Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Rail Europe wordt gewaardeerd om het online bestelgemak en snelle bevestiging van treintickets (80%), maar er is ook kritiek op de onduidelijke informatie over de locatie van de zelfbedieningszuilen en het ontbreken van mails met tickets (70%). Klanten waarderen de gebruikersvriendelijkheid van de website (90%), maar ervaren ook dat de website traag kan werken en niet altijd duidelijk is (60%). Over het algemeen wordt de communicatie van Rail Europe als handig beschouwd voor het boeken van treinreizen, maar er is ruimte voor verbetering in het verstrekken van duidelijke informatie aan klanten (75%).