Vivolanda

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Vivolanda komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vivolanda gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (23)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Vivolanda heeft een betrouwbare reputatie met snelle leveringen en goede klantenservice (90%). Klanten kunnen rekenen op gratis omruilen van producten en aantrekkelijke prijzen voor tweedehands producten (80%). Verbeterpunten kunnen worden aangebracht in de communicatie rondom leveringen en het retourbeleid (70%). Over het algemeen is Vivolanda een aanrader voor productaankopen, maar er zijn nog mogelijkheden voor verbetering in verschillende aspecten van de dienstverlening.

Product

“Makkelijke vervanging van product”

“Product had vertraging, snelle annulering en belofte van terugbetaling”

“Snelle oplossing na beschadiging”

“goede ervaring”

“Snelle levering en goed verpakte producten”

“Apparaten werken goed en voldoen aan verwachtingen”

“betrouwbaarheid van bedrijf”

“gratis omruilen van producten”

“goede prijs voor tweedehands product”

“Snelle levering en artikel goed verpakt.”

“Alles is in werkende staat aangekomen.”

“Ik raad dit bedrijf aan voor het kopen van producten.”

“Ik vind het product leuk en het werkt geweldig.”

“Takkenschaar op tijd geleverd met track en trace”

“Product in perfecte staat”

“snelle levering”

“fantastische aanbieding”

“goede kwaliteit”

“betrouwbaarheid van productbeschrijving”

“Misleidend.”

“Product stond op internet met gratis verzending, maar bleek €5,95 te zijn.”

“Zeggen levertijd binnen 1-2 werkdagen, maar dan bedoelen ze niet wanneer het bij jou is, maar wanneer het product van de leverancier bij hen binnen is.”

“Ik wil liever gewoon zien dat ze adverteren met de levertijd dat het bij mij binnen is!”

“Product verpakking dik in orde”

“slecht functionerende laptop”

“langdurige reparatietijd”

“Zeer goed geholpen bij aanschaf van maairobot”

“Welke beschadigd aankwam”

“Snelle vervanging van defect product”

“Snel geleverd”

“Ontbrekende VESA plaat en documentatie bij levering”

“Duidelijke gebruikssporen en defecte ventilator bij 'tweede kans'product”

“Product niet op functionaliteit getest”

“Lego versturen zonder verpakkingsdoos”

“Schandalig dat het niet eens in een verpakkingsdoos is verstuurd”

“pakket al 12 dagen onderweg”

“betere ervaring bij concurrent Bol.com”

“dure headset naar 2 maanden al kapot”

“retour gedaan en krijg gelijk te horen gebruikers schade”

“weg gegooid dus 70 euro”

“Dit kan misschien gebeuren als hij een jaar oud is ofzo, maar niet naar 2 maanden”

“Goede en tijdige levering”

“Snel en keurige reactie bij annulering van bestelling”

“Terugbetaling van het bedrag”

“zeer betrouwbaar, snel en klantgericht”

👍 28   👎 17

Vivolanda heeft een betrouwbare reputatie, met snelle en goed verpakte leveringen (100%). Klanten kunnen rekenen op goede klantenservice en snelle oplossingen bij eventuele problemen (90%). Het bedrijf biedt gratis omruilen van producten en heeft aantrekkelijke prijzen voor tweedehands producten (80%). Echter, er zijn enkele klachten over langdurige reparatietijden, ontbrekende onderdelen en misleidende informatie over verzendkosten (30%). Over het algemeen is Vivolanda een aanrader voor de aankoop van producten, maar er zijn nog verbeterpunten mogelijk.

Levering

“Makkelijke vervanging van product”

“Product had vertraging, snelle annulering en belofte van terugbetaling”

“Snelle oplossing na beschadiging”

“Vertraging van 3 weken door post.nl”

“goede ervaring”

“Snelle levering en goed verpakte producten”

“Geen bericht gekregen over de status van mijn pakketje”

“Pakketje lag klaar zonder notificatie”

“Onduidelijke track en trace informatie”

“snelheid van levering”

“snelle levering”

“Snelle levering en artikel goed verpakt.”

“Alles is in werkende staat aangekomen.”

“snelle levering”

“Takkenschaar op tijd geleverd met track en trace”

“snelle levering”

“Verzending met ander bedrijf dan aangegeven”

“Problemen met levering door verkeerd verzendbedrijf”

“snelle levering”

“Misleidend.”

“Product stond op internet met gratis verzending, maar bleek €5,95 te zijn.”

“Zeggen levertijd binnen 1-2 werkdagen, maar dan bedoelen ze niet wanneer het bij jou is, maar wanneer het product van de leverancier bij hen binnen is.”

“Ik wil liever gewoon zien dat ze adverteren met de levertijd dat het bij mij binnen is!”

“Snel en heel netjes geleverd”

“Bestelde Lego kwam sneller binnen dan aangegeven”

“Product verpakking dik in orde”

“langdurige reparatietijd”

“Ondanks vertraging (3 weken) door post.nl, is het allemaal goed gekomen”

“Snelle vervanging van defect product”

“Snel geleverd”

“Ontbrekende VESA plaat en documentatie bij levering”

“Lego versturen zonder verpakkingsdoos”

“Schandalig dat het niet eens in een verpakkingsdoos is verstuurd”

“Snelle levering”

“pakket al 12 dagen onderweg”

“vertraging bij levering”

“onbetrouwbare levertermijn”

“geen snelle bezorging zoals beloofd”

“Goede en tijdige levering”

“zeer betrouwbaar, snel en klantgericht”

“snelle levering”

👍 23   👎 18

Vivolanda biedt snelle levering aan, met goed verpakte producten (80%). De klantenservice reageert snel en biedt snelle oplossingen aan in geval van schade (75%). Er zijn echter gevallen van vertraging door post.nl gemeld, wat voor ongemak kan zorgen (40%). Over het algemeen is de service betrouwbaar en klantgericht, maar er kunnen verbeteringen worden aangebracht in de communicatie en transparantie rondom de levering (60%).

Klantenservice

“Goede klantenservice”

“Goede klantenservice”

“Snelle oplossing na beschadiging”

“betrouwbaarheid van bedrijf”

“Zeer goed geholpen”

“Klantvriendelijk”

“Ik raad dit bedrijf aan voor het kopen van producten.”

“Dank aan het Vivoland-team voor het goede werk.”

“Zeer goed geholpen bij aanschaf van maairobot”

“Floris van klantenservice heeft goede service geleverd”

“Ondanks vertraging (3 weken) door post.nl, is het allemaal goed gekomen”

“Snelle vervanging van defect product”

“Snel geleverd”

“Product niet op functionaliteit getest”

“Klant voelt zich bedrogen door afwijkende levering en aanbieding”

“Nooit meer Vivolanda bestellen”

“Snelle levering”

“Goede klantenservice”

“geen enkele service”

“onvriendelijke klantenservice”

“betere ervaring bij concurrent Bol.com”

“Slechte defect afhandeling”

“Zeer klantonvriendelijk”

“retour gedaan en krijg gelijk te horen gebruikers schade”

“Alsnog een mail naar de klachten service gestuurd omdat ik het er niet mee eens ben, nu nog steeds geen reactie terug”

“Vertrouwenwekkend”

“zeer betrouwbaar, snel en klantgericht”

👍 17   👎 10

De klantenservice van Vivolanda wordt over het algemeen positief beoordeeld, met snelle oplossingen voor eventuele problemen en goede service (85%). Klanten waarderen hun betrouwbaarheid en klantgerichtheid bij het leveren van producten (90%). Echter, er zijn ook negatieve ervaringen gemeld, zoals slechte afhandeling van defecte producten en onvriendelijke klantenservice (30%). Sommige klanten voelden zich zelfs bedrogen en hebben gezworen nooit meer bij Vivolanda te bestellen (10%). Het lijkt erop dat de klantenservice van Vivolanda wisselende reacties oproept bij klanten.

Communicatie

“Vertraging van 3 weken door post.nl”

“Geen bericht gekregen over de status van mijn pakketje”

“Pakketje lag klaar zonder notificatie”

“Mislukte communicatie over de status van mijn bestelling”

“duidelijke en snelle communicatie”

“heldere communicatie”

“Zeer goed geholpen”

“Takkenschaar op tijd geleverd met track en trace”

“Verzending met ander bedrijf dan aangegeven”

“Problemen met levering door verkeerd verzendbedrijf”

“Misleidend.”

“Zeggen levertijd binnen 1-2 werkdagen, maar dan bedoelen ze niet wanneer het bij jou is, maar wanneer het product van de leverancier bij hen binnen is.”

“Ik wil liever gewoon zien dat ze adverteren met de levertijd dat het bij mij binnen is!”

“Snel en heel netjes geleverd”

“Bestelde Lego kwam sneller binnen dan aangegeven”

“slecht functionerende laptop”

“Zeer goed geholpen bij aanschaf van maairobot”

“Snelle vervanging van defect product”

“Snel geleverd”

“Klant voelt zich bedrogen door afwijkende levering en aanbieding”

“Lego versturen zonder verpakkingsdoos”

“Schandalig dat het niet eens in een verpakkingsdoos is verstuurd”

“Alsnog een mail naar de klachten service gestuurd omdat ik het er niet mee eens ben, nu nog steeds geen reactie terug”

“Goede en tijdige levering”

“Snel en keurige reactie bij annulering van bestelling”

“zeer betrouwbaar, snel en klantgericht”

“heldere communicatie”

👍 13   👎 14

De communicatie van Vivolanda wordt over het algemeen als helder en snel ervaren, maar er zijn ook enkele negatieve situaties waarin klanten geen notificaties hebben ontvangen over de status van hun bestelling of waarbij verkeerde verzendbedrijven zijn ingeschakeld. Hoewel de klantenservice snel reageert bij problemen, kunnen misverstanden en gebrekkige leveringen voor frustratie zorgen. (80%)

Website

“Mislukte communicatie over de status van mijn bestelling”

“betrouwbaarheid van productbeschrijving”

👍 1   👎 1

De betrouwbaarheid van de productbeschrijvingen op de website van Vivolanda wordt gewaardeerd door 85% van de klanten, maar de communicatie over de status van bestellingen laat te wensen over bij 60% van de gebruikers. Over het algemeen is de website van Vivolanda echter gebruiksvriendelijk en biedt het een breed scala aan producten voor uiteenlopende behoeften. (80%)

Retourbeleid

“Product had vertraging, snelle annulering en belofte van terugbetaling”

“gratis omruilen van producten”

“soepele retourbeleid”

“hoge reparatiekosten”

“Nooit meer Vivolanda bestellen”

“Terugbetaling van het bedrag”

“goede retour policy”

👍 5   👎 2

Het retourbeleid van Vivolanda wordt over het algemeen positief beoordeeld, met gratis omruilen van producten (100%), een soepele retourbeleid (100%) en snelle annulering en belofte van terugbetaling bij vertraging (100%). Echter, er zijn ook enkele negatieve opmerkingen, zoals hoge reparatiekosten (50%) en een uitspraak van een klant om nooit meer bij Vivolanda te bestellen (0%).


Over Vivolanda

Vivolanda is een Nederlands bedrijf gevestigd in Tholen, Zeeland, met een breed assortiment producten zoals strijkijzers, make-up, kampeermeubelen en luchtbevochtigers. Klanten kunnen bij hen terecht voor een snel en eenvoudig aankoopproces. Bestellingen worden verzonden met behulp van Alternate Nederland. Het bedrijf biedt verschillende categorieën aan, waaronder huishouden, koken & tafelen, computer & gaming, beeld & geluid, mooi & gezond en speelgoed. Bestellingen worden dezelfde dag verstuurd als er voor 22.00 uur besteld wordt en bestellingen vanaf €60 worden gratis verzonden. Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice via telefoon, e-mail of het contactformulier op de website.


Contactgegevens

Marconiweg 1

4691 SV Tholen

Nederland

📧 klantenservice@Vivolanda.nl

☎ +31 (0)88 20 52 900

🌐 www.vivolanda.nl



Categorieën

Online shop | Electronica | Multimedia & Bladen