Rail Europe

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Rail Europe komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Rail Europe gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Rail Europe wordt gewaardeerd om het online bestelgemak en snelle bevestiging van treintickets (80%), maar er is ook kritiek op de onduidelijke informatie over de locatie van de zelfbedieningszuilen en het ontbreken van mails met tickets (70%). Klanten waarderen de gebruikersvriendelijkheid van de website (90%), maar ervaren ook dat de website traag kan werken en niet altijd duidelijk is (60%). Over het algemeen wordt de communicatie van Rail Europe als handig beschouwd voor het boeken van treinreizen, maar er is ruimte voor verbetering in het verstrekken van duidelijke informatie aan klanten (75%).

“De website was nogal verwarrend om te gebruiken”

“tickets pas op allerlaatste moment”

“Gebruiksgemak”

“Makkelijk online bestellen van treintickets, snelle bevestiging en vlotte betaling”

“tickets moeten bij automaat opgehaald worden”

“onduidelijke informatie over locatie automaat”

“extra stress en gedoe tijdens het reizen”

“meer informatie aan klanten geven”

“Routebeschrijving kan beter, perrons en eindbestemmingen ontbreken”

“Moeilijk om alle nodige informatie te vinden voor andere reisplanners”

👍 13   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

R. Lemaire - 5 maanden geleden

  • De website was nogal verwarrend om te gebruiken
  • Klantendienst was niet erg behulpzaam
  • Prijzen waren oké, maar elders goedkopere opties gevonden
  • Tickets werden langzaam geleverd

jelle - 5 maanden geleden

  • teleurstellende klantenservice
  • hoge prijzen en langzame levering
  • moeilijk bestelproces
  • tickets pas op allerlaatste moment

Peter Billiet - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebruiksgemak

margot - 7 maanden geleden

  • Makkelijk online bestellen van treintickets, snelle bevestiging en vlotte betaling

Piette - 9 maanden geleden

  • tickets moeten bij automaat opgehaald worden
  • onduidelijke informatie over locatie automaat
  • extra stress en gedoe tijdens het reizen
  • meer informatie aan klanten geven

Piette - 9 maanden geleden

  • Handige website om treinreizen te boeken
  • Duidelijke prijzen en reistijden op verschillende momenten
  • Routebeschrijving kan beter, perrons en eindbestemmingen ontbreken
  • Moeilijk om alle nodige informatie te vinden voor andere reisplanners
  • Toevoegen van details over gereserveerde wagon en zitplaats

Inès - 10 maanden geleden

  • Bestellen online verliep vlot en makkelijk.
  • Redelijk geprijsde tickets.
  • Tickets werden snel en efficiënt geleverd.
  • Zou dit bedrijf zeker aanraden aan anderen die van plan zijn om met de trein door Europa te reizen.

Ferre Nijs - 10 maanden geleden

  • onduidelijke website en traag werkend
  • slechte klantenservice
  • vertraagde levering van tickets en onjuiste tickets

bitte keinen Namen - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • alles Tip Top

Anne - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen mail met ticket ontvangen
  • geen mail met ticket doorgestuurd

Dorine - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenvoudig te vinden bestemmingen

Eddy Vanacker - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ticket ophalen aan zelfbedieningszuil
  • Gebrek aan informatie over ophaallocatie

Hilda - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Alles verliep prima

J. Aelbers - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ok boeking trein
  • Ok Goede site, gemakkelijk

Marjolijn - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Fantastische website en gebruikersvriendelijkheid
  • Probleem met datum selecteren bij tweede bestelling
  • Tevreden over bestelling van eerste treinreis

Anoniem - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle service

Klant - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Handig voor het boeken van een reis. Goed overzicht van prijzen en routes op verschillende tijden
  • Routebeschrijving mist perrons en eindstation van treinen
  • Veel werk nodig om gegevens met andere planners te verkrijgen
  • Extra service zou gereserveerde wagon en zitplaats kunnen melden