shutterstock

57 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor shutterstock komt uit 57 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor shutterstock gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (40)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Shutterstock heeft enkele problemen. Hoewel het gemakkelijk te gebruiken is en een snelle incasso heeft (20%), zijn er veel klachten over automatische verlengingen zonder toestemming en dubbele betalingen (60%). Het verdienmodel wordt als verrot beschouwd en er zijn klachten over bedrog en oplichting, waardoor sommige gebruikers zich vast voelen zitten aan een abonnement waar ze geen waarde uit halen (80%). Het lijkt erop dat Shutterstock moeite heeft om transparantie te bieden en eerlijke diensten te leveren aan haar klanten, wat resulteert in veel ontevredenheid en wantrouwen.

“automatische betaling gestopt via PayPal”

“Geldverspilling en geen waarde ontvangen”

“Probleem met automatische verlenging abonnement”

“GROOTSTE oplichterij ooit”

“Je vast hangt voor 1 JAAR”

“Slechte service en verlengingen zonder toestemming”

“Automatische verlenging van abonnement zonder waarschuwing”

“Jaarabonnement zonder waarschuwing”

“Verlengen je abbo automatische”

“Dubbele betaling geïncasseerd”

👍 1   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Gerard - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • valselijk voorgelicht
  • verplicht jaarcontract
  • vriendelijke mail ontvangen
  • automatische betaling gestopt via PayPal
  • geen verdere communicatie ontvangen
  • geen terugbetaling vereist na stopzetten betaling

Jana Rousseau - 3 maart 2024

  • Geldverspilling en geen waarde ontvangen

Niels Verbruggen - 3 februari 2024

  • Probleem met automatische verlenging abonnement

marie balcaen - 8 januari 2024Trustpilot 🔗

  • GROOTSTE oplichterij ooit
  • Je vast hangt voor 1 JAAR
  • Vergoeding te betalen van 35 €
  • 70€ voor een pictogrammetje te downloaden

Nicolas - 30 december 2023

  • Slechte service en verlengingen zonder toestemming

Seppe - 2 december 2023

  • Automatische verlenging van abonnement zonder waarschuwing
  • Moeilijkheid om abonnement op te zeggen
  • Onaangename verrassing van geldafschrijving

A. Michiels - 18 oktober 2023

  • Jaarabonnement zonder waarschuwing

Jason Pikeri - 1 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Verlengen je abbo automatische
  • Oplichters

Sjoerd Dekker - 12 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Dubbele betaling geïncasseerd
  • Slechte klantenservice

Werbrouck Marie-France - 9 september 2022Trustpilot 🔗

  • Bedrog met ongeautoriseerde hernieuwing van abonnementen

Monique - 1 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Misleidende aanbieding

Tijmen - 25 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Verrot verdienmodel
  • Misleidende gratis proefabonnementen
  • Automatische verlenging zonder bevestiging
  • Ongeautoriseerde kosten van rekening gehaald
  • Snelle stopzetting na contact

Henk de Jong - 9 november 2021Trustpilot 🔗

  • snelle incasso
  • korte proefperiode
  • geen reactie op communicatie
  • onbeschoft aan telefoon

Ramon Valkenburg - 4 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Gratis proefperiode gaat over in een jaarabonnement
  • Klantenservice reageert snel op contact

Tim Spangler - 8 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Ongevraagde verlenging van proefabonnement naar jaarabonnement

recensiegeefster - 14 april 2021Trustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice die je van het kastje naar de muur stuurt
  • Niks ontvangen na betaling via de app
  • Misleidende reviews in de app
  • Kost geld en levert niks op

Chai Breuer - 20 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Dubbele afschrijvingen

Karin - 1 maart 2021Trustpilot 🔗

  • fraude en trucs

Kenneth De Roose - 30 december 2020Trustpilot 🔗

  • Pure oplichters
  • Bedrag wordt nog steeds afgehaald na opzeggen
  • Gratis proefaccount niet echt gratis
  • Beter ander bedrijf zoeken