Tijdschrift

82 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor Tijdschrift komt uit 82 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tijdschrift gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (62)

Totaalbeeld : Wat een rommelige ervaring!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Tijdschrift, met een overall beoordeling van 37%, heeft een lang bestaan en biedt gratis tijdschriften aan, maar kampt met problemen zoals verwarrende bestelervaring en communicatieproblemen. De levering heeft zowel voor- als nadelen (23%), terwijl de klantenservice als onbetrouwbaar en onprofessioneel wordt ervaren. De communicatie scoort laag met 70%, terwijl de website verwarrend en niet gebruikersvriendelijk is (60%). De Return Policy heeft zowel positieve als negatieve aspecten (20%, 15%, 10%, 10%, 5%, 15%). Over het algemeen lijkt het platform moeite te hebben met het oplossen van problemen en het bieden van transparante communicatie en oplossingsgerichtheid, waardoor klanten gefrustreerd raken door ongevraagde afschrijvingen en gebrek aan compensatie.

Product : Wat een rommelige ervaring!

“Automatisch incassant zonder toestemming”

“Aanbiedingen zonder toestemming”

“Goede service bij activeren digitaal abonnement”

“problemen met inloggen”

“Platform lijkt niet hun best te doen om het probleem op te lossen”

“Gratis tijdschriften gevraagd ”

“beschadigd artikel”

“Ontvangen gratis tijdschriften”

“Al meer dan 15 jaar lid”

“Na betaling geen blad ontvangen, daarna alles dubbel voor 3 maanden lang”

“altijd betalen via incasso”

“Geen directe betaling met iDeal mogelijk”

“Misleidend product en verschrikkelijk slechte klantenservice”

“Dubbel geld afgeschreven”

“Lange wachttijd en fouten bij downloaden van tijdschrift”

“Achteraf abonnementsgeld betaald zonder bewustzijn”

“debet: Geld wordt toch ingehouden na annulering proefabonnement”

“Verwarrende bestelervaring en communicatieproblemen”

“Problemen met abonnement aanvragen, onduidelijke communicatie, geld en tijd verspild”

“Foutieve abonnementskosten”

“Ongevraagde toevoeging aan abonnement”

“Gebrek aan gelezen artikelen na anderhalf jaar”

“Niet inloggen ondanks betaling”

“Onbedoeld abonnementsgeld betaald aan een tijdschrift”

“Schrok toen ik ontdekte dat ik al enkele jaren abonnementsgeld betaalde aan een tijdschrift”

“Tijdschrift geeft geen restitutie voor onbedoelde betalingen”

“Tijdschrift wil geen restitutie geven, ook al nooit e-mails bekeken”

“Abonnement is stopgezet maar nog steeds geïrriteerd door ongevraagde afschrijvingen”

“Niet eerlijk om klanten op deze manier te lokken, zeker niet bij gerenommeerde krant als Trouw”

“Proefperiode teleurstellend”

“geen tijdschrift ontvangen”

“geen toegang tot tijdschriften ondanks activatie”

“Achterstallige betaling zonder herinnering”

“Foutmelding bij invoeren postcode en abonneenummer”

“Slechte technische ondersteuning bij foutmelding”

“Geen gekoppelde dagbladen aan account”

“Keer op keer extra moeten betalen ondanks lopende betalingen”

“Geen toegang tot tijdschrift vanwege vermeend ontbrekend abonnement”

“Moeilijk abonnement opzeggen”

“Iedere maand betalen abonnement”

“Proefabonnement is misleidend”

“alles gaat goed”

“Wel betaald, maar geen toegang.”

“Abonnement wordt netjes betaald via automatische incasso.”

“Krijg geen toegang vanwege 'geen lopend abonnement'.”

“Men wil dat ik opnieuw betaal ondanks betaling via automatische incasso.”

“Men wil extra incasseren ondanks betaling deze maand.”

“Tijdschriften via app lezen werkt niet fijn”

“Opzeggen is moeilijk”

“Onverwachte betaalafschrijving”

“Onduidelijk abonnement”

“irritatie bij gebruik”

“Plots kreeg ik geen Humo meer in het aanbod”

“DPG-tak pretendeert een verzameling van tijdschriften digitaal te groeperen in een app waar je ze makkelijk kunt openen, maar als er een probleem is van 'niet verschijning' geeft men niet thuis”

“Tijdschriften niet beschikbaar na abonnement”

“Niet te koppelen dagbladen aan mijn login”

“Net proefabonnement voor 4 weken genomen en e-mail ontvangen dat ik nu kan lezen.”

“Abonnement gaat pas een week later in dan verwacht”

“Tijdschrift nooit ontvangen”

“App hapert bij het lezen van tijdschriften”

“Proefabonnement loopt nog 9 maanden, maar lezen is niet meer mogelijk”

“Duidelijk NEE gezegd en toch incassatie ontvangen”

“De app werkt niet meer op mijn tablet.”

“App blijft de bibliotheek aan het synchroniseren.”

“Nodigt niet uit om gebruik te maken van Tijdschrift.nl.”

“Heel vreemd, abonnement aangevraagd met onbekend bankrekeningnummer”

“Onvoldoende persoonlijke gegevens voor abonnement”

“Misleidende proefabonnementen”

“Onduidelijke voorwaarden”

“Niet opzegbaar proefabonnement”

“Onjuiste einddatum abonnement”

“Moeilijk af te sluiten abonnement”

“Prima proefabonnement afgesloten voor mijn nicht haar verjaardag.”

“opzeggen van proefperiode kan niet online”

“Heel makkelijk opzegbaar”

“Tijdens de proefperiode nauwelijks in gelezen”

“Opzeggen heel makkelijk en snel geregeld”

“Tijdschrift.nl lidmaatschap zonder toestemming”

“Handige app, als ie werkt”

“Onder valse beloften een voor ons onbekend abonnement gekregen via Donald Duck”

“Abonnement is onduidelijk en doorlopend zonder medeweten van klant”

“Ethisch onjuiste en verboden koppelverkoop onder vals voorwendselen”

“Flow abonnement zonder toestemming verlengd”

“Niet op de hoogte gesteld van doorlopend abonnement”

“Waardeloze service”

“Geen vrije toegang na abonnement”

“vastzitten aan tijdelijke aanbiedingen”

“proefabonnement via het AD genomen, het leek me wel leuk en zou vanzelf aflopen.”

“automatische afschrijving van abonnementsgeld”

“Veel tijdschriften op mijn tablet”

“Heerlijk om op mijn tablet al die tijdschriften te lezen”

“Prima app, redelijk veel verschillende tijdschriften”

“App liep 1 keer vast in 2 jaar”

“Oprecht tevreden met online lezen van tijdschriften”

“Elke ochtend wat te lezen bij de koffie”

“Arrogant bedrijf, slechte restitutieprocedure, gebrek aan begrip”

“Flinke spijt.”

“Nieuwe tijdschriften moet je Kópen. Oude kun je lezen.”

“Aanbod is erg beperkt.”

“€9,95 afgeschreven zonder toestemming”

“Tijdschrift.nl is niet bekend”

“Gratis proefmaand beschikbaar”

“Forced to pay for service not received”

“Deceptive business practices with free trial”

“Geld werd afgeschreven zonder levering van product”

“Incasseert zonder toestemming”

“Oplichters”

👍 19   👎 91

Tijdschrift is een platform dat al meer dan 15 jaar bestaat en gratis tijdschriften aanbiedt, maar helaas zijn er veel klachten over verwarrende bestelervaring, communicatieproblemen en onbedoelde betalingen. Hoewel er een goede service is bij het activeren van een digitaal abonnement, lijkt het platform moeite te hebben met het oplossen van problemen en het bieden van restitutie. Klanten klagen over lopende betalingen zonder toegang tot tijdschriften en de moeilijkheid om abonnementen op te zeggen, waardoor ze gefrustreerd raken door ongevraagde afschrijvingen. Met een beperkt aanbod en problemen zoals dubbele betalingen en onduidelijke voorwaarden, kan het Tijdschrift product voor sommigen teleurstellend zijn. (37%)

Levering : Wat een mixed bag!

“Betalen voor abonnement zonder ooit akkoord op te hebben gegeven”

“Automatisch incassant zonder toestemming”

“Onopgemerkte dubbele afschrijvingen”

“beschadigd artikel”

“Ontvangen gratis tijdschriften”

“Verschrikkelijk met het verzenden van de tijdschriften”

“Altijd problemen gehad met het niet ontvangen van nummers en betalingen”

“Na betaling geen blad ontvangen, daarna alles dubbel voor 3 maanden lang”

“altijd betalen via incasso”

“Dubbel geld afgeschreven”

“Lange wachttijd en fouten bij downloaden van tijdschrift”

“Achteraf abonnementsgeld betaald zonder bewustzijn”

“verzenden”

“Trage levering en moeilijk bereikbare klantenservice”

“Problemen met abonnement aanvragen, onduidelijke communicatie, geld en tijd verspild”

“Gebrek aan gelezen artikelen na anderhalf jaar”

“geen tijdschrift ontvangen”

“Achterstallige betaling zonder herinnering”

“Ongevraagde incasso's”

“Verloren tijd en geld”

“Ervaring niet vlot en probleemloos”

“Vaak storing”

“alles gaat goed”

“Hoge kosten bij opzeggen”

“lang wachten voor downloaden”

“vele downloadfouten”

“Tijdschriften niet beschikbaar na abonnement”

“Bestelling niet ontvangen na 10 dagen”

“Bestelling niet eens opgestuurd”

“Nog steeds aan het wachten”

“Tijdschrift nooit ontvangen”

“Duidelijk NEE gezegd en toch incassatie ontvangen”

“Geld terugboeken en incassant blokkeren”

“De app werkt niet meer op mijn tablet.”

“Heel vreemd, abonnement aangevraagd met onbekend bankrekeningnummer”

“Misleidende proefabonnementen”

“Via website doorgestuurd naar Google Play voor abonnement”

“Prima proefabonnement afgesloten voor mijn nicht haar verjaardag.”

“Proefabonnementen stoppen automatisch.”

“Geen enkel exemplaar mogen ontvangen na 6 maanden”

“Geld kwijt en niets ontvangen”

“Niet geleverd na betaling per Ideal”

“Onder valse beloften een voor ons onbekend abonnement gekregen via Donald Duck”

“Abonnement is onduidelijk en doorlopend zonder medeweten van klant”

“Flow abonnement zonder toestemming verlengd”

“Waardeloze service”

“je tijdelijke abbo niet online opzeggen”

“Arrogant bedrijf, slechte restitutieprocedure, gebrek aan begrip”

“€9,95 afgeschreven zonder toestemming”

“Pushy customer service threatening with debt collector”

“Unexpected charges for unactivated subscription”

“Geld werd afgeschreven zonder levering van product”

👍 5   👎 46

De levering van Tijdschrift heeft zowel voor- als nadelen. Het positieve is dat sommige klanten gratis tijdschriften hebben ontvangen en dat proefabonnementen automatisch stoppen. Aan de andere kant zijn er veel klachten over trage levering, dubbele afschrijvingen en onduidelijke abonnementen zonder toestemming. Dit kan leiden tot verloren tijd en geld voor de klant, wat resulteert in een gebrek aan vertrouwen in de service van het bedrijf. (23%)

Klantenservice : Wat een rommel met die klantenservice!

“Extra kosten zonder waarschuwing”

“Betalen voor abonnement zonder ooit akkoord op te hebben gegeven”

“Automatisch incassant zonder toestemming”

“Aanbiedingen zonder toestemming”

“Goede service bij activeren digitaal abonnement”

“goede klantenservice”

“Moeilijk contact opnemen met klantenservice”

“Geen oplossing na meerdere pogingen via e-mail, chat en telefoon”

“geen reactie op e-mail”

“Ontvangen gratis tijdschriften”

“Al meer dan 15 jaar lid”

“Altijd problemen gehad met het niet ontvangen van nummers en betalingen”

“Klantenservice en administratie een grote rommel geworden”

“Beweren dat betaling nooit ontvangen is en geen abonnement hebben”

“Advocaat ingeschakeld en flinke claim verwachten van afgelopen jaren”

“Misleidend product en verschrikkelijk slechte klantenservice”

“Geen reactie op een vraag.”

“Klantendienst reageerde niet behulpzaam”

“Moeilijk om op te zeggen”

“Klantenservice niet behulpzaam”

“Telefoniste verbrak de verbinding tijdens discussie”

“Geld niet terugbetaald”

“Abonnement ongewenst verlengd”

“onbekwame medewerkers”

“slechte oplossingen voor problemen”

“gebrek aan kennis bij medewerkers”

“Geen herinnering ontvangen van betalingsachterstand”

“Onvermogen van tijdschrift.nl om betalingsachterstand terug te vinden”

“Vereiste om contact op te nemen met incassobureau zonder duidelijke reden”

“Onnauwkeurigheid in incassoprocedures”

“al meer dan 15 jaar lid”

“klantenservice een grote puinhoop”

“betalingen niet ontvangen”

“administratie een grote puinhoop”

“betalingsbewijzen verlegd”

“dubbel ontvangen”

“geen abonnement hebben”

“advocaat ingeschakeld”

“claim aan hun broek”

“principe kwestie”

“Trage levering en moeilijk bereikbare klantenservice”

“Nuttige klantenservice na contact via Trustpilot”

“Niet inloggen ondanks betaling”

“Tijdschrift geeft geen restitutie voor onbedoelde betalingen”

“Tijdschrift wil geen restitutie geven, ook al nooit e-mails bekeken”

“Abonnement is stopgezet maar nog steeds geïrriteerd door ongevraagde afschrijvingen”

“Niet eerlijk om klanten op deze manier te lokken, zeker niet bij gerenommeerde krant als Trouw”

“Trap er niet in”

“Opzeggen is haast niet te doen”

“Lange wachtrijen met de telefoon”

“De knop om het abonnement op te zeggen werkt niet eens”

“De telefoniste heeft in een discussie verbinding verbroken”

“Klantenservice telefonisch niet bereikbaar”

“slecht”

“Nooit aan beginnen”

“weer abonnement afsluiten na inloggen”

“geen toegang tot tijdschriften ondanks activatie”

“dreigt met actie”

“Achterstallige betaling zonder herinnering”

“Ongevraagde incasso's”

“Dreigementen om te betalen”

“Noodzaak van advocaat”

“Waardeloos bedrijf/platform, geen oplossing na diverse contactpogingen”

“Geen actie ondernomen na klacht, dieptriest verhaal”

“Verloren tijd en geld”

“Geen compensatie mogelijk”

“Klantenservice begreep me niet”

“Keer op keer extra moeten betalen ondanks lopende betalingen”

“Klantenservice begrijpt situatie niet”

“Ervaring niet vlot en probleemloos”

“Slechte klantenservice en onwetendheid”

“Direct dreigen met deurwaarder”

“Vaak storing”

“Gebruikersonvriendelijke klantenservice”

“Gebrek aan behulpzaamheid van klantenservice”

“Teleurstellende service”

“Automatische verlenging zonder duidelijke communicatie”

“Onbereikbare klantenservice”

“alles gaat goed”

“maandelijkse afschrijving gaat goed”

“Uitermate slecht”

“Krijg geen toegang vanwege 'geen lopend abonnement'.”

“Men wil dat ik opnieuw betaal ondanks betaling via automatische incasso.”

“Tijdschriften via app lezen werkt niet fijn”

“Opzeggen is moeilijk”

“Klantendienst onprofessioneel”

“Deurwaarder gestuurd voor kleine bedragen”

“Slechte ervaring”

“Onvriendelijke klantenservice”

“irritatie bij gebruik”

“Klantenservice beneden alle peil”

“Contact met klantendienst is een huzarenstukje en de start van een ware martelgang”

“Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wordt verzocht om ZELF een oplossing te verzinnen”

“Management leest blijkbaar niet de negatieve comments en lijkt niet bekommerd om klantenbestand”

“Is het écht toeval dat het klachten regent?”

“Misleidende praktijken”

“Schandalige firma”

“Aanbeveling om te vermijden en op te zeggen”

“Antwoord van Klantenservice”

“Geen vergoeding geen begrip”

“Klantenservice biedt alleen excuses en verbreekt de verbinding”

“Waardeloos bedrijf”

“Tijdschrift nooit ontvangen”

“Duidelijk NEE gezegd en toch incassatie ontvangen”

“Abonnement opzeggen leidt tot veel werk en stress”

“Oplichting en brutale praktijken”

“Rechtsbijstand nodig”

“Geld terugboeken en incassant blokkeren”

“Nodigt niet uit om gebruik te maken van Tijdschrift.nl.”

“Incasso mislukt, onterecht moeten betalen”

“Onvoldoende persoonlijke gegevens voor abonnement”

“Oplichters”

“Onnodig geld afgeschreven”

“Onduidelijke voorwaarden”

“Accountactivatie en koppelen aan abonnement onduidelijk en geen service”

“Kreeg geen emails en account niet gekoppeld aan abonnement”

“Onvriendelijke medewerker klantenservice”

“Geen duidelijke uitleg over koppelen account aan aankoop in Play Store”

“Niet opzegbaar proefabonnement”

“Beloftes niet nagekomen”

“Moeilijk af te sluiten abonnement”

“Oplichters”

“Prima proefabonnement afgesloten voor mijn nicht haar verjaardag.”

“Betaling via incasso is redelijk irritant.”

“opzeggen van proefperiode kan niet online”

“Zeer slechte klantenservice”

“Geen adequate oplossing voor het probleem”

“Slechte service”

“Onvoldoende controle op abonneebestand”

“Geen enkel exemplaar mogen ontvangen na 6 maanden”

“Excuses gemaakt na mail contact, maar geen verdere reactie ontvangen”

“Telefonisch onbehulpzaam en onvriendelijk”

“Reactie in spammap”

“Goed geholpen na contact via Trustpilot”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte klantenservice”

“Verschillende communicatiemiddelen maar ondermaatse hulp”

“Geen reactie op klachten en gebrek aan oplossingen vanuit DPG”

“Klant lijkt de schuld krijgen voor problemen in plaats van oplossingen”

“Oplichterij”

“Waardeloze service”

“Beloftes niet nagekomen”

“Onvriendelijkheid en starheid”

“je tijdelijke abbo niet online opzeggen”

“expres abbo's behouden”

“geen reactie op e-mails”

“langdurige wachttijd en onduidelijke communicatie tijdens bellen”

“verwarrende communicatie over dubbel abonnement en betaling”

“slechte ervaring met de chat en verbinding verbroken”

“fouten van het bedrijf maken dat betaling waarschijnlijk nodig is”

“goede bevestiging van opzegging”

“langdurig proces voor bevestiging van opzegging”

“moeilijkheid om abonnement op te zeggen”

“Geen ongevraagd abbo vastgezeten”

“Oprecht tevreden met online lezen van tijdschriften”

“Er is onduidelijkheid over het afsluiten van abonnementen zonder toestemming”

“Arrogant bedrijf, slechte restitutieprocedure, gebrek aan begrip”

“€9,95 afgeschreven zonder toestemming”

“Tijdschrift.nl is niet bekend”

“Pushy customer service threatening with debt collector”

“Geld nog steeds niet terugbetaald na 7 weken”

“Slechte praktijken”

“Niet herkennen van e-mailadres”

“Incasseert zonder toestemming”

“Hoge kosten zonder toestemming”

“Oplichters”

“Illegaal geld afgeschreven”

👍 17   👎 150

De klantenservice van Tijdschrift komt naar voren als zeer onbetrouwbaar en onprofessioneel. Klanten klagen over trage levering, onbereikbaarheid en onbehulpzaamheid, onnodige kosten en incasso's, gebrek aan communicatie en misleidende praktijken. Daarnaast worden er dreigementen geuit met betrekking tot deurwaarders en incassobureaus. Een groot minpunt is het gebrek aan compensatie voor fouten en problemen die klanten ondervinden. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Tijdschrift.nl een grote puinhoop te zijn, met weinig begrip en hulpvaardigheid naar de klanten toe.

Communicatie : Wat een chaos!

“Extra kosten zonder waarschuwing”

“Betalen voor abonnement zonder ooit akkoord op te hebben gegeven”

“Goede service bij activeren digitaal abonnement”

“problemen met inloggen”

“gebrek aan communicatie”

“Moeilijk contact opnemen met klantenservice”

“Geen oplossing na meerdere pogingen via e-mail, chat en telefoon”

“Platform lijkt niet hun best te doen om het probleem op te lossen”

“Gratis tijdschriften gevraagd ”

“geen reactie op e-mail”

“Al meer dan 15 jaar lid”

“Klantenservice en administratie een grote rommel geworden”

“Na betaling geen blad ontvangen, daarna alles dubbel voor 3 maanden lang”

“Beweren dat betaling nooit ontvangen is en geen abonnement hebben”

“Advocaat ingeschakeld en flinke claim verwachten van afgelopen jaren”

“Geen reactie op een vraag.”

“Klantendienst reageerde niet behulpzaam”

“Geen goede uitleg ontvangen”

“Telefoniste verbrak de verbinding tijdens discussie”

“Lange wachttijd en fouten bij downloaden van tijdschrift”

“Achteraf abonnementsgeld betaald zonder bewustzijn”

“Abonnement ongewenst verlengd”

“Misleidende klantenwerving”

“debet: Geld wordt toch ingehouden na annulering proefabonnement”

“Geen herinnering ontvangen van betalingsachterstand”

“al meer dan 15 jaar lid”

“e-mail discussies”

“Verwarrende bestelervaring en communicatieproblemen”

“Trage levering en moeilijk bereikbare klantenservice”

“Nuttige klantenservice na contact via Trustpilot”

“Problemen met abonnement aanvragen, onduidelijke communicatie, geld en tijd verspild”

“Ongevraagde toevoeging aan abonnement”

“Niet inloggen ondanks betaling”

“Onbedoeld abonnementsgeld betaald aan een tijdschrift”

“Niet op de hoogte van maandelijkse kosten en pas recent ontdekt”

“Nooit e-mails bekeken waarin stond dat ik abonnee was geworden”

“Tijdschrift wil geen restitutie geven, ook al nooit e-mails bekeken”

“Niet eerlijk om klanten op deze manier te lokken, zeker niet bij gerenommeerde krant als Trouw”

“Trap er niet in”

“Lange wachtrijen met de telefoon”

“De telefoniste heeft in een discussie verbinding verbroken”

“Duur voordat bevestigingsmail ontvangen”

“slecht”

“Achterstallige betaling zonder herinnering”

“Ongevraagde incasso's”

“Spam-e-mails na opzegging”

“Dreigementen om te betalen”

“Waardeloos bedrijf/platform, geen oplossing na diverse contactpogingen”

“Slechte technische ondersteuning bij foutmelding”

“Klantenservice begreep me niet”

“Geen toegang tot tijdschrift vanwege vermeend ontbrekend abonnement”

“Klantenservice begrijpt situatie niet”

“Vaak storing”

“Gebruikersonvriendelijke klantenservice”

“Onjuiste informatie in e-mail”

“Proefabonnement is misleidend”

“Automatische verlenging zonder duidelijke communicatie”

“alles gaat goed”

“geen verbinding, abonnement afsluiten, 404 melding”

“Uitermate slecht”

“Wel betaald, maar geen toegang.”

“Abonnement wordt netjes betaald via automatische incasso.”

“Tijdschriften via app lezen werkt niet fijn”

“Slechte ervaring”

“Misleidende praktijken”

“Aanbeveling om te vermijden en op te zeggen”

“Bestelling niet eens opgestuurd”

“Slechte communicatie”

“Nog steeds aan het wachten”

“Net proefabonnement voor 4 weken genomen en e-mail ontvangen dat ik nu kan lezen.”

“Abonnement gaat pas een week later in dan verwacht”

“Klantenservice biedt alleen excuses en verbreekt de verbinding”

“Tijdschrift nooit ontvangen”

“App hapert bij het lezen van tijdschriften”

“Ongevraagde telefoontjes en spam-e-mails”

“App blijft de bibliotheek aan het synchroniseren.”

“Heel vreemd, abonnement aangevraagd met onbekend bankrekeningnummer”

“Weinig transparantie en communicatie over abonnement”

“Oplichters”

“Accountactivatie en koppelen aan abonnement onduidelijk en geen service”

“Kreeg geen emails en account niet gekoppeld aan abonnement”

“Geen duidelijke uitleg over koppelen account aan aankoop in Play Store”

“Niet opzegbaar proefabonnement”

“Onjuiste einddatum abonnement”

“Beloftes niet nagekomen”

“Oplichters”

“Betaling via incasso is redelijk irritant.”

“Liever direct betalen via iDeal.”

“opzeggen van proefperiode kan niet online”

“Zeer slechte klantenservice”

“Geen adequate oplossing voor het probleem”

“Heel makkelijk opzegbaar”

“Opzeggen heel makkelijk en snel geregeld”

“Tijdschrift.nl lidmaatschap zonder toestemming”

“Excuses gemaakt na mail contact, maar geen verdere reactie ontvangen”

“Telefonisch onbehulpzaam en onvriendelijk”

“Mails sturen heeft geen zin, geen reactie ontvangen”

“Reactie in spammap”

“Goed geholpen na contact via Trustpilot”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte klantenservice”

“Verschillende communicatiemiddelen maar ondermaatse hulp”

“Onder valse beloften een voor ons onbekend abonnement gekregen via Donald Duck”

“Abonnement is onduidelijk en doorlopend zonder medeweten van klant”

“Geen reactie op klachten en gebrek aan oplossingen vanuit DPG”

“Klant lijkt de schuld krijgen voor problemen in plaats van oplossingen”

“Ethisch onjuiste en verboden koppelverkoop onder vals voorwendselen”

“Flow abonnement zonder toestemming verlengd”

“Niet op de hoogte gesteld van doorlopend abonnement”

“Beloftes niet nagekomen”

“expres abbo's behouden”

“proefabonnement via het AD genomen, het leek me wel leuk en zou vanzelf aflopen.”

“geen reactie op e-mails”

“langdurige wachttijd en onduidelijke communicatie tijdens bellen”

“verwarrende communicatie over dubbel abonnement en betaling”

“slechte ervaring met de chat en verbinding verbroken”

“goede bevestiging van opzegging”

“langdurig proces voor bevestiging van opzegging”

“Heerlijk om op mijn tablet al die tijdschriften te lezen”

“Elke ochtend wat te lezen bij de koffie”

“Er is onduidelijkheid over het afsluiten van abonnementen zonder toestemming”

“Arrogant bedrijf, slechte restitutieprocedure, gebrek aan begrip”

“Aangepraat door de Volkskrant en toch maar akkoord gegaan.”

“€9,95 afgeschreven zonder toestemming”

“Tijdschrift.nl is niet bekend”

“Gratis proefmaand beschikbaar”

“Pushy customer service threatening with debt collector”

“Unexpected charges for unactivated subscription”

“Deceptive business practices with free trial”

“Geld nog steeds niet terugbetaald na 7 weken”

“Slechte praktijken”

“Ongewenste telefonische reclame”

“Niet herkennen van e-mailadres”

👍 20   👎 111

De communicatie van Tijdschrift.nl wordt gekenmerkt door verwarring, trage respons en gebrek aan behulpzaamheid, met een percentage van 70%. Klanten klagen over moeilijk bereikbare klantenservice, achterstallige betalingen zonder herinneringen en dubbele zendingen, waardoor de klantenservice en administratie als een grote rommel worden beschouwd. Echter, sommige gebruikers melden dat na contact via Trustpilot nuttige klantenservice werd geboden. Hoewel er positieve ervaringen zijn met het activeren van digitale abonnementen, blijft de algemene mening over de communicatie van Tijdschrift.nl negatief door gebrek aan transparantie en oplossingsgerichtheid.

Website : Wat een rommelige ervaring!

“Technische foutmelding bij invoeren abonneenummer en postcode”

“Gratis tijdschriften gevraagd ”

“Vereiste om contact op te nemen met incassobureau zonder duidelijke reden”

“Verwarrende bestelervaring en communicatieproblemen”

“Niet inloggen ondanks betaling”

“Opzeggen is haast niet te doen”

“De knop om het abonnement op te zeggen werkt niet eens”

“Duur voordat bevestigingsmail ontvangen”

“Website niet gebruiksvriendelijk”

“weer abonnement afsluiten na inloggen”

“geen toegang tot tijdschriften ondanks activatie”

“Foutmelding bij invoeren postcode en abonneenummer”

“Geen gekoppelde dagbladen aan account”

“Teleurstellende service”

“Onhandige website”

“alles gaat goed”

“geen verbinding, abonnement afsluiten, 404 melding”

“Uitermate slecht”

“Slechte ervaring”

“Onduidelijk abonnement”

“Niet te koppelen dagbladen aan mijn login”

“App blijft de bibliotheek aan het synchroniseren.”

“Accountactivatie en koppelen aan abonnement onduidelijk en geen service”

“Via website doorgestuurd naar Google Play voor abonnement”

“Geen duidelijke uitleg over koppelen account aan aankoop in Play Store”

“opzeggen van proefperiode kan niet online”

“Geen adequate oplossing voor het probleem”

“Heel makkelijk opzegbaar”

“Opzeggen heel makkelijk en snel geregeld”

“proefabonnement via het AD genomen, het leek me wel leuk en zou vanzelf aflopen.”

“goede bevestiging van opzegging”

“Prima app, redelijk veel verschillende tijdschriften”

“Er is onduidelijkheid over het afsluiten van abonnementen zonder toestemming”

“€9,95 afgeschreven zonder toestemming”

“Gratis proefmaand beschikbaar”

👍 8   👎 26

De website van Tijdschrift wordt door veel klanten als verwarrend en niet gebruiksvriendelijk ervaren, met technische foutmeldingen bij het invoeren van abonneenummers en postcodes. Er zijn ook communicatieproblemen en teleurstellende service gemeld, met onduidelijkheid over het opzeggen van abonnementen en het koppelen van dagbladen aan accounts. Echter, sommige gebruikers zijn tevreden met de app en de diversiteit aan tijdschriften die worden aangeboden. Over het algemeen lijkt het opzeggen van abonnementen wel snel en gemakkelijk te verlopen. (60%)

Retourbeleid : Wat een bizarre mix van voordelen en nadelen!

“Extra kosten zonder waarschuwing”

“Geen reactie op een vraag.”

“Moeilijk om op te zeggen”

“Geld niet terugbetaald”

“debet: Geld wordt toch ingehouden na annulering proefabonnement”

“Tijdschrift geeft geen restitutie voor onbedoelde betalingen”

“Misleidende automatische verlenging”

“Moeilijk abonnement opzeggen”

“alles gaat goed”

“Proefabonnement stopt vanzelf”

“Proefabonnement loopt nog 9 maanden, maar lezen is niet meer mogelijk”

“Abonnement opzeggen leidt tot veel werk en stress”

“Geld terugboeken en incassant blokkeren”

“Weinig transparantie en communicatie over abonnement”

“Proefabonnementen stoppen automatisch.”

“Heel makkelijk opzegbaar”

“Opzeggen heel makkelijk en snel geregeld”

“je tijdelijke abbo niet online opzeggen”

“moeilijkheid om abonnement op te zeggen”

“Nieuwe tijdschriften moet je Kópen. Oude kun je lezen.”

“Forced to pay for service not received”

“Deceptive business practices with free trial”

👍 6   👎 17

De Return Policy van Tijdschrift heeft een aantal positieve aspecten, zoals het automatisch stoppen van proefabonnementen (20%), het gemakkelijk en snel kunnen opzeggen van abonnementen (15%), en de mogelijkheid om oude tijdschriften te blijven lezen zonder extra kosten (10%). Aan de andere kant zijn er ook negatieve punten, zoals het ontbreken van restitutie voor onbedoelde betalingen (10%), extra kosten zonder waarschuwing (5%) en moeilijkheden bij het opzeggen van abonnementen (15%). Al met al kan de Return Policy van Tijdschrift als matig worden beschouwd vanwege de mix van positieve en negatieve aspecten.


Over Tijdschrift

Tijdschrift.nl is een Nederlands initiatief van DPG Media Magazines dat werkt via een app. Met Tijdschrift.nl hebben klanten voor een vast bedrag per maand overal en altijd toegang tot 75 tijdschriften. Tot 5 personen kunnen gebruik maken van een account en op hun eigen tablet, laptop of telefoon hun favoriete artikelen of tijdschriften lezen. Het bedrijf heeft meer dan 100.000 lezers die maandelijks gebruik maken van de app. Klanten kunnen de app downloaden in de App Store of in Google Play. Het abonnement is maandelijks opzegbaar en er is een klantenservice beschikbaar voor vragen en opmerkingen.


Contactgegevens

🌐 www.tijdschrift.nl



Categorieën

Algemeen | Overig