Alle reviews van Ward Diricks

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bed / zetel / salon tafel / TV tafel

    Prijs kwaliteit is Meubis voor ons de ideale meubel winkel.

    Tijdens de aankoop werd van elk artikel een professionele uitleg gegeven. Alsook werd meegedacht in ons verhaal en werden er steeds alternatieven aangeboden.

    Ook de levering werd perfect op de afgesproken datum uitgevoerd.

    Wij keren zeker terug.

    Kan er bij de reviews ook vermeld worden of meubis de klant gevraagd heeft om deze te plaatsen, al of niet tegen betaling? Betaalde reviews geven namelijk een vertekend beeld en ruiken sterk naar omkoperij ...

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Hallo, wij wachten ook al sinds oktober op onze stoelen . toen ik geld terug heb gevraagd kunnen ze dat niet doen wegens geval van overmacht !!!!????

    Het zijn geslepen DIEVEN en GANGSTERS !!!!! Had 600€ voorschot gegeven voor dressoir,kleerkast en onderkasten keuken.Deze op 19-7 besteld in de winkel.In jan.terug naar winkel en daar te horen gekregen dat ze kleerkast en dressoir niet kunnen leveren.Heb dan 260€ van voorschot teruggehad.De rest was voor de onderkasten keuken die ze gingen leveren op 6-2 in mijn bungalow.Die dag naar ginder gereden (130km) hele dag gewacht en 3 mails naar hen gestuurd.Om 22h zijn ze er --> resultaat VERKEERDE onderkast (zonder spoelbak en met schuiven).Er zijn slechts 3 zulke soorten kasten en had er 2 besteld (met spoelbak en 50x50cm).Hoe moeilijk kan dit zijn??? Ondertussen weeral 10 tal mails gestuurd.Hebben nu eenzijdig een nieuwe bestelbon gemaakt voor de onderkasten en begint alles terug opnieuw (dit na 8 maanden!!!) Bestelbon EENZIJDIG veranderen kan niet.Zij hebben eigen wetten en regels en het wordt tijd dat dit STOPT !! Heb hen voorgesteld dat ze 250€ terugstorten en 90€ mogen houden,wat meer is dan ze eraan kunnen verdienen.GEEN ANTWOORD MEER GEHAD EN NIETS GESTORT UITERAARD. Hun doel is blijkbaar zoveel mogelijk mensen het leven moeilijk maken.We kunnen samen misschien via TEST AANKOOP klacht indienen.Voor Karen en Anja en anderen je kan bericht naar mij sturen via email hierboven.Voorlopig rijd ik er niet naartoe want dan gebeuren er ongelukken vrees ik... Er wordt hier zoveel met je voeten gespeeld en ze stelen dan nog eens.DIT MOET STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!