Preply

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Preply komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Preply gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Preply heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de goede communicatie tot aan de proefles en de professionele aanpak van het platform (33%). Aan de andere kant zijn er klachten over automatische verlenging van abonnementen (66%) en oplichting via creditcard (66%). Er zijn ook problemen gemeld met het verplichte aantal lessen per maand en de beperkte communicatiemogelijkheden als er geen les is (33%). Het systeem lijkt ook niet goed te werken op Apple-apparaten (33%). Het is belangrijk om deze punten in overweging te nemen bij het overwegen van het gebruik van Preply voor online lessen.

“Goede communicatie tot de proefles, Tutor verplaatste les zonder overleg”

“Oplichting via creditcard”

“Gestopt met lessen”

“Standaard lessen worden automatisch ingepland”

“Het platform is overgeschakeld naar een abonnementsmodel”

“Automatische verlenging van abonnement zonder duidelijke optie tot annulering”

“Het systeem werkt niet goed op Apple”

“Alles is professioneel.”

“Geen les, geen communicatie mogelijk en geld kwijt”

“Automatische verlenging van abonnement”

👍 2   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Louise De Smedt - 7 maanden geleden

  • Goede communicatie tot de proefles, Tutor verplaatste les zonder overleg

Martin Renard - 8 maanden geleden

  • Oplichting via creditcard

Barry Advokaat - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slinkse partij
  • Gestopt met lessen
  • Standaard lessen worden automatisch ingepland
  • Creditcard wordt automatisch leeg getrokken
  • Oplichters
  • Klantenservice doet niets
  • Geld kwijt
  • +- 20 mails gewisseld met de klantenservice; zij retourneren geen geld

L. Hermans - 10 maanden geleden

  • Het platform is overgeschakeld naar een abonnementsmodel
  • Vast aantal lessen per maand en niet meenemen naar volgende maand
  • Geld niet terugkrijgen voor niet gebruikte lessen
  • Geen mogelijkheid om het resterende bedrag te gebruiken voor groepslessen
  • Alleen optie tot privéleraar kiezen
  • Overstappen naar ander platform gepland

A. Rousseau - 11 maanden geleden

  • Automatische verlenging van abonnement zonder duidelijke optie tot annulering
  • Moeilijk te vinden link naar klantenservice
  • Onderbrekingen tijdens de lessen door lawaaierige kinderen

De Kiewit - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het systeem werkt niet goed op Apple
  • 1 les gehad twee keer afgeschreven nu is mijn account weg en ze weten van niets.
  • Ik voel me opgelicht.
  • Pas op Apple gebruikers

Maha Basbous - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles is professioneel.

Monique Blom - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Opgelicht al bij de proefles
  • Geen les, geen communicatie mogelijk en geld kwijt
  • Tutor komt niet opdagen en verzet de les zonder overleg
  • Preply moeilijk bereikbaar en lijkt niet transparant
  • Gebrek aan communicatie en blokkering door tutor
  • Ervaart als oplichterij en fraude

Paul Roos - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Automatische verlenging van abonnement
  • Gebrek aan duidelijke ondersteuningslink
  • Onderbrekingen tijdens lessen

Jolanda M. - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Malafide praktijken, geen aanrader
  • Lessen kunnen niet meegenomen worden naar nieuwe maand
  • Vast aantal lessen per maand verplicht
  • Geen optie om geld terug te krijgen

Jaap - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Frauduleus bedrijf
  • Oplichting
  • Onrechtmatige afschrijvingen
  • Geen fatsoenlijk contact