Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Polar heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Klanten kunnen rekenen op snelle en goede garantieservice (80%), kosteloze reparatie na twee jaar gebruik (100%) en gratis retourneren van product (100%). Echter, er zijn ook klachten over slechte prestaties (20%), weigering om het horloge terug te nemen (40%), problemen die niet worden opgelost (60%), het niet ontvangen van het horloge na mislukte bezorging en zoekgeraakte pakket (50%), slecht zwemmen meten (30%) en onvoldoende garantie van terugname (40%). Over het algemeen kan het retourbeleid van Polar gemengde reacties oproepen bij klanten.