Partenamut

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Partenamut komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Partenamut gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (11)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Partenamut lijkt erg streng en omslachtig te zijn, waarbij ze weigeren terug te betalen om verschillende redenen, zoals een te late indiening van documenten of fouten in duplicaten. Ze eisen vaak bewijs van indiening van documenten en zijn selectief in wat ze wel en niet vergoeden, waardoor het terugvorderingsproces moeilijk en tijdrovend kan zijn. Dit kan leiden tot frustratie en ontevredenheid bij klanten, aangezien ze het gevoel hebben dat ze moeilijkheden ondervinden bij het terugkrijgen van vergoedingen voor hun medische kosten. (32%)

“Beweren dat we het document niet hebben ingediend en kunnen niet terugbetalen”

“Beweren dat de termijn van 60 dagen is overschreden”

“Weigeren terug te betalen omdat duplicaat een verkeerde datum bevatte (fout van de arts)”

“Beweren dat het te laat is om een niet-foutief duplicaat terug te sturen”

“Weigeren terug te betalen zonder bewijs dat we het document hebben ingediend”

“Accepteren om de behandeling terug te betalen, maar niet het voorafgaande onderzoek”

“Ingewikkelde retourbeleid”

“Te hoog bedrag ontvangen dat moet terugbetalen”

“Een echte ramp om terugbetaling van gezondheidskosten te krijgen”

👍 0   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Consumer - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer traag en onbetrouwbaar
  • Mutualiteit neemt lang de tijd om de zaak te behandelen en verliest voorschriften van de arts
  • Beweren dat we het document niet hebben ingediend en kunnen niet terugbetalen
  • Mutualiteit neemt enorm veel tijd om te antwoorden op onze duplicaatverzending
  • Beweren dat de termijn van 60 dagen is overschreden
  • Weigeren terug te betalen omdat duplicaat een verkeerde datum bevatte (fout van de arts)
  • Beweren dat het te laat is om een niet-foutief duplicaat terug te sturen
  • Beschouwen het als onze fout omdat we het document niet per post hebben gestuurd (geen poststempel)
  • Weigeren terug te betalen zonder bewijs dat we het document hebben ingediend
  • Weigeren terug te betalen ondanks dat we onze contributie hebben betaald
  • Verschuilen zich achter regelgeving en leggen de schuld bij de klanten
  • Accepteren om de behandeling terug te betalen, maar niet het voorafgaande onderzoek
  • Overwegen serieus om van mutualiteit te veranderen

Chantal LEHANCE - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Matige klantenservice
  • Gebrekkige communicatie
  • Weinig gebruiksvriendelijke website
  • Ingewikkelde retourbeleid

victoria - 30 maart 2024

  • Duurde te lang voor uitbetaling
  • Te hoog bedrag ontvangen dat moet terugbetalen
  • Tegenstrijdige antwoorden van medewerkers
  • Gebrek aan oprechte excuses
  • Onprofessionele manier van omgaan met fouten

M B - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Catastrofaal als mutualiteit
  • Een echte ramp om terugbetaling van gezondheidskosten te krijgen