Tijdschrift Reviews

: 20
20% Zou hier weer kopen

Meest relevante positieve recensie

  2024-03-19
Ontvangen gratis tijdschriften
Als fervent lezer van tijdschriften was ik echt blij om gratis exemplaren te krijgen. De magazine...Lees verder
E. Moreau

Meest relevante positieve recensie

  2024-04-06
Aankoop digitale abonnement
Wat een teleurstelling zeg! Ik dacht dat ik een digitaal abonnement had gekocht via een ander pla...Lees verder
G. Adam

Recensie met de meeste stemmen

  2024-03-12
Proefabonnement voor nicht
Waarom moet ik altijd via incasso betalen? Ik wil gewoon rechtstreeks kunnen betalen met iDeal. S...Lees verder
Aaron

Reviews (20)

  (1)

 (2)

  (7)

  (9)

  (1)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop bij een tijdschrift

    Mijn ervaring met het bestellen van een tijdschrift begon een beetje verwarrend te worden, weet je. Eerst kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling van newskoolmedia.nl in plaats van het tijdschrift zelf. Toen ik eenmaal betaald had via Ideal, duurde het best lang voor ik mijn tijdschriften kreeg en leek het alsof er geen manier was om contact op te nemen met het bedrijf. Uiteindelijk ontdekte ik dat hun bericht in mijn spambox was beland, daardoor had ik het gemist. Na wat gedoe en na hen gemaild te hebben via Trustpilot, hebben ze me toch vriendelijk geholpen en mijn review aangepast. Gelukkig!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ontvangen gratis tijdschriften

    Als fervent lezer van tijdschriften was ik echt blij om gratis exemplaren te krijgen. De magazines die ik kreeg waren van topkwaliteit en hadden boeiende inhoud. Het was leuk om een nieuwe selectie tijdschriften te ontdekken zonder ervoor te moeten betalen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proefabonnement voor nicht

    Waarom moet ik altijd via incasso betalen? Ik wil gewoon rechtstreeks kunnen betalen met iDeal. Stop alsjeblieft met het moeilijk maken van de betalingen, bedankt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop digitale abonnement

    Wat een teleurstelling zeg! Ik dacht dat ik een digitaal abonnement had gekocht via een ander platform, maar blijkbaar bleek het een regelrechte nachtmerrie te zijn. Telkens als ik mijn abonneenummer en postcode probeerde in te voeren op de website, kreeg ik een technische foutmelding. Het was echt moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice, maar zelfs na verschillende e-mails, chats en telefoontjes was er nog steeds geen oplossing in zicht. Het is echt duidelijk dat het probleem bij het platform ligt, maar ze lijken helemaal niet hun best te doen om het op te lossen. Wat een complete verspilling van tijd en geld, zeg.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    beschadigd artikel, geen reactie op mail

    Het spijt me te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad met ons. Het is echt niet oké dat je geen antwoord hebt gekregen op je vraag en dat het artikel beschadigd is aangekomen. Klantenservice is superbelangrijk om klanten tevreden te houden, en het is overduidelijk dat er verbeteringen nodig zijn op dat vlak.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al meer dan 15 jaar lid

    Ik ben al meer dan 15 jaar lid en woon in Australië. Het is echt verschrikkelijk met het verzenden van de tijdschriften. Ik heb altijd problemen gehad met het niet ontvangen van nummers en betalingen. Sinds de overname is de klantenservice en de administratie een grote rommel geworden. Ik had een jaar vooruit betaald en heb bewijzen van betaling verstrekt. Na 3 maanden van discussies via e-mail heb ik eindelijk weer een blad ontvangen, maar dit keer kreeg ik alles dubbel voor 3 maanden lang. Nu beweren ze dat ze mijn betaling nooit hebben ontvangen en dat ik geen abonnement heb. Ik heb nu een advocaat ingeschakeld en heb alles op papier staan, dus ze kunnen een flinke claim verwachten van de afgelopen jaren. Dit is echt een principekwestie voor mij.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn abonnement op een tijdschrift

    Ik had al jarenlang een abonnement op een tijdschrift en was altijd tevreden, tot plots kon ik niet meer inloggen op mijn laptop. De klantendienst zei dat het aan mijn provider lag, maar op een geleende tablet werkte alles perfect. Maar in plaats van het probleem op te lossen of een goede uitleg te geven, bleef het muisstil aan hun kant.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tijdschrift abonnement

    Ik wou graag een leuk tijdschrift lezen, dus ik heb een abonnement genomen. Na 4 maanden kwam ik erachter dat er dubbel geld van mijn rekening was afgeschreven omdat ik per ongeluk 2 keer was aangemeld. Het was moeilijk om op te zeggen en de klantenservice was niet behulpzaam. Ik belde om mijn geld terug te vragen, maar de telefoniste verbrak de verbinding tijdens een discussie. Trap er niet in!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Magazine abonnement

    De app van het tijdschrift is echt een afknapper. Je moet lang wachten voordat je een magazine kan lezen (het moet gedownload worden) en vaak zijn er fouten tijdens het downloaden. Na al die frustratie heb je zelfs geen zin meer om te lezen. Het is echt zonde van het geld, ik beveel het niet aan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Proefabonnement

    Man, wat een gedoe zeg! Ik had een proefabonnement genomen, maar zelfs als je het binnen de proefperiode annuleert, halen ze toch je geld binnen! Dat is toch niet eerlijk! Volgens hun regels en de wet hoef je niet vast te zitten aan een abonnement als je op tijd annuleert. Dus wees gewaarschuwd!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abo problemen

    Ik probeerde een abonnement aan te vragen, maar had problemen met het bankrekeningnummer. Na veel gedoe en onnodige kosten, blijven ze zeggen dat het van mijn e-mail kwam. Ik twijfel hierover. Het leek al verdacht, aangezien ik normaal gesproken tijdschriften lees via een app. Uiteindelijk heb ik maar betaald om van het gedoe af te zijn, maar ik ben geen fan van dit soort praktijken. Geen geboortedatum, geen adres, een fout bankrekeningnummer en geen herinnering.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miskoop proefabbo Donald Duck

    Wat een rotzooi zeg! Tijdens dat probeerabonnement van Donald Duck hebben ze me stiekem ook een abonnement op Tijdschrift.nl aangesmeerd. Het gevolg? Ik betaal al anderhalf jaar, maar ik heb nog geen enkel artikel gelezen. Echt schandalig! Ze hebben duidelijk een heleboel abonnees die wel betalen, maar nooit inloggen. Dat is gewoon niet oké.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    onbedoeld abonnementsgeld betaald aan een tijdschrift

    Ik schrok toen ik ontdekte dat ik al enkele jaren abonnementsgeld betaalde aan een tijdschrift waarvan ik dacht dat het een eenmalige compensatie was. Ik was niet op de hoogte van de maandelijkse kosten en kwam er pas recent achter toen ik mijn ongebruikte rekening checkte. Het tijdschrift wil geen restitutie geven, ook al heb ik nooit de e-mails bekeken waarin stond dat ik abonnee was geworden omdat ik dacht dat het reclame was. Het abonnement is nu stopgezet, maar ik ben nog steeds geïrriteerd door de ongevraagde afschrijvingen. Het is niet eerlijk om klanten op deze manier te lokken, zeker niet bij een gerenommeerde krant als Trouw.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een proefabonnement

    Mijn ervaring met het proefabonnement was niet helemaal zoals gehoopt. Nadat ik het abonnement had aangevraagd via de website, duurde het lang voordat ik een bevestigingsmail ontving. Na enkele dagen moest ik zelf bellen om duidelijkheid te krijgen. Tijdens mijn proefperiode van 2 weken heb ik geprobeerd het abonnement op te zeggen via de website, maar kreeg ik te horen dat dit pas na 4 weken mogelijk was vanwege automatische verlenging. Dit vond ik misleidend en frustrerend. Bovendien werd er ongevraagd geld van mijn rekening afgeschreven, wat de situatie nog vervelender maakte. De klantenservice was telefonisch niet bereikbaar, maar via de chat kon ik gelukkig wel contact opnemen. Kortom, de proefperiode was een teleurstelling en de website was ook niet zo gebruiksvriendelijk.


Anderen bekeken ook