Proximus

188 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.8 voor Proximus komt uit 188 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Proximus gevonden hebben:

ErvaringenSite (68)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Proximus krijgt gemengde beoordelingen van klanten. Een groot nadeel is dat het retourbeleid verwarrend en onduidelijk wordt genoemd door verschillende klanten (40%). Daarnaast klagen klanten over loze beloftes en het ontbreken van terugbetalingen voor halve maanden diensten (25%). Ook wordt er geklaagd over het gebrek aan communicatie bij het verstrekken van retouradresgegevens en het langdurig uitblijven van terugbetalingen (35%). Hoewel er beperkte mogelijkheden zijn voor echt onbeperkt internet, ervaren klanten ook problemen met internetinstallaties en tv-storingen (60%). De onduidelijke communicatie over betalingen en onverwachte kosten blijven ook een punt van zorg voor sommige klanten (30%). Kortom, hoewel Proximus een retourbeleid heeft, zijn er verschillende tekortkomingen die de tevredenheid van klanten kunnen beïnvloeden.

“Beperkte mogelijkheid tot echt onbeperkt internet”

“Klantenservice kon geen antwoord geven op adres voor retourzending”

“Nog steeds geen retouradres ontvangen”

“Loze beloftes”

“Aanhoudend probleem met tv kijken”

“Helft diensten opgezegd, toch hele maand aangerekend en geen terugbetaling”

“Gebrek aan communicatie bij het verstrekken van adresgegevens voor retourzending”

“Verwarrend retourbeleid”

“Mislukte internetinstallatie”

“Onbruikbaar aankoopsbewijs”

👍 0   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Didier De Buck - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Frequente klachten en trage oplossingen
  • Onstabiel mobiel internet
  • Onbetrouwbare internet snelheid
  • Beperkte mogelijkheid tot echt onbeperkt internet

roos - 6 maanden geleden

  • Opzeggen van telefoonabonnement was een nachtmerrie
  • Klantenservice kon geen antwoord geven op adres voor retourzending
  • Meer dan een uur chatten zonder oplossing
  • Nog steeds geen retouradres ontvangen

Epic Fat Lip - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Loze beloftes

Liefke Roels - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange wachttijden om iemand aan de lijn te krijgen
  • Technieker komt niet op afgesproken momenten
  • Aanhoudend probleem met tv kijken
  • Onbereikbaarheid van Proximus

Magda - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Helft diensten opgezegd, toch hele maand aangerekend en geen terugbetaling

F. Totte - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrek aan communicatie bij het verstrekken van adresgegevens voor retourzending

Karol - 7 maanden geleden

  • Slechte klantenservice, Valse reclame, Te veel in rekening gebracht, Gebrek aan oplossing
  • Moeilijkheden met factuur
  • Vertraagde levering
  • Verwarrend retourbeleid

D. Meunier - 9 maanden geleden

  • Mislukte internetinstallatie

Andy Mertens - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onjuiste facturatiegegevens
  • Onvriendelijkheid verkoper
  • Onnauwkeurige informatie
  • Onbruikbaar aankoopsbewijs

mohammed - 9 maanden geleden

  • Loze beloftes

P W - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke ervaring
  • Heraansluitingskosten betalen voor dezelfde openstaande factuur
  • Moeilijkheden om probleem op te lossen via de winkel en telefoon
  • Onnodige kosten en onduidelijke communicatie over betalingen

L. Stevens - 10 maanden geleden

  • Geen terugbetaling voor halve maand
  • Klantendienst niet behulpzaam
  • Geen antwoord op e-mails
  • Verschrikkelijke ervaring

Alex Van Dijck - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte verbinding, dreigbrieven, onbereikbaarheid
  • wegblijven, storingen op tv, diverse verhalen, gehuurd materiaal terugsturen

Yo - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantendienst is een ramp en beloftes worden niet nagekomen.
  • Ik moest nog een bedrag terugkrijgen van 36,15 Euro en na 5 maanden nog steeds niet ontvangen.
  • Alle contact via website is niet meer mogelijk door afgesloten login op Proximus account.

Rima Shaboyan - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slecht bedrijf

jack stoof - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechter dan dit wordt het niet

joe - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • INCOMPETENTIE
  • Dubbele betaling abonnementen Netflix en Disney +
  • Tv Replay werkt niet
  • Hoge gsm kosten buiten EU
  • Onverwachte kosten en onduidelijke facturen

Dirk Van der Elst - 4 jaren geleden

  • slechte kwaliteit van producten
  • vertraagde levering
  • onbehulpzame klantenservice
  • hoge prijzen
  • onduidelijke communicatie
  • onoverzichtelijke website
  • slecht retourbeleid

rene De Ridder - 4 jaren geleden

  • Promotie lokt klanten
  • Kort klant geweest
  • Slechte ervaring
  • Snel stopgezet