Alle reviews van Lp Gabriels

  • Review over: Scarlet

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Jammer genoeg heb ik geen plus punten,
    Ik voel me bedrogen bij scarlet.
    Ze beloven veel maar komen niets na !
    Had beter eens de reviews gelezen, dan had ik nu geld gespaard.
    Op de 30 reviews 1met 2 sterretjes, verder allemaal maar 1 omdat men geen 0 kan geven.
    Van de beloofde stabiele en snelle verbinding kreeg ik met moeite 10mb/s maar grotendeels amper 2a5 mb/s !!! Bij de beloofde 50mb.
    Onder een stabiele verbinding versta ik iets anders, en bij hulp vragen krijg je zeer onbeschofte medewerkers aan de lijn.
    Wat een teleurstelling, dat de overheid hier niets aan doet, en ze zomaar laat doen !!!
    Ze bedriegen enkel de mensen, wat is hier de zin van ?
    Hoe kan men hier spreken van 50% tevreden klanten, men moet al heel goed zoeken om een review te vinden met meer dan 2a3 sterretjes!
    Van de 100 reviews heb ik maar een paar gevonden die matig positiv waren, maar op gebruik van internet geen,al de klachten, geen surf snelheid, dat heb ik nu ook mogen ervaren .Maar een gepaste oplossing is uit gebleven .
    Ze proberen klanten te lokken , en die komen dan niet meer onderuit de 50 euro te betalen !!
    Want daar draait het bij scarlet gewoon om. In welke wereld leven we nu !!! Dat scarlet dit ongestraft kan blijven doen.
    Nu bij andere aanbieders is niet veel anders, ook daar krijgt men maar een klein deel van de beloofde snelheid. Jammer dat eerlijk handelen zo een probleem is geworden.


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    stoommob

    Over coolblue

    Zo ik al eerder zij , de meeste bedrijven plaatsen enkel maar de beoordeling die hun past , en laten de andere zijn voor wat het is !
    Als men op die manier een score moet behalen van boven de 9% is dit wel erg jammer , moest het correct verlopen zouden ze de 5% met moeite halen
    dit enkel om de andere te inponeren ! Goed bezig zeker ???

    Voor mij NOOIT meer coolblue , ze hebben hun ware gezicht laten zien !
    Hoe correct ze de klanten behandelen , erg laag bij de grond !!!

    Zo kocht ik een stoommop maar na een paar maand ging het pompje stuk , daar ik 2 jaar garantie kreeg wilde ik er ook gebruik van maken .
    Maar na een paar weken kreeg ik goed nieuws van coolblue !!! , nu waren ineens meer kosten dan het toestel koste !!! En van garantie was geen spraken meer , ik zou het toestel verkeerd gebruikt hebben ?
    Had beter het pompje van een paar euro zelf vervangen !!!
    Maar zo correct liet coolblue zich niet zien van hun kant .
    erger nog ik moest nu 40 euro betalen voor mijn toestel terug te krijgen en de vraag zou zijn welk toestel ik terug zou krijgen of meer betalen dan het toestel koste om het te repareren !! Verstaan wie dit kan verstaan want coolblue werkt zeer correct naar de klanten toe !!!
    Daar ik zelf contact had opgenomen met Philips , daar verzekerde ze me dat dit wel onder garantie moet gaan , en wilde weten wie het toestel had nagekeken , maar volgens coolblue had ik daar geen zaken mee , en de telefoon werd opgehangen !!! Zover over de klantenservice !!! En competente medewerkers want vriendelijkheid is dan zeer ver te zoeken .
    Volgens ex medewerkers komt dit soort van zaken vaker en vaker voor , uit meerdere revieuws is dan ook te lezen dat klanten gebruikte toestellen kregen IPV een nieuw toestel met verzegelde doos . Vandaar toen mijn toestel aankwam en water in de waterbak zat , na me geïnformeerd te hebben zou dit normaal zijn daar zij eerst de toestellen teste ??? Maar dacht verder niet na , tot op op heden !
    Daar hun eigen personeel word aangezet om positieve reacties te schrijven als er negatieve worden geplaatst , maar dan zijn we bij het eerste hoofdstuk terug !!!
    Jammer dat zo bedrijven op deze manier zaken kunnen blijven doen en dit ongestraft , en op kosten van andere mensen ! Je moet het maar zonder schroom kunnen blijven doen
    Zelfs op 2de hands verkoop coolblue artikels ! Zo gezecht artikels die de klanten terug sturen ??? Weinig of niet gebruikt !!!

    Vandaar dat ik dit verhaal weer en weer zal plaatsen , eens zien als dit tegen de kosten van een pompje zal gaan . En zal de eerste jaren niet opgeven .
    Dit zouden andere ook beter doen .

    Maar probeer via deze weg mensen te waarschuwen van 2× na te denken ! want zo goedkoop is coolblue nu ook niet , en de service al helemaal niet .
    Dat ze zo hun klanten met de rug tegen de muur plaatsen , dit enkel uit winstbejag ! Stel me dan de vraag of die mensen wel een geweten hebben .

    Want de meeste revieuws met zo korte inhoud is het de vraag wie die heeft geschreven ! ! ! Want die zijn immers zo positief over coolblue ! ! !
    Iemand die immers zo positief Is over een bedrijf laat een fatsoenlijke revieuw achter , en niet een zinnetje !!!

    Nu zal weer een standaard berichtje volgen , dat ze het immers zo spijtig vinden dat het mis liep , en dat ze weer een order nr nodig hebben !!!!!!!!!!!
    Goed wetend hoe het bij coolblue eraan toe gaat , maar de schijn moet hoog gehouden worden , dat wekt wat vertrouwen !

    Nu zijn ze zo boos dat ze zelf proberen me het zwijgen op teleggen , daar ik teveel revieuws schrijf . En de mensen laat weten hoe dit bedrijf met hun klanten omgaat !!! Ik zal jaren doorgaan met deze reviuws , iedereen mag gerust weten hoe coolblue met hun klanten omgaat . Het spreekwoord zecht immers " steek een kat in het nou en ze krapt "
    moesten ze eerlijk en fatsoenlijk met hun klanten omgaan zouden we deze platvorms niet eens nodig hebben !!!

    Beste lezers , intussen is mijn oude Stoommop vervangen door een andere stoommop , dit na +- 2 jaar reviuws te schrijven .
    Dit als geste !!! Van coolblue , maar moest dan stoppen met negatieve revieuws te schrijven . . . , maar bij levering van mijn andere stoommop moest ik weer vaststellen dat weer alles fout zat, het beloofde toestel is nooit aangekomen , wel de goedkope variant , zonder de vloerdoeken . En weer eens in een open doos !!! Waarvoor ze 148 Euro vragen , maar voor 79 Euro op de meeste plaatsen te krijgen is , en dan in een verzegelde verpakking . Dus zover over eerlijk handelen .
    Toen ik hierop reageerde kreeg ik te horen dat ik als geste een goedwerkende stoommop Had gekregen en als niet alles naar wens was verlopen was dit dan jammer , voor het originele waterreservoirs moest ik dan maar zelf zorgen !!!
    Dus zover over coolblue , en ja ze zitten niet verlegen om een leugen . Zolang ze dit nu niet in orde brengen zal ik mijn reviuws verder schrijven , desnoods jaren lang !!! Heb daar geen enkele moeite mee , maar wil via deze weg nogmaals de mensen waarschuwen 3x na te denken alvorens met dit bedrijf zaken te doen .


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    stoommob

    Over coolblue

    Zo ik al eerder zij , de meeste bedrijven plaatsen enkel maar de beoordeling die hun past , en laten de andere zijn voor wat het is !
    Als men op die manier een score moet behalen van boven de 9% is dit wel erg jammer , moest het correct verlopen zouden ze de 5% met moeite halen
    dit enkel om de andere te inponeren ! Goed bezig zeker ???

    Voor mij NOOIT meer coolblue , ze hebben hun ware gezicht laten zien !
    Hoe correct ze de klanten behandelen , erg laag bij de grond !!!

    Zo kocht ik een stoommop maar na een paar maand ging het pompje stuk , daar ik 2 jaar garantie kreeg wilde ik er ook gebruik van maken .
    Maar na een paar weken kreeg ik goed nieuws van coolblue !!! , nu waren ineens meer kosten dan het toestel koste !!! En van garantie was geen spraken meer , ik zou het toestel verkeerd gebruikt hebben ?
    Had beter het pompje van een paar euro zelf vervangen !!!
    Maar zo correct liet coolblue zich niet zien van hun kant .
    erger nog ik moest nu 40 euro betalen voor mijn toestel terug te krijgen en de vraag zou zijn welk toestel ik terug zou krijgen of meer betalen dan het toestel koste om het te repareren !! Verstaan wie dit kan verstaan want coolblue werkt zeer correct naar de klanten toe !!!
    Daar ik zelf contact had opgenomen met Philips , daar verzekerde ze me dat dit wel onder garantie moet gaan , en wilde weten wie het toestel had nagekeken , maar volgens coolblue had ik daar geen zaken mee , en de telefoon werd opgehangen !!! Zover over de klantenservice !!! En competente medewerkers want vriendelijkheid is dan zeer ver te zoeken .
    Volgens ex medewerkers komt dit soort van zaken vaker en vaker voor , uit meerdere revieuws is dan ook te lezen dat klanten gebruikte toestellen kregen IPV een nieuw toestel met verzegelde doos . Vandaar toen mijn toestel aankwam en water in de waterbak zat , na me geïnformeerd te hebben zou dit normaal zijn daar zij eerst de toestellen teste ??? Maar dacht verder niet na , tot op op heden !
    Daar hun eigen personeel word aangezet om positieve reacties te schrijven als er negatieve worden geplaatst , maar dan zijn we bij het eerste hoofdstuk terug !!!
    Jammer dat zo bedrijven op deze manier zaken kunnen blijven doen en dit ongestraft , en op kosten van andere mensen ! Je moet het maar zonder schroom kunnen blijven doen
    Zelfs op 2de hands verkoop coolblue artikels ! Zo gezecht artikels die de klanten terug sturen ??? Weinig of niet gebruikt !!!

    Vandaar dat ik dit verhaal weer en weer zal plaatsen , eens zien als dit tegen de kosten van een pompje zal gaan . En zal de eerste jaren niet opgeven .
    Dit zouden andere ook beter doen .

    Maar probeer via deze weg mensen te waarschuwen van 2× na te denken ! want zo goedkoop is coolblue nu ook niet , en de service al helemaal niet .
    Dat ze zo hun klanten met de rug tegen de muur plaatsen , dit enkel uit winstbejag ! Stel me dan de vraag of die mensen wel een geweten hebben .

    Want de meeste revieuws met zo korte inhoud is het de vraag wie die heeft geschreven ! ! ! Want die zijn immers zo positief over coolblue ! ! !
    Iemand die immers zo positief Is over een bedrijf laat een fatsoenlijke revieuw achter , en niet een zinnetje !!!

    Nu zal weer een standaard berichtje volgen , dat ze het immers zo spijtig vinden dat het mis liep , en dat ze weer een order nr nodig hebben !!!!!!!!!!!
    Goed wetend hoe het bij coolblue eraan toe gaat , maar de schijn moet hoog gehouden worden , dat wekt wat vertrouwen !

    Nu zijn ze zo boos dat ze zelf proberen me het zwijgen op teleggen , daar ik teveel revieuws schrijf . En de mensen laat weten hoe dit bedrijf met hun klanten omgaat !!! Ik zal jaren doorgaan met deze reviuws , iedereen mag gerust weten hoe coolblue met hun klanten omgaat . Het spreekwoord zecht immers " steek een kat in het nou en ze krapt "
    moesten ze eerlijk en fatsoenlijk met hun klanten omgaan zouden we deze platvorms niet eens nodig hebben !!!

    Beste lezers , intussen is mijn oude Stoommop vervangen door een andere stoommop , dit na +- 2 jaar reviuws te schrijven .
    Dit als geste !!! Van coolblue , maar moest dan stoppen met negatieve revieuws te schrijven . . . , maar bij levering van mijn andere stoommop moest ik weer vaststellen dat weer alles fout zat, het beloofde toestel is nooit aangekomen , wel de goedkope variant , zonder de vloerdoeken . En weer eens in een open doos !!! Waarvoor ze 148 Euro vragen , maar voor 79 Euro op de meeste plaatsen te krijgen is , en dan in een verzegelde verpakking . Dus zover over eerlijk handelen .
    Toen ik hierop reageerde kreeg ik te horen dat ik als geste een goedwerkende stoommop Had gekregen en als niet alles naar wens was verlopen was dit dan jammer , voor het originele waterreservoirs moest ik dan maar zelf zorgen !!!
    Dus zover over coolblue , en ja ze zitten niet verlegen om een leugen . Zolang ze dit nu niet in orde brengen zal ik mijn reviuws verder schrijven , desnoods jaren lang !!! Heb daar geen enkele moeite mee , maar wil via deze weg nogmaals de mensen waarschuwen 3x na te denken alvorens met dit bedrijf zaken te doen .


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Coolblue: Vooral niet teveel voor een glimlach!

    Na 3 weken heen en weer mailen/bellen heb ik het helemaal gehad met Coolblue.

    Een elektrische deken gekocht voor de koude wintermaanden die er weer aan gaan komen. Ons bed is 140 breed, dus ook een elektrische deken gekocht van 140 breed. Althans zo adverteerde Coolblue de Inventum HNL4112Z. Als klant mag je er dus toch ook vanuit gaan dat de deken 140 breed is.

    Door een fout in het afleveradres kon de levering een paar dagen langer duren. Daar had ik uiteraard alle begrip voor. Helaas raakte ze al snel het hele pakket kwijt en heb ik ruim 2 weken gewacht voordat het geleverd werd. Ondertussen al een paar keer extra thuis gebleven omdat het erop leek dat het pakket geleverd zou worden.

    Het begint nu 's nachts toch redelijk koud te worden, dus ik kon niet wachten om mijn elektrische deken op mijn bed te gooien. Helaas bleek de Inventum HNL4112Z helemaal geen 140 breed te zijn. Ik vind het niet erg om knus te slapen met mijn partner, maar een elektrische deken van maar 80 cm breed wordt toch wel erg krap.

    Gelijk contact opgenomen met Coolblue. Het artikel nummer is hetzelfde, maar de maat klopt niet. Fout van Coolblue dus. Ik had er zelfs een screenshot van als bewijs van hun fout.
    Mijn klacht werd echter afgedaan met de mogelijkheid om het pakket te retourneren en ene cadeaubon van 10 euro. Een artikel retourneren noem ik geen extra service. Iedereen mag een pakket retourneren ongeacht de reden. Moet ik ook nog extra tijd vrijmaken om naar een retourneer punt te gaan etc.

    De 10 euro cadeaubon was aardig geweest voor het lange wachten op mijn pakket. Maar dat compenseert niet de valse advertentie die Coolblue mij voorschotelde.

    Zelf kom ik uit een zeer bekend Zweeds bedrijf waar de klant altijd de prijs krijgt die op het prijskaartje stond. Hier hoeft de klant niet 3 keer voor te bellen en 2 keer alles uit te leggen.

    Laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel. Slechte klantenservice! Valse advertentie met artikelen en valse advertentie met de slogan: Alles voor een glimlach.

    Je kunt beter online winkelen bij Bol.com of een andere webshop. Daar luisteren ze wel naar de klant.

    Klinkt allemaal zo bekend , als je bij coolblue iets koop Is het de vraag wat je zal krijgen !!! Maar in ieder geval niet het toestel dat je wilde , maar een toestel waar zij eerst van af willen , gebruikt , beschadigd , maakt allemaal niet uit voor hun . In ieder geval een geopende niet verzegelde doos , zecht immer voldoende zeker !!! Zover de zeer corekte werking van coolblue


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zijn niet betrouwbaar

    Heb me helaas door de borstklopperij van Coolblue (Alles voor een glimlach / product mag bij normaal gebruik niet stuk gaan binnen 2 jaar) in de luren laten leggen. Zodra het product naar 10-11 maanden kapot is, gaan ze zich achter allerlei "nieuwe" regeltjes verschuilen. Alles om maar niet de reparatie "kostenloos" te hoeven uitvoeren. In mijn geval was bij het aansluiten en ontkoppelen van een audiodevice "waarschijnlijk" te veel druk uitgeoefend, waardoor er volgens Coolblue geen recht meer op garantie was. Daarna mag je zelfs nog € 35,- betalen om je eigen product ongerepareerd retour te krijgen. Voor mij echt NOOIT meer Coolblue. Omdat ik vanwege de zeer slechte service, geen compensatie op de totaalscore wil toestaan, heb ik ook de andere scores aangepast aan die van de service van deze partij.

    Ze houden liever toestellen achter daar de klant dit niet wil betalen , maar op deze manier verkoopt coolblue deze toestellen weer als nieuw verder , je moet dan ook niet raar op kijken als je iets koop bij deze fitma , en een gebruikt toestel krijgt in een open doos !!! Jammer dat ze deze werkwijze meer en meer volgen . En de klant staat machteloos . Vandaar koop zeker niet bij deze firma , beter twee maal nadenken , trouwens zo goed koop zijn ze nu ook niet !!!