Ervaringen Total Battle

Heeft u niet veel te doen of bent u op zoek naar een hobby? Wat denkt u van het spelen van een online game? Kijkt u op ErvaringenSite naar de beschikbare online games. Lees de reviews van spelers en maak uw keus.

Over Total Battle
    Total Battle is een MMO-strategiespel. Het is een episch fantasiestrategiespel met directe eenheidsreizen, een diep politiek systeem, verkenningsgerichte missies en nog veel meer. De game is uitgekomen in 2018. De ontwikkelaar en uitgever is Scorewarrior Limited. Met Total Battle wordt de deelnemer aan de game in staat gesteld om acties te ondernemen om een stad te heroveren, die door vertrouwde partners zijn ingenomen.

Producten en diensten van Total Battle
    De producten en diensten van Total Battle omvatten een online game spel.Een spel genaamd Total Battle, waarbij spelers een schatkist kunnen aanvullen, een leger verzamelen en troepen trainen. Er kunnen ook allianties worden gevormd om de vijand te verslaan. De toegang tot de game en de basisfuncties van de game is gratis. De game kan u toestaan om premium content te kopen zoals extra functies en extra in-game diensten. U koopt echter alleen de rechten voor het gebruik van deze virtuele goederen. Om de virtuele goederen te kopen heeft de klant een account nodig. Voor de registratie bij Total Battle kan de klant gratis het spel downloaden. De game is beschikbaar via de website. Om gebruik te maken van de game en de diensten moet de speler een actief e-mailadres of Facebook profiel hebben. Total Battle kan het account om welke reden dan ook tijdelijk of permanent opschorten. De geregistreerde heeft geen toegang tot het account of kan geen gebruik maken van de game en de diensten gedurende de periode van opschorting. De geregistreerde heeft nooit meer toegang als het account permanent is opgeschort. U kunt ook verboden worden om in de toekomst toegang te krijgen naar de game.

Garantie, betaling en klachten bij Total Battle
    Accountopschorting geeft geen recht op teruggave en/of vergoeding. De klant mag bij ontevredenheid het betaald bedrag voor deelname terugvragen door een verzoek daartoe in te dienen. Het verzoek wordt alleen in behandeling genomen als het binnen 24 uur is aangevraagd na de vermeende transactie. Of binnen 7 dagen wanneer het verlies zich heeft voorgedaan of als de klant beweert dat een ander persoon toegang heeft gekregen tot zijn of haar spelersaccount. Betalingen kunnen gedaan worden met Visa, MasterCard, Maestro debit/creditcards en andere betaalmethoden, die van toepassing zijn op uw regio. Voor vragen of klachten over Total Battle kan een mail worden gestuurd naar support@totalbattle.com.

Complimenten en tips voor Total Battle
    Heeft u de game Total Battle op totalbattle.com al eerder gespeeld? Wat vindt u van de graphics? Wat vindt u van de storyline? Zou u deze game aanraden aan uw vrienden en familie? Welke tips heeft u voor de ontwikkelaars? Hoe kan deze game beter in uw opzicht? Deel uw ervaringen met ons door het plaatsen van een review op onze site.

Wenst u zelf ook meer te weten te komen over Total Battle dan kunt u bladeren door de reviews op onze website.

Wholesale Shop of Classy and Chic handbags || Imported trendy Ladies Purses 👛 || Online Shopping 🛒🛍️

Total Battle