Rail Europe

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Rail Europe komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Rail Europe gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De terugbetalingsbeleid van Rail Europe is rigide, aangezien veel klanten gedwongen worden om nieuwe tickets te kopen voor kleine wijzigingen in hun bestemming, wat kan leiden tot extra kosten en ongemak. Dit kan resulteren in klantontevredenheid en een negatieve ervaring met het retourbeleid van Rail Europe. (75%)

“Moeten nieuwe tickets kopen voor kleine wijziging in bestemming”

👍 0   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L. Dierckx - 4 maart 2024

  • Vervelend om te moeten kiezen tussen gedrukte tickets en tickets op mobiel
  • Geen keuze voor flexibele tickets
  • Moeten nieuwe tickets kopen voor kleine wijziging in bestemming