Relx

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Relx komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Relx gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Relx heeft zowel positieve als negatieve punten. Enerzijds bieden ze een terugbetaling aan voor verkeerd afgeleverde bestellingen en geannuleerde orders en dit wordt gewaardeerd door klanten. Aan de andere kant klagen sommigen over de trage terugbetalingsproces en de problemen met terugzendingen vanwege verkeerd ingegeven adressen. Het is belangrijk om te vermelden dat slechte producten ook geretourneerd kunnen worden, maar het is onduidelijk hoe snel een terugbetaling zal plaatsvinden. Kortom, de Return Policy van Relx krijgt gemengde beoordelingen met (50%) tevredenheid en (50%) ontevredenheid.

“Verkeerd afgeleverd”

“Slecht product”

“Ik wil graag een terugbetaling voor deze doos”

“Bestelling geannuleerd en terugbetaling”

“de vertraging bij het ontvangen van een terugbetaling”

“langzaam teruggaveproces”

“Mijn pakket werd teruggestuurd omdat ik een verkeerd adres had geschreven.”

“Heb het pakket niet ontvangen”

👍 3   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Wout - 19 december 2023

  • Verkeerd afgeleverd

Jonny Jacobs - 2 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Slecht product
  • Producten hadden een vieze smaak
  • Ik wil graag een terugbetaling voor deze doos

Eugene Asselin - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Bestelling geannuleerd en terugbetaling
  • Late levering
  • Creditcard in rekening gebracht zonder toestemming
  • Ongewenste zendingen

Yafei - 4 juli 2023Trustpilot 🔗

  • de vertraging bij het ontvangen van een terugbetaling
  • gebrek aan updates over de status van de terugbetaling
  • langzaam teruggaveproces

Ting Miao - 26 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Mijn pakket werd teruggestuurd omdat ik een verkeerd adres had geschreven.
  • Ik heb twee keer geprobeerd contact met je op te nemen maar kreeg geen antwoord.

Tianyi Yang - 16 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Heb het pakket niet ontvangen