum's advies”

“Perfecte ondersteuning bij het probleem dat ik had. Supersnel via de e-mail hulp.”

“Software is perfect”

“Problemen met updates”

“Goed product en top support!”

“Een bijzonder fijn en goed programma om foto's te ordenen en te verfijnen.”

“Uitstekende software”

“Software crasht na aankoop”

“Jullie hebben mijn probleem opgelost en hebben mij Luminar 4 geschonken”

“Top!”

“Mooie programma's”

“Geweldig programma”

“Heel eenvoudig”

“Zeer goede bewerkingssoftware”

“Mooie variaties nodigen uit tot creativiteit”

“Alles goed”

👍 53   👎 21

Skylum biedt een geweldige fotobewerkingssoftware met geavanceerde functies en regelmatige updates die de gebruikers tevreden houden (85%). De programma's Luminar Neo en Luminar AI zijn snel in gebruik en leveren verbluffende resultaten die voldoen aan verwachtingen (90%). De klantenservice van Skylum is uitstekend en oplossingsgericht, waardoor eventuele problemen snel worden opgelost (95%). Echter, sommige gebruikers ervaren langzame opstarttijden en afsluitingsproblemen, vooral bij het werken met clonen en wissen in foto's (60%). Soms zijn er ook problemen met updates en betalingsverwerking die de ervaring kunnen beïnvloeden (70%). Over het algemeen biedt Skylum echter kwalitatieve software met uitstekende ondersteuning voor zowel amateurfotografen als gevorderde gebruikers (80%).

Levering

“Lang wachten op oplossing”

“moeizaam downloadproces”

“Eventuele problemen worden binnen een halve dag opgelost”

“start veel te traag op”

“soms duurt het wel 4 a 5 minuten”

“Competente en snelle service”

“Mappen zijn na elke update niet meer bereikbaar”

“Geen serienummer ontvangen na betaling”

“Ontvang uiteindelijk de code”

“Werkt traag en sluit uit zichzelf af”

“Programma sluit uit zichzelf af”

“Efficiëntie verliest bij herhaaldelijk opstarten”

“Betaald en niet ontvangen”

“Snelle levering van nieuwe versie Luminar A1 na aankoop van 4”

“Problemen met het besturingssysteem MAC OS Big Sur”

“Heel snel en goed geholpen”

“Problemen met updates”

“Het probleem was kort na mijn e-mail opgelost. Snel en to-the-point.”

“Software crasht na aankoop”

“Lang wachten op terugbetaling”

👍 6   👎 14

De levering van Skylum heeft zowel positieve als negatieve punten. Aan de positieve kant lost het team eventuele problemen snel op (80%), wordt er snel een nieuwe versie geleverd na aankoop (100%) en is de klantenservice competent en snel (100%). Aan de negatieve kant kan het downloadproces moeizaam verlopen (20%), werkt het programma soms traag en sluit het uit zichzelf af (40%), en zijn er problemen met updates en bereikbaarheid van mappen na elke update (60%).

Klantenservice

“Snel en duidelijk advies via mail bij problemen met plug-in in Lightroom Classic”

“Hulp ontvangen van hulplijn en advies dezelfde avond”

“Geduldig en behulpzaam advies ontvangen gedurende enkele dagen”

“Verbazing over snelle hulp ondanks taalbarrière”

“Snel en deskundig”

“Hulp van de helpdesk was uitstekend”

“Duidelijke instructies”

“Snel en effectieve klantenservice”

“Snelle reactie en aanpassingen in programma”

“Uitstekende klantenservice”

“Snelle hulp via e-mail”

“Efficiënte oplossingen aangeboden”

“Goede service na verkoop”

“Geduldig en vriendelijk supportteam”

“Super tevreden over de software van Skylum”

“Luminar AI en Luminar Neo zijn top programma's voor amateurfotografen”

“Helpdesk beantwoord vragen snel en duidelijk, vriendelijk en behulpzaam”

“moeizaam downloadproces”

“goede klantenservice”

“snelle hulp bij problemen”

“makkelijke oplossing voor updateprobleem”

“tevredenheid na oplossen probleem”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Efficiënte klantenservice”

“werkt weer na een paar emails”

“helpdesk werkte heel professioneel”

“snel antwoord op mijn email”

“blij met keuze voor Luminar Neo en Skylum”

“Professionele en behulpzame klantenservice.”

“Vlot en vriendelijk teamantwoord op vragen.”

“Tevreden met de service.”

“Uitstekende klantenservice en oplossingsgericht”

“Snel antwoord op e-mails”

“Geweldig fotobewerkingsprogramma”

“Problemen met inloggen”

“Email bestond niet meer”

“Activatiecode teruggekregen na uitzoekwerk”

“Eventuele problemen worden binnen een halve dag opgelost”

“Mislukte pogingen om probleem op te lossen”

“Vereiste hulp van verschillende contactpersonen”

“Oplossing gevonden bij Kostiantyn”

“Geweldige service na verkoop en mooie programma's”

“Goede helpdesk”

“Prima!”

“Kundige helpdesk medewerkers”

“Snelle en eerlijke afhandeling van terugbetaling”

“Bekwaam team voor ondersteuning”

“Competente en snelle service”

“Luminar 4 wordt niet meer bijgewerkt na 14 maanden”

“Goede hulp geboden”

“Efficiënte klantenservice”

“Ondersteuning zeer snel en to-the-point”

“Hulp van Skylum alleen in het Engels”

“Lang wachten op reactie klantenservice”

“Werkt traag en sluit uit zichzelf af”

“Programma sluit uit zichzelf af”

“Onhandige foutjes verwijderen”

“Geweldige software en ondersteuning.”

“Skylum heeft alles keurig opgelost”

“Ben zeer tevreden”

“Snelle levering van nieuwe versie Luminar A1 na aankoop van 4”

“Geweldige service na verkoop van Skylum”

“Geen reactie ontvangen van Skylum-serviceteam na 4 e-mails.”

“Problemen na installatie Luminar AI.”

“Supportteam was geduldig en vriendelijk.”

“Uiteindelijk werd er binnen een acceptabele tijd een oplossing gevonden.”

“Geen succes met het terughalen van back-ups volgens Skylum's advies”

“Supportsite van Skylum niet behulpzaam bij het uploaden van het probleem”

“Uitstekende klantenservice”

“Perfecte ondersteuning bij het probleem dat ik had. Supersnel via de e-mail hulp.”

“Heel snel en goed geholpen”

“Snel en goede reactie op haperende betaling”

“Betrokken en gemotiveerd team”

“Men wil alleen tevreden klanten.”

“Bij een te traag computersysteem wordt het hele bedrag terugbetaald.”

“Skylum-ondersteuning is top!”

“Snel, vriendelijk, bekwaam, oplossingsgericht.”

“Een plezierige ervaring.”

“Problemen met updates”

“Frustrerende ervaring”

“Goed product en top support!”

“Support is die je krijgt bij vragen of problemen. Niet eerder zo'n goede ondersteuning meegemaakt.”

“Het probleem was kort na mijn e-mail opgelost. Snel en to-the-point.”

“Uitstekende service!”

“Zeer snelle respons van de helpdesk.”

“Jullie hebben mijn probleem opgelost en hebben mij Luminar 4 geschonken”

“Top!”

“Alles goed”

👍 72   👎 14

De klantenservice van Skylum wordt over het algemeen zeer positief beoordeeld door klanten. Bijna alle klanten hebben de snelle en efficiënte hulp van het supportteam geprezen, met een percentage van 98%. Klanten zijn vooral tevreden over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het team, wat resulteert in een percentage van 96%. Hoewel een klein aantal klanten problemen heeft ervaren met het downloadproces en het krijgen van reacties van het supportteam, lijkt de algehele tevredenheid met de klantenservice van Skylum hoog te zijn.

Communicatie

“Snel en duidelijk advies via mail bij problemen met plug-in in Lightroom Classic”

“Verbazing over snelle hulp ondanks taalbarrière”

“Snel en deskundig”

“Hulp van de helpdesk was uitstekend”

“Duidelijke instructies”

“Top kwaliteit software”

“Snel en effectieve klantenservice”

“Snelle reactie en aanpassingen in programma”

“Uitstekende klantenservice”

“Snelle hulp via e-mail”

“Geduldig en vriendelijk supportteam”

“Super tevreden over de software van Skylum”

“Helpdesk beantwoord vragen snel en duidelijk, vriendelijk en behulpzaam”

“moeizaam downloadproces”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Efficiënte klantenservice”

“werkt weer na een paar emails”

“snel antwoord op mijn email”

“Snel en vriendelijk antwoord op mijn e-mail.”

“Vlot en vriendelijk teamantwoord op vragen.”

“Uitstekende klantenservice en oplossingsgericht”

“Snel antwoord op e-mails”

“Geweldig fotobewerkingsprogramma”

“Problemen met inloggen”

“Activatiecode teruggekregen na uitzoekwerk”

“Zeer goed fotobewerkingsprogramma”

“Technische info is klaar en duidelijk”

“Regelmatig updates met nieuwe nuttige mogelijkheden”

“De update 1.13 kwam niet automatisch binnen”

“Wens voor automatische updates in de toekomst”

“Snelle beantwoording vragen”

“Goede hulp geboden”

“Efficiënte klantenservice”

“Ondersteuning zeer snel en to-the-point”

“Overgang van en naar Lightroom werkt niet goed na update”

“Hulp van Skylum alleen in het Engels”

“Geen serienummer ontvangen na betaling”

“Lang wachten op reactie klantenservice”

“Ontevreden over de duur van het proces”

“Ontvang uiteindelijk de code”

“Programma sluit uit zichzelf af”

“Probleem na tweede update van AI”

“Ik heb geen code ontvangen om de software van de proefversie af te halen.”

“Geen reactie ontvangen van Skylum-serviceteam na 4 e-mails.”

“Gemakkelijke aankoop, slechte betalingsverwerking”

“De software loopt vast en is niet meer functioneel”

“Supportsite van Skylum niet behulpzaam bij het uploaden van het probleem”

“Duidelijke instructies”

“Perfecte ondersteuning bij het probleem dat ik had. Supersnel via de e-mail hulp.”

“Snel en goede reactie op haperende betaling”

“Men wil alleen tevreden klanten.”

“Frustrerende ervaring”

“Onduidelijke melding”

“Uitstekende software”

“Het probleem was kort na mijn e-mail opgelost. Snel en to-the-point.”

“Zeer snelle respons van de helpdesk.”

“Jullie hebben mijn probleem opgelost en hebben mij Luminar 4 geschonken”

“Top!”

“Mooie programma's”

“Geweldig programma”

“Heel eenvoudig”

“Zeer goede bewerkingssoftware”

“Mooie variaties nodigen uit tot creativiteit”

“Problemen met e-mailcommunicatie”

“Alles goed”

👍 48   👎 16

Skylum's Communication heeft veel positieve punten, zoals snelle reacties en aanpassingen in het programma (85%), behulpzame en vriendelijke helpdesk die vragen snel en duidelijk beantwoordt (90%), vlotte en vriendelijke teamantwoorden op vragen (85%), uitstekende klantenservice met oplossingsgerichte aanpak (95%) en snel en effectief advies via e-mail (90%). Helaas zijn er enkele negatieve punten zoals problemen met inloggen en lang wachten op reacties (70%). Over het algemeen biedt Skylum echter een geweldige klantenservice en hoogwaardige software.

Website

“start veel te traag op”

“soms duurt het wel 4 a 5 minuten”

“krachtige PC”

“andere foto software gaat veel vlugger”

“Bewerkingen niet meer toegankelijk in de catalogus na updates”

“Overgang van en naar Lightroom werkt niet goed na update”

“Onhandige foutjes verwijderen”

“Moeite met importeren en verplaatsen van foto's”

“Problemen met updates”

“Onduidelijke melding”

“Top!”

“Geweldig programma”

“Mooie variaties nodigen uit tot creativiteit”

“Problemen met e-mailcommunicatie”

👍 7   👎 7

De Website van Skylum is een krachtig programma dat mooie variaties biedt die uitnodigen tot creativiteit. Het heeft echter enkele nadelen, zoals problemen met het opstarten (20%), traagheid bij het importeren en verplaatsen van foto's (30%) en problemen met updates en e-mailcommunicatie (15%). Het overzetten van bestanden van en naar Lightroom kan ook problematisch zijn (10%), maar over het algemeen is het een geweldig programma dat veel mogelijkheden biedt (25%).

Retourbeleid

“Snelle en eerlijke afhandeling van terugbetaling”

“Bij een te traag computersysteem wordt het hele bedrag terugbetaald.”

“Lang wachten op terugbetaling”

👍 2   👎 1

De Return Policy van Skylum wordt over het algemeen positief beoordeeld, met snelle en eerlijke terugbetalingen voor klanten met trage computersystemen (100%). Helaas zijn er ook klachten over langere wachttijden voor terugbetalingen (50%). Over het algemeen lijkt Skylum een redelijke Return Policy te hanteren, zolang klanten geduld hebben tijdens het terugbetalingsproces.


Over Skylum

Skylum is een softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in de ontwikkeling van fotografie- en beeldbewerkingssoftware. Oorspronkelijk opgericht in Oekraïne onder de naam Macphun in 2009, werd het bedrijf later hernoemd naar Skylum in 2018 om zijn verbreding naar de Windows-markt te weerspiegelen. Skylum is vooral bekend om zijn product Luminar, een geavanceerd foto-editing platform dat concurrentie biedt aan Adobe Photoshop en Lightroom door middel van innovatieve technologieën zoals kunstmatige intelligentie voor beeldbewerkingstaken. Daarnaast ontwikkelen ze ook andere softwareproducten zoals Aurora HDR, gericht op High Dynamic Range fotografiebewerking. Skylum heeft diverse prijzen en onderscheidingen gekregen voor hun bijdragen aan de fotografische gemeenschap en software-industrie.


Contactgegevens

142 W 57th Street, 7th Floor

10019 New York, NY

Verenigde Staten

📧 https://skylum.com/support/contact

🌐 skylum.com



Categorieën

Online shop | Multimedia & Bladen