Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het terugbetalingsbeleid van Regus wordt bekritiseerd vanwege het niet teruggeven van borgen, langdurige wachttijden, extra kosten zonder uitleg en moeilijkheden met contractuele veranderingen. Klanten klagen ook over stiekeme contractverlengingen, gebrek aan respect, hoge verborgen kosten en onduidelijke opzegvoorwaarden. Het terugkrijgen van de waarborgsom is een langdurig en moeilijk proces, waardoor klanten frustratie ervaren. Over het algemeen wordt het beleid als inflexibel en ondoorzichtig beschouwd, met klanten die moeite hebben om hun geld terug te krijgen en gebrek aan duidelijke communicatie. (46%)