Samsung

138 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.6 voor Samsung komt uit 138 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Samsung gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Samsung-website scoort slecht in gebruiksvriendelijkheid en betrouwbaarheid (50%). De klantenservice wordt als slecht beoordeeld, met lange wachttijden en onduidelijke procedures (70%). Er zijn ook klachten over de kwaliteit van de producten, zoals wasmachines en televisies (60%). Het inruilactieprogramma wordt als misleidend beschouwd (40%). Over het algemeen lijkt de website van Samsung onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk te zijn, met negatieve recensies op Trustpilot en problemen in meerdere landen (80%).

“Promotie actie van inruil tot 250 euro is een grote nep”

“Slechte service”

“Slechte kwaliteit televisie”

“Onduidelijke en verwarrende herstelprocedure”

“Melding gedaan binnen de garantie”

“Positieve reviews en quoteringen enkel op Samsung site, bedrieglijk”

“Onbetrouwbare website”

“Negatieve recensies op Trustpilot”

“Slechte klantenservice”

“Niet ontvangen promotie artikel”

👍 2   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

M Ten Brink - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Promotie actie van inruil tot 250 euro is een grote nep
  • Misleidende informatie over de tablet inruilwaarde
  • Slechte klantenservice en communicatie van Loop
  • Onbetrouwbaarheid van het retourbeleid en de terugbetaling

Benjamin Smits - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service

Pascal B. - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit televisie
  • Onvoldoende klantenservice
  • Onredelijke retourbeleid

Kürt Demeyer - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet betrouwbaar witgoed Samsung
  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Hoge reparatiekosten na garantieperiode
  • Onduidelijke en verwarrende herstelprocedure

A nolte - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Melding gedaan binnen de garantie
  • Bedrijf werkt niet mee, sturen je van het kastje naar de muur
  • Telefoonmedewerkers zijn verre van vriendelijk
  • Ongelost na 6 maanden en ontelbare mails

Fanta Siekes - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Telefoon laadt niet meer op na minder dan een jaar, slechte service
  • Samsung produceert onrepareerbare rommeltoestellen met geplande veroudering
  • Samsung negeert klachten en is onethisch
  • Positieve reviews en quoteringen enkel op Samsung site, bedrieglijk

Karel Bakker - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters eerste klas
  • Eén grote oplichtersbende
  • Geen duidelijke garantieperiode
  • Onbehulpzaam en onduidelijk personeel
  • Onmogelijk om klacht fatsoenlijk door te geven
  • Misleidende belofte over garantie
  • Onbetrouwbare website
  • Negatieve recensies op Trustpilot

Bahar Türker - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Geen snelle oplossing voor kapotte koelkast
  • Beloften worden niet nagekomen
  • Teleurgesteld in het merk Samsung

Danny Spiering - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet ontvangen promotie artikel

Bas Weijers Magefury - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit Samsung wasmachine

Natascha - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 3 weken wachten op monteur
  • Achterplaat gesmolten
  • Lang wachten op vervanging
  • Kwaliteit drogen
  • Geen Samsung apparatuur meer

Noé - 10 maanden geleden

  • goede kwaliteit van telefoon
  • website verwarrend en niet handig in gebruik
  • lang wachten op bevestiging bestelling en weinig updates over levering

Harm - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaring met de servicedesk van Samsung.
  • Kastje muur en weer lekker het bos ingestuurd.
  • Langdurig gedoe met terugstorten van geld.
  • Mensen in slecht werkende serviceorganisatie.
  • Overigens lijkt hetzelfde probleem in andere landen te bestaan.
  • Mooie producten, zeker de tablets.
  • Dame die via WhatsApp heeft geholpen bedankt.

Cherylynn Van Varenbergh - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Problemen met het regelen van ophaling
  • Gebrek aan communicatie en opvolging
  • Lange wachttijden en onvriendelijkheid
  • Moeilijkheid om verantwoordelijke te spreken
  • Vertraagde ophaalinterventie
  • Onzekerheid over kwaliteit van herstelling
  • Service-update afwachten
  • Onduidelijke communicatie over oplossingen

Panis Toon - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • het onverwachte hoge offertebedrag
  • twijfelachtige reparatiepraktijken

Mark - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Dramatische klantenservice en afhandeling van de vraag / klacht
  • Gratis lijst niet ontvangen bij aankoop van The Frame televisie via bol.com
  • Onduidelijke vermelding partnerschap bij aankoop
  • Onbevredigende afhandeling en communicatie omtrent promotie

Haagse Rover - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeschofte klantenservice die ophangt tijdens uitleg van probleem
  • Korte levensduur van Samsung TV na 2,5 jaar
  • Prijs van Samsung TV van 900euro
  • Onbetrouwbare informatie over levensduur op website

Tinne Leysen - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vreselijke klantenservice, arrogant
  • Onlogische locatie van serienummer
  • Onduidelijke registratieprocedure
  • Slechte telefonische ondersteuning

Jurgen Peeters - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • defecte diepvries en klantenservice geen hulp