OPEN32

94 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor OPEN32 komt uit 94 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor OPEN32 gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (77)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van OPEN32 heeft een ruime keuze aan kleding (25%), snelle levering (15%) en goede service bij aankoop en ruilen (10%). Echter zijn er beperkte flexibiliteit in leveringsmogelijkheden (5%), onhandige gebruikersvriendelijkheid (10%) en een ongecontroleerde situatie en gebrek aan ervaring (5%). Er is verwarring over het inwisselen van cadeaubonnen online of in de winkel (5%), en sommige klanten ervaren problemen met de processen en levering (5%). Over het algemeen lijkt er een voorkeur te zijn voor fysieke winkels boven online winkelen (10%).

“onvriendelijke verkoopster”

“Niet voldoende voorraad in de winkel”

“Beperkte flexibiliteit in leveringsmogelijkheden”

“Onhandige gebruiksvriendelijk website”

“Cadeaubon alleen in te wisselen in fysieke winkels.”

“Niet op voorraad in de winkel en moet bestellen.”

“Verwarring over inwisselen bon online of in de winkel.”

“Als ergens een hekel aan heb is het online kleding kopen.”

“De processen kloppen hier voor geen meter!”

“Je kunt de zoektocht naar je pakket zelf starten”

👍 8   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Pieter Baken - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onvriendelijke verkoopster
  • product niet in juiste maat beschikbaar
  • verkoopster kon niet helpen met juiste maat
  • onprofessioneel gedrag verkoopster

victor - 9 maanden geleden

  • Cadeaubon enkel geldig in de winkel, niet online
  • Niet voldoende voorraad in de winkel
  • Beperkte flexibiliteit in leveringsmogelijkheden
  • Onhandige gebruiksvriendelijk website

sinistra orbis - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Cadeaubon niet online te gebruiken.
  • Cadeaubon alleen in te wisselen in fysieke winkels.
  • Niet op voorraad in de winkel en moet bestellen.
  • Verwarring over inwisselen bon online of in de winkel.

Alex De klerk - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eerst een jas verkopen met het verhaal dat ik in december 50 euro korting krijg in de winkel bij mijn volgende aankoop.
  • Ik naar de winkel en blijk je alleen maar online kan besteden, met verzendkosten natuurlijk.
  • Als ergens een hekel aan heb is het online kleding kopen.
  • Deze winkel is voor mij afgeschreven.

Tom van Ansem - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goede klantenservice!
  • Adequaat opgepakt en opgelost
  • De processen kloppen hier voor geen meter!
  • Je kunt de zoektocht naar je pakket zelf starten

Bibi - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Duur verzending en retour
  • Lange levertijd
  • Erg duur als je product retourneert
  • Hoge retourkosten
  • Onhandige online shop

Richard - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Goede communicatie
  • Positieve ervaring

Dominick - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling te laat geleverd
  • Retour kosten voor eigen rekening
  • Thuiswinkelkeurmerk verliezen

mevr. i Schuijt - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer lang wachten op bestelling zonder track en trace code
  • Klantenservice vriendelijk maar lost problemen niet op
  • Lang wachten op bestellingen vergeleken met andere winkels
  • Voorkeur voor fysieke winkels in plaats van online winkelen

Yvonne Allard - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lange levertijd en ontbrekende producten
  • Hoge verzendkosten en minimale gratis verzending
  • Geen reactie op e-mails en lange wachttijd voor annulering
  • Ongecontroleerde situatie en gebrek aan ervaring

A. van Rooij - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Duidelijk en gebruiksvriendelijk

klant - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Rustig passen in de winkel
  • Bestellen via internet was goed geregeld

Irma Schnijder - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Prima service bij aankoop maar ook bij ruilen.

Bas - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ruime keuze aan kleding
  • Prettige winkelervaring

Louwrens Notenboom - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goede snelle levering
  • netjes verpakt en op tijd
  • Ruilen in de winkel

S Vissers - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde informatie op de website, uiteindelijk goed afgewikkeld
  • Klantenservice begrijpt verwarring niet en verkeerde product geleverd
  • Geen reactie ontvangen op mail