Parcelparcel

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.8 voor Parcelparcel komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Parcelparcel gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Parcelparcel heeft voordelen zoals een tijdige en onbeschadigde levering van pakketten, evenals de optie om pakjes terug te sturen op eigen kosten of gratis te laten vernietigen. Echter, er kunnen nadelen zijn, zoals het niet ontvangen van restitutie op verzending in gevallen waar de zending vertraging oploopt, zoals in dit geval waar een pakket verzonden op 12 april vanuit NL nog steeds niet is aangekomen op 10 mei (25%).

“Verwachten restitutie op verzending. Verzonden op 12 april vanuit NL en zou op 26 april aankomen. Nog steeds niet aangekomen op 10 mei.”

“Keuze om pakje terug te sturen op eigen kosten of gratis vernietigen”

“Pakket werd op tijd en zonder schade geleverd”

“Correctie naheffing van FedEx”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lubna Rezzoug - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Werk met PostNL. Pakket te laat.
  • €60 betaald voor snelle verzending. Pakketje zou op 26 april aankomen.
  • Parcel Parcel probleem op 8 mei. Contactgegevens ingevoerd.
  • Amerikaans FedEx nummer van Parcel Parcel. Contact met Correos.
  • Normaal versturen vanuit Nederland, kost €10 en is er binnen 3 weken. Nu brief na 5 weken nog niet aangekomen.
  • 8 keer moeten mailen met Pim van Parcel Parcel. Amerikaans FedEx nummer gebeld dat niet werkt. Correos de Costa Rica gebeld die doorverwees naar FedEx.
  • Behulpzame man van FedEx Costa Rica aan de lijn. Alles wat hij nodig had was e-mailadres en telefoonnummer.
  • Tussenpartij verdienen op €60, maar klant niet ontzorgd en contact met FedEx niet opgenomen. Kosten terugsturen pakket voor klant.
  • Verwachten restitutie op verzending. Verzonden op 12 april vanuit NL en zou op 26 april aankomen. Nog steeds niet aangekomen op 10 mei.

Ruud - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Veel vragen over de paracetamol
  • Extra info over alle artikelen gevraagd
  • Onnodige kosten gemaakt
  • Keuze om pakje terug te sturen op eigen kosten of gratis vernietigen

Barry - 6 maanden geleden

  • Bestelproces was duidelijk en eenvoudig
  • Vriendelijke en punctuele ophaaldienst
  • Pakket werd op tijd en zonder schade geleverd

Jeroen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle service bij afhalen en bezorgen
  • Correctie naheffing van FedEx