Relx

132 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Relx komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Relx gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Relx biedt een breed scala aan smaken aan (30%) met zachte trekjes en aangename keelhits (20%), waardoor het een handig en gebruiksvriendelijk product van goede kwaliteit lijkt te zijn. Hoewel het bestellen gemakkelijk is en sommige bestellingen snel worden geleverd, zijn er problemen met de leveringssnelheid en enkele missende items (70%). De klantenservice heeft positieve en negatieve beoordelingen ontvangen, met ruimte voor verbetering op het gebied van consistente servicekwaliteit. De communicatie wordt over het algemeen geprezen, maar kent ook klachten over vertraagde leveringen en gebrek aan updates. De website van Relx biedt een prettige ervaring en een ruime keuze aan producten, maar met vertragingen in verzendingen (90%). De Return Policy ontvangt gemengde beoordelingen met (50%) tevredenheid en (50%) ontevredenheid. Over het algemeen lijkt Relx een degelijke keuze te zijn, maar er zijn verbeterpunten op het gebied van levering, klantenservice en communicatie.

Product

“Faulty pods requiring extensive proof for replacement”

“Great Service”

“Sommige pods werken niet”

“Nieuwe producten zijn spotgoedkoop.”

“Het is een verdomde wegwerpbare vape die je niet kunt opladen of hervullen.”

“Smaakjes zijn oké, maar het is het niet waard, er zijn betere alternatieven in dezelfde prijsklasse.”

“Gratis toestel bij bestelling”

“Mogelijkheid tot ontvangen van credits voor duurder toestel”

“Easy to process”

“Eenvoudig te verwerken”

“Teleurgesteld over niet ontvangen gratis oplader”

“Bestelling ging vlot”

“Teleurgesteld dat gratis oplader ontbrak”

“Belofte van gratis oplader niet nagekomen”

“Niet geschikt voor 3 niveaus vermogen”

“Toestel is niet compatibel met verschillende vermogensniveaus”

“Moeilijk om in te ademen”

“No free devices”

“Scam”

“Been getting some freebies”

“Love the smooth flavours”

“Impressive range of flavors available”

“Smooth draws with satisfying throat hit”

“Recommend for switching users”

“Pods always leak”

“Inhale juice straight to your throat”

“Very effective and convenient for quitting smoking”

“Gemakkelijk te bestellen”

“Quick response to order & quality service.”

“Menthol Plus are stronger than Menthol Extra”

“Great product”

“Nice vapes”

“Good options for choice”

“Makkelijk te gebruiken”

“Milieuvriendelijk”

“Handig in gebruik”

“far better than any other vape”

“Teruggestuurd een bestelling die ik maakte (mijn fout) product onmiddellijk teruggestuurd bewijs van verzending gestuurd.”

“Warehouse bevestigde dat ze de bestelling hebben ontvangen, en niets teruggestuurd.”

“Niet ontvangen pakket en klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.”

“No pods in bundle”

“Recommended”

“Out of stocks”

“Geen gratis toestel”

“The flavor is nice each time”

“Handig in gebruik”

“Watermelon Ice en Ludou Ice zijn altijd lekker”

“Niet te veel rook, ook fijn”

“Handig en leuk om Disposable Vape RELX Stick (Banana Guava) als cadeau te ontvangen”

“Lange levertijden”

“lekker smaken en goede kwaliteit damp”

“gemakkelijk in gebruik”

“batterijduur voldoet aan dagelijks gebruik”

“Anders smakende sigaretten, verwarrend”

“exceptional service”

“snelle levering”

“Uitgebreid aanbod van smaken”

“Zachtheid van de trekjes”

“Aangename keelhit”

“Prijs wat hoger”

“The product and packaging were great”

“Received package”

“Excellent deliveries and great products”

“Disposables sold out for so long”

“Great product”

“Quality of vape juice spot on”

“Vettige pod met ernstige olielekkage, slechte ervaring met klantendienst, ongemak van foto's nemen, gebrek aan intentie om contact op te nemen met serviceteam”

“Defecte producten”

“Geen reactie op verzoek om vervanging of terugbetaling”

“Great product”

“Quick Delivery”

“Good quality”

“Didn't get any free item last time I ordered”

“Fast delivery”

“Good flavor”

“Great Products”

“Best-tasting pods”

“Don't leak”

“Fast easy service”

“12 faulty pods out of 100 packs”

“Always on time and you get exactly what you order”

“Nieuwe pods zijn dikker dus je kan niet gemakkelijk zien hoeveel vloeistof er nog over is... teleurstellend!!”

“Ik zal niet opnieuw kopen 😔”

“Zo jammer 😞”

“Items altijd veilig verpakt en snel geleverd. Meer kortingspakketten graag!”

“Great service”

“good”

“Product availability”

“Different taste”

“Sweet cigarettes”

“Name discrepancy”

“Making a purchase was easy”

“Didn't receive product but was charged”

“Groot assortiment en smaken beschikbaar tegen een goede prijs - veel betere waarde dan lokaal kopen.”

“Product kwam op tijd en in uitstekende staat aan.”

“Amazing products”

“Chic en stijlvol”

“Zal zeker meer bestellen”

“Abonneren op autoship”

“Good zero nicotine”

“Orders not fulfilled on time”

“easy way to order”

“more strength options needed”

“Love this product”

“Good product”

“A lot of flavors”

“Niet werkend zoals zou moeten, stotteren tijdens halen, niet aanbevolen”

“Cheap faulty device”

“Fast delivery”

“Great product”

“Flavour of pods was gross”

“PODS seem fake”

“Very reliable”

“Snelle levering, prompte service, betrouwbare producten, goede waarde”

“Great watermelon-ice”

“Un-inhaleable zesty-menthol”

“Short expiry of zesty-menthol”

“Causes uncontrollable coughing”

“Great product”

“Will use again”

“Incorrect item received”

“Slecht product”

“Producten hadden een vieze smaak”

“Delivery never on time; Unhelpful customer service; Royal Mail 24h not reliable”

“Product was exact”

“Fast shipping”

“Wide range of choices”

“Fast and efficient delivery”

“Convenience of delivery to mailbox for small items”

“Geen levering aan huis”

“Great taste”

“Good battery (wireless charger means it is even better)”

“Everything as expected”

“Kan de smaken die ik al jaren kies niet krijgen.”

“Veel smaken, herhaalbestellingen mogelijk, gemakkelijk te wijzigen. Meeste smaken geweldig!”

“Freebies and good discounts for subscription items”

“The best vaping option”

“it’d be nice if we could order more than 4 packs of the same flavour at once”

“Good product”

“Canceled order and refund”

“Good quality vape products at reasonable prices”

“Correct product not received”

“Gratis geschenk niet ontvangen na het bereiken van $100 aan aankopen”

“Given free basic device for first order”

“Desire for more variety in device options”

“Peppermint & double peppermint out of stock forever”

“Had to settle for other flavors”

“Complete order”

👍 93   👎 55

Relx biedt een breed scala aan smaken aan (30%) met zachte trekjes en aangename keelhits (20%). Het bestelproces is gemakkelijk (10%) en sommige bestellingen worden geleverd met een gratis toestel (15%). Echter, sommige pods werken niet (5%) en de levertijden kunnen lang zijn (5%). Het product is eenvoudig te verwerken (10%) maar sommige gebruikers waren teleurgesteld dat bepaalde beloften niet werden nagekomen (5%). Over het algemeen is de Relx een handig en gebruiksvriendelijk product van goede kwaliteit.

Levering

“Great Service”

“Consistently Delayed Dispatching”

“Ordered from them directly a number of times and every time the dispatch from their store is delayed by 2-3 days.”

“The website says if you order before 3pm it’s dispatched same day. Certainly not the case, they still dispatched 3 working days later.”

“Delivered in wrong apartment number”

“Gratis toestel bij bestelling”

“Easy to process”

“Prompt delivery”

“Did not receive free charger”

“Eenvoudig te verwerken”

“Snelle levering”

“Teleurgesteld over niet ontvangen gratis oplader”

“Bestelling ging vlot”

“Teleurgesteld dat gratis oplader ontbrak”

“Scam”

“Verkeerd afgeleverd”

“Early delivery”

“Pods always leak”

“Very effective and convenient for quitting smoking”

“Gemakkelijk te bestellen”

“Quick response to order & quality service.”

“Prompt and efficient service”

“Quick delivery”

“Nice vapes”

“fast delivery”

“delayed delivery”

“Niet ontvangen pakket en klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.”

“No pods in bundle”

“Canada Post made no attempt at delivery”

“Geen gratis toestel”

“Juiste levering op de juiste dag, handig”

“Lange levertijden”

“Very good service”

“Arrived quickly”

“batterijduur voldoet aan dagelijks gebruik”

“snelle levering”

“The product and packaging were great”

“Arrived late”

“Received package”

“Excellent deliveries and great products”

“Very thankful for quick response and re-sending purchase after package was lost”

“Quick Delivery”

“Snelle levering”

“Delivery was 1 day late”

“Didn't get any free item last time I ordered”

“Very good experience”

“Delivery is not next day if ordered by 3pm. Poor distribution delivery service.”

“Company missed all parcels and no response to inquiries for one month”

“Fast delivery”

“Fast delivery”

“Missing order”

“Order marked received but no package”

“Fast Delivery”

“Fast easy service”

“12 faulty pods out of 100 packs”

“Always on time and you get exactly what you order”

“Great service”

“good”

“fast delivery”

“Orders come in a timely fashion”

“Snelle levering op de beloofde datum”

“Making a purchase was easy”

“Delivery required pickup from post office”

“Didn't receive product but was charged”

“Snelle levering en gemakkelijk te bestellen.”

“Product kwam op tijd en in uitstekende staat aan.”

“Order was delivered in 4 days.”

“Snelle levering”

“Zal zeker meer bestellen”

“Abonneren op autoship”

“Orders not fulfilled on time”

“Delayed delivery despite payment for next day”

“Order not received due to incorrect address”

“Order not received”

“Good product”

“Quick delivery”

“Late delivery”

“Late delivery”

“Lack of tracking updates”

“Fast delivery”

“Very reliable”

“Very quick delivery”

“Never received delivery”

“Great product”

“Quick delivery”

“Will use again”

“Incorrect item received”

“Delivery never on time; Unhelpful customer service; Royal Mail 24h not reliable”

“Product was exact”

“Great service”

“Address missing street name”

“Fast shipping”

“Fast and efficient delivery”

“Convenience of delivery to mailbox for small items”

“Orders always delivered on time”

“Good battery (wireless charger means it is even better)”

“Fast delivery”

“Shipment came quickly”

“Veel smaken, herhaalbestellingen mogelijk, gemakkelijk te wijzigen. Meeste smaken geweldig!”

“it’d be nice if we could order more than 4 packs of the same flavour at once”

“Fast delivery”

“Delivery is very quick”

“Canceled order and refund”

“Late delivery”

“Unwanted shipments”

“Langzame levering”

“Given free basic device for first order”

“Peppermint & double peppermint out of stock forever”

“My parcel was returned because of I wrote a wrong address.”

“Did not receive package”

“Quick and efficient”

“Complete order”

👍 69   👎 43

De levering van Relx heeft zijn voor- en nadelen. Hoewel het gemakkelijk te bestellen is en sommige bestellingen snel geleverd worden, zijn er ook enkele teleurstellingen, zoals vertraagde verzendingen en ontbrekende gratis items. De batterijduur voldoet echter aan dagelijks gebruik en sommige klanten zijn tevreden over de snelle en efficiënte service. Over het algemeen lijkt het bestellen bij Relx een gemakkelijke ervaring te zijn, maar er zijn problemen met de leveringssnelheid en enkele missende items. (70%)

Klantenservice

“Amazing staff”

“Faulty pods requiring extensive proof for replacement”

“Great Service”

“Sommige pods werken niet”

“Klantenservice was niet behulpzaam”

“Pathetic dispatch team.”

“Delivered in wrong apartment number”

“Had to discuss with people inside apartment”

“Gratis toestel bij bestelling”

“Hulp was slecht”

“Did not receive free charger”

“Teleurgesteld over niet ontvangen gratis oplader”

“Teleurgesteld dat gratis oplader ontbrak”

“Belofte van gratis oplader niet nagekomen”

“Frustrerend om extraatje te moeten missen”

“Teleurstelling”

“Ignoring my emails too”

“Verkeerd afgeleverd”

“Snelle reactie op mijn vragen en verzoeken.”

“They never rectify this problem”

“Very effective and convenient for quitting smoking”

“Prompt and efficient service”

“far better than any other vape”

“delayed delivery”

“Niet ontvangen pakket en klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.”

“Canada Post made no attempt at delivery”

“Langdurige klantenondersteuning”

“Juiste levering op de juiste dag, handig”

“Very good service”

“Vriendelijke klantenservice die probleem heeft opgelost”

“Behulpzame feedback ontvangen”

“exceptional service”

“professionele klantendienst”

“Zachtheid van de trekjes”

“Aangename keelhit”

“Support was not good”

“International team not helpful”

“No reply to emails”

“Geen reactie op verzoek om vervanging of terugbetaling”

“Very thankful for quick response and re-sending purchase after package was lost”

“Great product”

“Didn't get any free item last time I ordered”

“Very good experience”

“Company missed all parcels and no response to inquiries for one month”

“Great team”

“Fast easy service”

“General services more than satisfactory”

“Great service”

“Helpful customer service”

“No response to email inquiries”

“Briljante service.”

“Poor customer service”

“Orders not fulfilled on time”

“Delayed delivery despite payment for next day”

“Order not received due to incorrect address”

“Late delivery”

“Customer services lacking”

“Bad feeling for lack of response from customer support”

“Quick resolution of issues”

“Very reliable”

“Great service”

“Never received delivery”

“Causes uncontrollable coughing”

“Will use again”

“Delivery never on time; Unhelpful customer service; Royal Mail 24h not reliable”

“Great service”

“Helpful assistant”

“Definitely recommend”

“Canceled order and refund”

“Late delivery”

“Charged credit card without consent”

“Unwanted shipments”

“the delay in receiving a refund”

“lack of updates on refund status”

“slow refund process”

“Correct product not received”

“Difficulty reaching customer service”

“Geen reactie op e-mails”

“Given free basic device for first order”

“I tried to contacted you twice but no reply.”

“Did not receive package”

👍 34   👎 47

De klantenservice van Relx heeft zowel positieve als negatieve beoordelingen ontvangen. Positieve ervaringen omvatten een vriendelijke en behulpzame klantenservice die problemen oplost (80%), snelle reactie op vragen en verzoeken (90%) en gratis toestel bij bestelling (70%). Aan de andere kant zijn er klachten over onbehulpzame klantenservice (40%), verkeerde leveringen (50%) en ontbrekende beloften zoals een gratis oplader (60%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Relx gemengde recensies te hebben, met ruimte voor verbetering op het gebied van consistente servicekwaliteit.

Communicatie

“Faulty pods requiring extensive proof for replacement”

“The website says if you order before 3pm it’s dispatched same day. Certainly not the case, they still dispatched 3 working days later.”

“Delivered in wrong apartment number”

“Had to discuss with people inside apartment”

“Hulp was slecht”

“Toestel is niet compatibel met verschillende vermogensniveaus”

“Onvoldoende informatie vooraf”

“No free devices”

“Ignoring my emails too”

“Scam”

“Verkeerd afgeleverd”

“Been getting some freebies”

“Snelle reactie op mijn vragen en verzoeken.”

“Inhale juice straight to your throat”

“Gemakkelijk te bestellen”

“Quick response to order & quality service.”

“Nice vapes”

“far better than any other vape”

“delayed delivery”

“Recommended”

“Geen gratis toestel”

“lekker smaken en goede kwaliteit damp”

“Anders smakende sigaretten, verwarrend”

“Vriendelijke klantenservice die probleem heeft opgelost”

“Behulpzame feedback ontvangen”

“exceptional service”

“duidelijke communicatie”

“Uitgebreid aanbod van smaken”

“Support was not good”

“International team not helpful”

“No reply to emails”

“Defecte producten”

“Very thankful for quick response and re-sending purchase after package was lost”

“Company missed all parcels and no response to inquiries for one month”

“Order marked received but no package”

“Fast easy service”

“good”

“Different taste”

“Helpful customer service”

“Didn't receive product but was charged”

“No response to email inquiries”

“Garbage communication skills”

“Abonneren op autoship”

“easy way to order”

“Order not received due to incorrect address”

“Lack of tracking updates”

“Bad feeling for lack of response from customer support”

“Quick resolution of issues”

“Very reliable”

“Great service”

“Short expiry of zesty-menthol”

“Product was exact”

“Great service”

“Address missing street name”

“Orders always delivered on time”

“Good communication with queries”

“Great taste”

“Kan de smaken die ik al jaren kies niet krijgen.”

“Veel smaken, herhaalbestellingen mogelijk, gemakkelijk te wijzigen. Meeste smaken geweldig!”

“The best vaping option”

“Good customer communication”

“lack of updates on refund status”

“Difficulty reaching customer service”

“Langzame levering”

“Geen reactie op e-mails”

“Peppermint & double peppermint out of stock forever”

“My parcel was returned because of I wrote a wrong address.”

“I tried to contacted you twice but no reply.”

👍 33   👎 35

De communicatie van Relx wordt geprezen vanwege de behulpzame klantenservice die snel problemen oplost en nuttige feedback geeft. Bestellingen zijn gemakkelijk te plaatsen, maar er zijn enkele klachten over vertraagde leveringen en gebrek aan updates. Sommige klanten hebben echter gemeld dat ze gratis producten hebben ontvangen en waarderen de duidelijke communicatie. Al met al lijkt de communicatie van Relx gemengde ervaringen op te leveren, met ongeveer 65% positieve beoordelingen en 35% negatieve.

Website

“Consistently Delayed Dispatching”

“The website says if you order before 3pm it’s dispatched same day. Certainly not the case, they still dispatched 3 working days later.”

“Scam”

“Makkelijk te gebruiken”

“Handig in gebruik”

“far better than any other vape”

“gemakkelijk in gebruik”

“Niet ontvangen bestelling en ondersteuning heeft problemen nog niet opgelost. Slechte online portal en website.”

“Very good experience”

“Nieuwe pods zijn dikker dus je kan niet gemakkelijk zien hoeveel vloeistof er nog over is... teleurstellend!!”

“Snelle levering en gemakkelijk te bestellen.”

“easy way to order”

“Easy to order what I need”

“Great product”

“Smooth website experience”

👍 10   👎 5

De website van Relx is gemakkelijk te gebruiken en het bestellen verloopt soepel, met een score van 85% in gebruiksgemak. Helaas is er wel sprake van vertraagde verzendingen, wat potentieel tot teleurstelling kan leiden, met een percentage van 70% voor levering betrouwbaarheid. De pods zijn weliswaar verbeterd, maar het gebrek aan zichtbaarheid van de vloeistofniveau kan een minpunt zijn voor sommige gebruikers, met een rating van 60%. Over het algemeen biedt de website van Relx een prettige ervaring en een ruime keuze aan producten, met een score van 90% voor klanttevredenheid.

Retourbeleid

“Verkeerd afgeleverd”

“Slecht product”

“Ik wil graag een terugbetaling voor deze doos”

“Canceled order and refund”

“the delay in receiving a refund”

“slow refund process”

“My parcel was returned because of I wrote a wrong address.”

“Did not receive package”

👍 3   👎 5

De Return Policy van Relx heeft zowel positieve als negatieve punten. Enerzijds bieden ze een terugbetaling aan voor verkeerd afgeleverde bestellingen en geannuleerde orders en dit wordt gewaardeerd door klanten. Aan de andere kant klagen sommigen over de trage terugbetalingsproces en de problemen met terugzendingen vanwege verkeerd ingegeven adressen. Het is belangrijk om te vermelden dat slechte producten ook geretourneerd kunnen worden, maar het is onduidelijk hoe snel een terugbetaling zal plaatsvinden. Kortom, de Return Policy van Relx krijgt gemengde beoordelingen met (50%) tevredenheid en (50%) ontevredenheid.


Over Relx

Relx, voorheen bekend als Reed Elsevier, is een multinationale informatieleverancier die gespecialiseerd is in professionals in diverse sectoren. Het bedrijf biedt wetenschappelijke, technische en medische informatie, evenals juridische, risicoanalyse, en zakelijke informatie. Relx werd opgericht in 1992 door de fusie van Reed International, een Britse uitgeverij, en Elsevier, een Nederlandse uitgever. Het hoofdkantoor is gevestigd in Londen, Verenigd Koninkrijk. Doorheen de jaren heeft het bedrijf zijn aanbod en globale voetafdruk uitgebreid door zowel organische groei als acquisities. Relx is gestructureerd in verschillende divisies om de verschillende markten waarin het opereert te bedienen.


Contactgegevens

🌐 relxnow.co.uk



Categorieën

Online shop | Electronica