Preply

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Preply komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Preply gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Preply heeft enkele voor- en nadelen. Enerzijds is het handig voor universiteitsstudenten die extra hulp nodig hebben en is er een samenwerking met docenten om een leerplan op te stellen en doelen te bereiken. De bereidheid van docenten om na lesuren af te spreken wordt ook gewaardeerd. Aan de andere kant klagen sommige klanten over een gebrek aan communicatie en een gebrek aan een klachtenprocedure bij Preply. Ook zijn er klachten over automatische verlenging van abonnementen en problemen met terugbetalingen. Alhoewel sommigen tevreden zijn met hun tutor en de professionele service, ervaren anderen het als oplichterij en fraude, en hebben moeite om contact op te nemen met de klantenservice.

“Lerares heeft online relatie met man”

“Gebrek aan klachtenprocedure bij Preply”

“Lerares blijft mailen ondanks verzoek om weg te blijven”

“Lerares geeft nu alleen les aan kinderen onder de 18 en vrouwen”

“Gebrek aan actie van Preply tegen lerares”

“teleurstellende ervaring”

“Mijn account is spoorloos”

“Klantendienst heeft geen idee wat er is gebeurd”

“Ik voel me bedrogen en ben niet tevreden met de service”

“Creditcard wordt automatisch leeg getrokken”

👍 11   👎 28

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Khloe - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lerares heeft online relatie met man
  • Gebrek aan klachtenprocedure bij Preply
  • Lerares blijft mailen ondanks verzoek om weg te blijven
  • Lerares geeft nu alleen les aan kinderen onder de 18 en vrouwen
  • Gebrek aan actie van Preply tegen lerares

Jana Roland - 6 maanden geleden

  • teleurstellende ervaring

Dumont - 8 maanden geleden

  • Online lessen volgen
  • Twee betalingen van mijn account afgeschreven
  • Mijn account is spoorloos
  • Klantendienst heeft geen idee wat er is gebeurd
  • Ik voel me bedrogen en ben niet tevreden met de service

Barry Advokaat - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slinkse partij
  • Gestopt met lessen
  • Standaard lessen worden automatisch ingepland
  • Creditcard wordt automatisch leeg getrokken
  • Oplichters
  • Klantenservice doet niets
  • Geld kwijt
  • +- 20 mails gewisseld met de klantenservice; zij retourneren geen geld

L. Hermans - 10 maanden geleden

  • Het platform is overgeschakeld naar een abonnementsmodel
  • Vast aantal lessen per maand en niet meenemen naar volgende maand
  • Geld niet terugkrijgen voor niet gebruikte lessen
  • Geen mogelijkheid om het resterende bedrag te gebruiken voor groepslessen
  • Alleen optie tot privéleraar kiezen
  • Overstappen naar ander platform gepland

Z. Henry - 10 maanden geleden

  • Tutor heeft geholpen met taalvaardigheden en doelen bereiken

F. Pauwels - 11 maanden geleden

  • Handig voor universiteitsstudenten die extra hulp nodig hebben
  • Samenwerking met docent om leerplan op te stellen
  • Bereidheid van docent om na lesuren af te spreken
  • Prijs kan wat aan de hoge kant zijn

A. Rousseau - 11 maanden geleden

  • Automatische verlenging van abonnement zonder duidelijke optie tot annulering
  • Moeilijk te vinden link naar klantenservice
  • Onderbrekingen tijdens de lessen door lawaaierige kinderen

De Kiewit - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het systeem werkt niet goed op Apple
  • 1 les gehad twee keer afgeschreven nu is mijn account weg en ze weten van niets.
  • Ik voel me opgelicht.
  • Pas op Apple gebruikers

Maha Basbous - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles is professioneel.

Monique Blom - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Opgelicht al bij de proefles
  • Geen les, geen communicatie mogelijk en geld kwijt
  • Tutor komt niet opdagen en verzet de les zonder overleg
  • Preply moeilijk bereikbaar en lijkt niet transparant
  • Gebrek aan communicatie en blokkering door tutor
  • Ervaart als oplichterij en fraude

Paul Roos - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Automatische verlenging van abonnement
  • Gebrek aan duidelijke ondersteuningslink
  • Onderbrekingen tijdens lessen

Jolanda M. - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Malafide praktijken, geen aanrader
  • Lessen kunnen niet meegenomen worden naar nieuwe maand
  • Vast aantal lessen per maand verplicht
  • Geen optie om geld terug te krijgen

Jaap - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Frauduleus bedrijf
  • Oplichting
  • Onrechtmatige afschrijvingen
  • Geen fatsoenlijk contact

heer Hendriks - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Erg slechte ervaring mee

Bob - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Leek prima, maar pakken uiteindelijk geld af

N Bijl - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Super tevreden over mijn tutor om mijn Duitse taal te verbeteren.
  • Samen met mijn tutor mijn leerdoelen opgesteld.
  • Een aanrader om op een effectieve manier een nieuwe taal te leren!

Anastassiya Malykh - 8 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige service